ברוך קרא: "אשכנזי מסתיר מהציבור מידע על עברו" - סרוגים

ברוך קרא: "אשכנזי מסתיר מהציבור מידע על עברו"

תכנית 'המקור' רצתה לחשוף מידע מעברו של אשכנזי, אך הוא התנגד להסיר את צו איסור הפרסום. ברוך קרא: "כיצד אשכנזי, איש שמבקש את אמון הציבור, מתכסה בצווי איסור פרסום?"

ברוך קרא: "אשכנזי מסתיר מהציבור מידע על עברו"
  Photo by Tomer Neuberg/Flash90

תכנית ״המקור״ ביקשה להסיר צו איסור פרסום סביב פרשה מעברו של מועמד 'כחול לבן' הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי. בית משפט השלום בראשון לציון קיבל את עמדת אשכנזי ודחה את הפרסום, ב'מקור' מתכוונים לערער על ההחלטה

מגיש 'המקור' הפרשן המשפטי של חדשות 13 ברוך קרא, כתב פוסט בפייסבוק בו הוא תוהה "כיצד אשכנזי, איש שמבקש את אמון הציבור, מתכסה בצווי איסור פרסום. למה במקום להתייצב בבית המשפט, לא נעתר לבקשתנו להגיע לתוכנית ולהתמודד עם השאלות שעולות ממנה? איך הוא יכול לבקש ממתחריו הפוליטיים שקיפות, כשהוא עסוק בהסתרה?"

קרא פותח כך, "קיוויתי שאוכל להימנע מהפוסט הזה, מאחר שבתמימותי חשבתי שאדם שרוצה ״לשים יד על הגה ההנהגה״ כדבריו, לא יסתיר בפני הציבור דבר מעברו, בוודאי כשמדובר בדברים שיש בהם עניין ציבורי מהמעלה הראשונה, בוודאי ערב בחירות.

הופתעתי מאד שרא״ל במיל׳ גבי אשכנזי החליט להיאבק בבקשתנו, בקשת ״המקור״ ובקשתי, להסיר צו איסור פרסום על מידע אותנטי וחשוב ביותר לציבור זאת בשעה שהוא מבקש את אמון הציבור. אין חולק שבמידע שביקשנו לפרסם אין פגיעה בביטחון המדינה ולשיטתנו אין בו גם שמץ של פגיעה בפרטיותו. כל המידע שביקשנו לפרסם עוסק בהתנהלותו הערכית והמקצועית בפרשה ציבורית מפורסמת. לצערנו, היום בית משפט השלום בראשון לציון דחה את בקשתנו. הדיון התקיים בדלתיים סגורות ולעת עתה גם תוכן ההחלטה של השופט אסור בפרסום. עם כל הכבוד לשופט, אנו סבורים שהחלטתו פוגעת בחופש העיתונות ואנו נערער עליה בהקדם.

אבל מה שמטריד באמת הוא כיצד אשכנזי, איש שמבקש את אמון הציבור, מתכסה בצווי איסור פרסום. למה במקום להתייצב בבית המשפט, לא נעתר לבקשתנו להגיע לתוכנית ולהתמודד עם השאלות שעולות ממנה? איך הוא יכול לבקש ממתחריו הפוליטיים שקיפות, כשהוא עסוק בהסתרה? נמשיך לעדכן על מאבקנו המשפטי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
נספר על גנץ והחב': המימד החמישי-מי היה בעל
מה עם גנץ? | 31-03-2019 19:10
החברה הזו? אוליגרך רוסי בשם ויקטור וקסלברג - סוכן של פוטין ובחברה הזו השתתף גנץ שלא בדק לאן הוא נכנס! ועושה עסקים עם המשטרה ואף אחד לא בדק מי ממן את החברה הזו?? אפילו האף.בי.אי. הזהיר מלעשות עסקים עם הרוסי/המרגל הזה. עכשיו נראה מי הולך להצביע לאחד שלא יודע אפילו לנהל מכולת !!!
2
הפיכה שילטונית
חיים | 31-03-2019 22:21
אשכנזי כמו גנץ מסתיר מהציבור את העבר והחשדות הפליליות ורשויות החוק משתפות פעולה כדי להפחל את נתניהו !
3
ברור לכל
ע | 31-03-2019 23:42
מי שדרכו אמת וישרה רואה בבירור כי גם בית משפט מחובר לכוון עליהום על מועמד ימני נתניהו יד כאן הפיכה פשוט מאד נתניהו מעשיו גלויים לכל ואשכנזי מוסתר לכל באישור בית המשפט שהוא באותו קולמוס מגלה לציבור שיש כתב אישום לנתניהו ובאותו נשימה הוא לא יפתח אפילו בבדיקה נגד בגנץ בפרשת 50 מיליון לצערי הרב השמאל היא חיבור מושלם למעשיהם של הערבים משקרים מכזבים לובשים מסיכות מדברים בכפולות זה הרס המדינה
4
יש מה להסתיר
פתחי | 01-04-2019 7:36
אשכנזי, זהו חידוש עבורי, הייתי בטוח שאין לך מה להסתיר, התבדתי, מתבייש בך ולכן לא אבחר בכם!
5
מושחת
מאיר | 01-04-2019 8:35
מסתבר שמספר 1 בכחול לבן חסר ניסיון מוחלט. מספר 2 שקרן עם קבלות מספר 3 ילדותי. מספר 4 מושחת. ראו הוזהרתם..
6
50 מיליון שקל עברו ככה בקלות בין גנץ לאלשייך
דורון | 01-04-2019 9:14
למה אין חקירה?
7
למה זוהמת התקשורת משתיקה?!
חלם | 02-04-2019 9:58
איפה כל יפי הנפש מידיעות, הארץ, ערוץ 12, 13? לאן הם נעלמו? פתאום לא מעניין אותם... אבל אחרי שהמידע ייחשף וברור שזה יקרה, באמצעות הדלפה של המידע מחול, שם אין איסור פרסום, כולם יספקו כפיים ויגידו: איפה היינו, למה לא דיווחנו (כמו שעשו עם קצב: ידעו ושתקו).
8
אוי אוי אוי.איך הוא העז לא להתייצב באולפן
יגאל | 11-04-2019 20:03
של הוד מעלתם..