משרד התקשורת קבע: אלו מובילי השירות בסלולר

משרד התקשורת פרסם את דו"ח פניות הציבור בנושא סלולר ואינטרנט ל-2018, שקבע כי פרטנר מובילה בשירות ללקוחות הסלולר והאינטרנט מכל חברות התקשורת. לפי הנתונים, לפרטנר המספר הקטן ביותר של תלונות לקוחות ביחס למספר המנויים

משרד התקשורת קבע: אלו מובילי השירות בסלולר
  (צילום: שאטרסטוק)

משרד התקשורת קבע הבוקר (שני) כי חברות פרטנר ו-012 מובייל הן החברות המובילות מבין כל חברות הסלולר בתחום השירות, עם 1.8 תלונות בלבד לכל 10,000 לקוחות/מנויים- המהווה שיפור ניכר ביחס לשנת 2017. כך נקבע בנתוני דו"ח פניות הציבור שפורסם על ידי המשרד.

בתחום האינטרנט, משרד התקשורת ציין כי פרטנר מובילה מבין ספקיות האינטרנט הגדולות, עם 0.4 תלונות בלבד לכל 10,000 לקוחות/מנויים, ומדגיש כי מדובר ב"נתון מצוין ובסדרי גודל משמעותיים יחסית למתחרות".

גם בתחום מפ"א (מפעיל פנים ארצי-נייח, טלפוניה קווית על גבי האינטרנט), פרטנר מובילה עם מספר התלונות הנמוך ביותר – 5.7 תלונות לכל 10,000 לקוחות/מנויים.

בעקבות הדו"ח, איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר אמר: "שמנו מטרה להוביל את חווית השירות בשוק התקשורת עם השירות הטוב ביותר בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו, והיום גם משרד התקשורת קבע שלקוחות פרטנר מרוצים יותר מלקוחות כל שאר החברות. הישג זה הוא בזכות אלפי עובדי פרטנר, ששמים את הלקוח במרכז ומעניקים שירות מצוין ללא פשרות, ואנחנו נמשיך ונפעל ביחד מתוך מטרה להגיע תמיד לשביעות רצון מלאה של כלל לקוחותינו". 

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע