מסמך חושף: ההכפשות של שרה נתניהו על נפתלי בנט - סרוגים

מסמך חושף: ההכפשות של שרה נתניהו על נפתלי בנט

מסמך חדש שנחשף בחדשות 12 מראה כי אשת ראש הממשלה פנתה במכתב ודרשה מידע מכפיש על נפתלי בנט ורעייתו גילת: "האם עשה דברים לא ראויים במסגרת השתלטותו הבית היהודי?"

מסמך חושף: ההכפשות של שרה נתניהו על נפתלי בנט
  (צילומים: נעם רבקין פנטון\פלאש 90)

מסמך ההכפשות: ימים ספורים לפני בחירות 2013, רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו שלחה מכתב בדרישה לחפש פרטים מפלילים בהיסטוריה של נפתלי בנט ורעייתו גילת – כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות 12.

על פי הדיווח, נתניהו נפגשה עם אדם שסיפק לה ממצאים שבהם התעניינה אשת ראש הממשלה בעניינו של בנט, ששימש אז כיו"ר הבית היהודי. הממצאים עסקו בפעילותו של בנט בשנים 2006 עד 2008, שבהם שימש כראש לשכת ראש הממשלה לפני שהוחלף על ידי איילת שקד.

ככל הנראה, נתניהו הייתה מעוניינת לקבל מידע על עברו של בנט ורעייתו ועל אי סדרים בעברם הפוליטי, האישי, והפיננסי של בני הזוג. עם זאת, האדם שאיתו נפגשה לא סיפק לה מידע מפליל מספיק- וכתוצאה, היא כתבה לו מכתב בו הביעה את זעמה. "מתוך הממצאים לא ניתן להבין האם סיים תואר או לא סיים תואר במשפטים באוניברסיטה העברית" נכתב בכתב ידה. "כמה שנים למד שם? בעבודתו אצל נתניהו מניין להם שפיתח את תוכניתו החינוכית של נתניהו? לא נכון הדבר".

עוד התייחסה במכתב לטענות של בנט ושקד על כך שפוטרו בעקבות סכסוכים עם ראש הממשלה- שלא צויין כלל בדו"ח שקיבלה. "האם פוטר או לא פוטר מעבודתו אצל נתניהו??? ומתי??? האם פוטר או לא פוטר מעבודתו כמנכ"ל יש"ע?? אם פוטר, מדוע פוטר?? מתי?" נכתב.

"האם עשה דברים לא ראויים בהשתלטות על הבית היהודי?"

במקביל, נתניהו הייתה מעוניינת לבחון האם יש חשד לאי סדרים בהתנהלותו הכלכלית של בנט. במכתבה שאלה בין השאר: "האם יש בעיות כספיות בקשר לכספי מועצת יש"ע ואילו? מאיפה גייס את כל תרומותיו וכספיו לפריימריז שלו?".

כמו כן שאלה על פעילותו הפוליטית: "האם עשה דברים לא ראויים במסגרת השתלטותו על המפלגה הבית היהודי? האם סילק את זבולון אורלב או דניאל השרקוביץ'?".

"אשתו חילונית ושמאלנית"

המכתב גם התייחס ל"נסיון החיסול" של בנט שנחשף בשנה שעברה על בסיס ממקורביו של שאול אלוביץ' על תיק 4000, כאשר בנימין נתניהו ביקש משאול אלוביץ׳ לפרסם כתבה מכפישה נגד גילת על כך ש“שימשה שפית במסעדות לא כשרות״.

במכתב הפנייה שרה טענה כי גילת לא חזרה בתשובה: "איך אתם מסבירים שלפני כ-5 שנים נראתה באירועים במכנסי ג'ינס צמודים, בטן חשופה, גופית ספגטי!??!? מדוע לא עליתם כלל על העובדה שאשתו שפית עד לפני כשנתיים במסעדה לא כשרה? שמגישה פירות ים, שמריפס וחזיר… לא עליתם על העובדה שאשתו חילונית ושמאלנית".

מטעמה של שרה נתניהו נמסר בתגובה לפרסום: "מעניין ששבוע לפני הבחירות אתם מפרסמים מסמך מלפני שש שנים ואפילו לא שואלים מי הדליף אותו ולאיזו מטרה. במהלך כל קמפיין 2013 בנט ושקד תדרכו בצורה גסה ושקרית נגד הגברת נתניהו ואף התבטאו נגדה בצורה גלויה וברמזים שקרים וארסיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
שרה נתניהו
אחד | 03-04-2019 0:14
הבן שלי יש לו כתב יד יותר יפה ( תתביישי קצת במכתבים שלך
2
מה חדש ? זהו הפרצוף של הימין.כולם יודעים
מרכז | 03-04-2019 7:42
לתפארת עם ישראל וארץ ישראל השלמה
3
כל ילד יודע, והיא הפסיכולוגית המדופלמת
מרבונה | 03-04-2019 8:22
לא יודעת שאל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. טפשה
4
למרות המקלות בגלגלים בנט הצליח ב 2013 שיצליח
גועל נפש | 03-04-2019 11:11
בהצלחה לימין החדש בבחירות, בנט לביטחון ושקד למשפטים
5
שרה נתניהו
ורדית כהן | 03-04-2019 14:46
שרה נתניהו אישה חכמה, שראתה דברים שהבית היהודי לא ראו. מה קשור כתב היד שלה ו לתתבישי ? התגובות שלכם בכלל לא רלוונטיות לכתבה .
לא חכמה. גאון.
דני | 03-04-2019 17:28
וגם עדינה ורחומה
6
שרה - את אשה רעה בנפש ולא פסיכולוגית בגרוש !
חנה | 03-04-2019 15:06
מסכן ביבי שנאלץ לסבול ולחיות איתך עם רישעות כזו. מחפשת רק להרע לאנשים שלא בדיוק בקליקה שלה -