בגלל חשש לתבהלה: תשדיר מפלגת הגימלאים נפסל - סרוגים

בגלל חשש לתבהלה: תשדיר מפלגת הגימלאים נפסל

תשדיר התעמולה של מפלגת 'אחריות למייסדים' גלגול חדש של מפלגת הגימלאים, שכלל 10 שניות של אזעקה, נפסל לשידור בשל חשש לבהלה בציבור.

בגלל חשש לתבהלה: תשדיר מפלגת הגימלאים נפסל
  (צילום: נעם ריבקין פנטון/פלאש90)

תשדיר התעמולה של מפלגת 'אחריות למייסדים' גלגול חדש של מפלגת הגימלאים, נפסל לשידור בשל חשש לבהלה בציבור.

אתמול החלו שידורי תעמולת הבחירות בטלויזיה וברדיו, ובמסגרתם, שידרה המפלגה אזעקה בת 10 שניות, כאות מצוקה על מצב הגימלאים בישראל.

תשדיר מפלגת המייסדים

שידור התשדיר, תוך כדי מצב בטחוני מתוח בעוטף עזה, כולל האזעקות שנשמעו רק השבוע בשרון ובשבוע שעבר בגוש דן, גרר מבול של תלונות לתחנות השידור ולועדת הבחירות המרכזית על חוסר האחריות שבהשמעת קול אזעקה לשווא.

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר, ביקש מהמפלגה לערוך את התשדיר כך שלא יגרום לבהלה בציבור. ראשי המפלגה סירבו ומשכך החליט השופט לפסול את התשדיר, משום שגרימת בהלה מיותרת לציבור אינה חלק מחופש הביטוי.

ממפלגת 'אחריות למייסדים' נמסר בתגובה: "אנו נכבד את החלטת כבוד השופט חנן מלצר, בקשנו שלא לפסול לנו את התשדיר מאחר והסכנה הנשקפת ל 450 אלף הגימלאים והקשישים במדינת ישראל גדולה יותר מכל קסאם שנורה מעזה. יש היום קשישים עריריים שאין מי שיריץ אותם לממ״ד. במדינת ישראל צריך להעיר את הנושא כי אחרת אף אחד בממשלה היוצאת לא מתייחס. אנו מצטערים אם נגרמה בהלה בעקבות שידור תשדיר האזעקה בבוקר, אבל המחויבות שלנו היא קודם כל לקשישים שקולם אחרת לא יישמע."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו