זעם באיחוד מפלגות הימין: "לא נאפשר סתימת פיות" - סרוגים

זעם באיחוד מפלגות הימין: "לא נאפשר סתימת פיות"

יום לאחר שעמוד הפייסבוק של איתמר בן גביר נחסם, באיחוד מפלגות הימין זעמו על ההחלטה: "מעתה הפוסטים שלו יעלו בדף שלנו. לא נאפשר סתימת פיות"

זעם באיחוד מפלגות הימין: "לא נאפשר סתימת פיות"
  (צילום: נעם רבקין פנטון\פלאש 90)

באיחוד מפלגות הימין זעמו הבוקר (חמישי) על ההחלטה של פייסבוק לחסום את העמוד של מועמד הרשימה, עו"ד איתמר בן גביר- וזאת חמישה ימים בלבד לפני הבחירות לכנסת.

"שלשום בג״צ, אתמול טוויטר, והיום פייסבוק. לא נאפשר לדיקטטורת הדעות להשפיע על תוצאות הבחירות. את סתימת הפיות צריכים לגנות מימין ומשמאל" אמרו במפלגה.

"מעתה ועד הכרעת ועדת הבחירות בעתירה ופתיחת עמוד הפייסבוק מחדש, יועלו פוסטים של מועמד מס׳ 7, עו״ד איתמר בן גביר, בדף הפייסבוק של 'איחוד מפלגות הימין'" הוסיפו והבהירו. "אנו קוראים לכולם להכנס, לתמוך ולשתף ובכך לומר בקול ברור – 'לא נאפשר סתימת פיות'".

כאמור, אמש נחשף כי הנהלת פייסבוק החליטה לחסום את עמודו של בן גביר ל-7 ימים, כשלטענתם הסיבה לחסימה היא העלאת פוסט ישן של בן גביר מתחילת תקופת הבחירות, בו נראים ראשי עוצמה יהודית לצד כיתוב "1,000 מחבלים מתים- ולא תיפול שערה אחת של חייל צה"ל".

בעקבות החסימה, בן גביר הודיע כי יעתור בדחיפות לוועדת הבחירות נגד המהלך. בדבריו תוקף בחריפות את החלטת פייסבוק: "פחות משבוע לבחירות, והדיקטטורה בפייסבוק עולה שלב בו מנסים לסתום את הפה למועמד לכנסת. אין ספק כי הסתימה הזו נעשית על רקע היותי איש ימין אידאולוגי, ועל רקע היותה של פייסבוק רשת חברתית בעלת אג'נדה שמאלנית קיצונית".

"אנחנו לא ניתן למצב הזה להימשך. לא ייתכן כי בפייסבוק יסתמו את הפה לאנשי ימין, ואילו בנוגע לטרוריסטים פייסבוק לא עושים מאומה" הוסיף וטען. "הגשנו עתירה דחופה ליו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, כנגד ההחלטה השערורייתית של פייסבוק, ובמקביל יישלח מכתב התראה לפני תביעה לפייסבוק על סך מליוני שקלים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מה נסגר איתם?!? זה רק גורם לי להצביע לאיחוד
לא יאומן העיוות הזה | 04-04-2019 9:38
רק איחוד הימין! זה התשובה למערכת התקשורתית והמשפטית. את מי שצריך להוריד לא מורידים ומי שבא ואומר את האמת שבמציאות וזה לא לפי דעתם הם פוסלים. פשוט בושה. לדעתי יש פה צביעות תקשורתית .
2
סתימת פיות
שמעון ד | 04-04-2019 11:35
בעה עוול אולי להפסיק לעשות איפה ואיפה .לא יעלה לדעת .סהכ אדם אומר את השקפת עולמו כולם נלחמים על דימוקרטיה .זה המצאות .שיון לכל אחד ואחד .פו נוצר סתמת פיות בכפיה .אם עושים לערבים או לשמאל.הייתה כמה סערה טיפון ם
3
כל הכבוד שהפסיקו לו את מסע ההסתה
יעקב | 04-04-2019 13:45
נמאס כבר מהאיש הרע והפלגן הזה. כל כולו תופת שנאה וסיכסוך.
4
בן גביר
רחל | 04-04-2019 16:02
ככה זה רק לימין עושים למפלגות אחרות מותר
5
בן גביר
רחל | 04-04-2019 16:04
באמת מה ניסגר באמת רק ימין