פרס ישראל למפעל חיים: למייסדי 'זכרון מנחם' - סרוגים

פרס ישראל למפעל חיים: למייסדי 'זכרון מנחם'

שר החינוך ויו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, נפגש כעת בלשכתו שבתל אביב עם הזוג מירי וחיים ארנטל, ובישר להם על זכייתם בפרס ישראל למפעל חיים במוצאי יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל.

פרס ישראל למפעל חיים: למייסדי 'זכרון מנחם'
  בנט והזוג ארנטל

שר החינוך ויו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, נפגש כעת בלשכתו שבתל אביב עם הזוג מירי וחיים ארנטל, ובישר להם על זכייתם בפרס ישראל למפעל חיים במוצאי יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל.

הזוג ארנטל הקים בתחילת שנות ה-90 את עמותת "זכרון מנחם", המרכז הישראלי לתמיכה בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. העמותה נקראת על שם בנם של הזוג, מנחם ארנטל ז"ל, שנאבק למעלה מ-14 שנה במחלת הסרטן. לאורך השנים נרתמו לפעילות העמותה אנשי ציבור, רבנים, רופאים ומתנדבים רבים, רופאים, בכללם בנות שירות לאומי.

מוקדם יותר הבוקר התקשר השר בנט אל הזוג וביקש מהם להגיע בהקדם לפגישה בלשכתו על מנת לקבל את הבשורה.

לכולם אנחנו עוזרים

בפגישתם סיפרו הזוג ארנטל לשר על בנם מנחם ז״ל, על פעילות העמותה ועל החיבור שהם יוצרים בעם ישראל. ״אצלנו שני דברים לא נכנסים לעמותה – פוליטיקה ודת״, אמרו והוסיפו ״אנחנו לא מבחינים בין חילונים ודתיים, בין מזרחים ואשכנזים – כולם כולם אותו דבר, ולכולם אנחנו עוזרים. לא יכולנו לקבל בשורה משמחת מזו״.

שר החינוך, נפתלי בנט: "מירי וחיים ארנטל הם מלאכי הנתינה של עם ישראל. מתוך האובדן והשבר שחוו כאשר שכלו את בנם הבכור מנחם ז"ל, הם יצרו אור בדמות מפעל של חסד ונתינה שמיטיב עם רבבות הורים וילדים בישראל. הזוג ארנטל, באמצעות זכרון מנחם, עוסקים בקודש הקודשים. משימת חייהם היא לעשות הכל למען חולי הסרטן ומשפחותיהם כדי להוציא אותם מהכאב, הפחד והסבל למקום שמח ומלא תקווה. לאורך השנים נרתמו אלפי בני נוער לפעילות העמותה וכך מתחנך דור שלם בעמותה לחיים של נתינה למען האחר. ההתמסרות המוחלטת של הזוג ארנטל למפעל חייהם היא דוגמא ומופת. מזל טוב חיים ומירי, בעצם הווייתכם אתם מהווים השראה לכולנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
זכרון מנחם
רבקה קופמן ארואטי | 02-04-2019 12:48
אני נכה ולפני שנים התנדבתי לטיולי הג'יפים שהם מארגנים לילדים ולמשפחות עם הרכב הפרטי שלי.ראיתי את הנתינה האינסופית ראוים לכל הערכה יישר כח
2
בנט דוחה, מצטלם כל יום עם זוכה בפרס ישראל כאי
אבי גורן | 02-04-2019 15:33
כאילו לו מגיע הזכיה. איפה בנט במאבק העובדים הסוציאליים, איפה הוא במאבק הנכים.... רק פפוליזים זול.
3
64555 55
זיאו | 15-06-2019 9:31
לחם.לנם אחרי היה עדיף חר8 קטן חלקם מקום