משחק הכסאות של הממשלה? איפה המשפחה - סרוגים

משחק הכסאות של הממשלה? איפה המשפחה

סרטון שהופץ היום ברשת חושף את הבעיה כי למרות הניסיונות שלהם ביצירת שיח עם מקבלי ההחלטות, אין מי מהמועמדים לכנסת שאומר בקול ברור כי יפעל להקמת ועדה מיוחדת לענייני משפחה

author-image
משחק הכסאות של הממשלה? איפה המשפחה
  מתוך הסרטון של בוחרים משפחה

הבחירות קרבות, ונראה כי ישנו נושא שכל המערכת הפוליטית מנסה להתחמק מהעיסוק בו – ערכי המשפחה. בעקבות כך החליטו בארגון 'בוחרים במשפחה' להעלות את המודעות להקמת ועדת ערכי המשפחה עם סרטון בו ילדים המחופשים לראשי המפלגות שרבים על כיסא הביטחון והחינוך אך לא מוכנים לשבת על כיסא של ועדת ערכי המשפחה היהודית.

בארגון מציינים כי נראה שנושא זה אינו על סדר היום בשל חשש מהאגרסיביות של הכוחות הפועלים לפירוק המשפחה הדרישה המרכזית של הארגון מחברי הכנסת היא, להצהיר בקול חד וברור- משפחה=אבא ואמא. בנוסף דורשים בארגון, להקים ועדה מיוחדת לענייני ערכי המשפחה, שתפעל לחזק בחקיקה את התא המשפחתי.

סרטון שהופץ היום ברשת חושף את הבעיה כי למרות הניסיונות שלהם ביצירת שיח עם מקבלי ההחלטות, אין מי מהמועמדים לכנסת שאומר בקול ברור כי יפעל להקמת ועדה מיוחדת לענייני משפחה ובארגון מחפשים את חברי הכנסת בעלי אומץ לב ציבורי, שיתחייבו לקדם את ערכי המשפחה, ללא חשש מלחצים של ארגונים המעוניינים לפרק אותה.

"הגיע הזמן שנבחרי הציבור ירימו את דגל המשפחה"

בסרטון מופיע גם מסמך הדרישות בו מתבקשים חברי הכנסת וראשי המפלגות להתחייב כי:יפעלו ברוח ההגדרה – משפחה= אבא ואמא, יחזקו את התא המשפחתי בחקיקה, יפעלו למען מתן אפשרות להפרדה מגדרית באירועים במימון ציבורי, יקדמו מרחב אינטרנטי מוגן מפורנוגרפיה ואלימות, ויוציאו את האג'נדה הלה"טבית ממשרד החינוך.

מארגון 'בוחרים במשפחה' נמסר:"הגיע הזמן שנבחרי הציבור ירימו את דגל המשפחה, ויובילו באופן מעשי לחיזוק מעמדה שאוים ונפגע בשנים האחרונות וכן יתנערו מכל מי שמנסה לטשטש את הזהות האישית והמשפחתית, המביאה לחורבן חברתי ולאומי". עוד הוסיפו: "על נבחרי הציבור לומר בקול חד וברור כי הם בוחרים במשפחה".

להצטרפות לפעילות – לחצו כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נו באמת, זה עצוב. תמצאו נושאים אחרים להתעסק ב
מתנחל | 03-04-2019 14:07
.