ג'נטלמן – לכבד בטעם יוקרתי לחג החירות - סרוגים
חדש על המדף, צרכנות, תוכן שיווקי

ג'נטלמן – לכבד בטעם יוקרתי לחג החירות

לא עוד לשבור את הראש. מתנה לגבר מיוחדת, מקורית באמת ומהודרת תמצאו ברשת Gentleman (ג'נטלמן). אין כמו רשת המתנות הגדולה בישראל, הרשת הייעודית למתנות גברים, ומתנות מקוריות למארחים, לבוס, ללקוחות חשובים

ג'נטלמן – לכבד בטעם יוקרתי לחג החירות

אין כמו אריזה מרהיבה המדיפה ניחוח מתנה – כדי לקרב לבבות. ואין כמו שי משובח כדי להמיס את לבבו של מי שאתם רוצים בכך.

רק כשמדובר בגברים, לפעמים נגמרים הרעיונות ויש צורך לשבור את הראש כדי להעניק מתנה מקורית, במיוחד לחג האביב שהפך לשם נרדף לחג המתנות.

לא עוד לשבור את הראש. מתנה לגבר מיוחדת, מקורית באמת ומהודרת תמצאו ברשת Gentleman (ג'נטלמן). אין כמו רשת המתנות הגדולה בישראל, הרשת הייעודית למתנות גברים, ומתנות מקוריות למארחים, לבוס, ללקוחות חשובים.

הרשת אשר מונה כיום 47 סניפים בכל רחבי הארץ. בג'נטלמן הקיימת קרוב ל-25 שנה, יודעים מה בדיוק גברים אוהבים לקבל ומה יוקירו. לכן הרשת מציעה מגוון רחב וייחודי של האביזרים והגאדג'טים האיכותיים והמשוכללים ביותר, מהמותגים המובילים בקטגוריות השונות: שעונים, מוצרי אלכוהול ועישון מהודרים, משחקים שולחניים ומשחקי חשיבה, ערכות ואביזרי מסאז', תכשיטים, עטים יוקרתיים עם חריטות, מיניאטורות, מערכות סאונד, אולרים ועוד.

המגוון הגדול של המתנות משדר יוקרה ואלגנטיות כובשת, ויסחט קריאות התפעלות מכל מי שיקבל אותו. כי כשאתם מעריכים מישהו, ולא משנה מיהו, ג'נטלמן יודעת להפוך את ההערכה וההוקרה למתנה ייחודית ואיכותית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו