בנט: "יש לתת לצה"ל את הפקודה לנצח את חמאס" - סרוגים

בנט: "יש לתת לצה"ל את הפקודה לנצח את חמאס"

השר נפתלי בנט באשדוד, "עם נחיתת ראש הממשלה נתניהו יש לתת לצה״ל את הפקודה לנצח את חמאס, לעקר את חמאס מיכולתו לפגוע בתושבי הדרום. במצב כזה אגבה את נתניהו"

בנט: "יש לתת לצה"ל את הפקודה לנצח את חמאס"
  צילום: חיים גולדברג/ סרוגים

השר נפתלי בנט בהשקת תכנית "הדרום החדש" של הימין החדש באשדוד יחד עם אלונה ברקת ואמר: "חוויתי אתמול צבע אדום בדרום ועוד צבע אדום ברעננה. התושבים בדרום הם חלוצים אמיתיים, אבל גם מופקרים כבר 15 שנה על ידי קברניטי הביטחון של מדינת ישראל. ילדים סיפרו לי שהם מפחדים מבלונים".

אלונה ברקת: "תנאי כניסה לקואליציה – הטבות מס למתגוררים בקו עימות עד 40 ק"מ"

בנט תקף את ראש הממשלה נתניהו והמועמד בני גנץ במשפט אחד: "שני המועמדים לראשות הממשלה עסוקים יומם ולילה בפרשיות מוזרות ובפלאפונים ומי מקבל יותר זמן בתקשורת. עם נחיתת ראש הממשלה יש לתת פקודה לעקר את חמאס ולשבור אותו. אני אתן לנתניהו גיבוי אם יעשה זאת. יש מה לעשות".

ביקר את תגובת ישראל לירי: "מה עשינו אחרי הירי לישראל? הפלנו בניין ריק ואז רצנו לבקש הפסקת אש ממי שהחלו את כל הסבב הזה. את חמאס צריך למעוך. יש תכנית ואני הצגתי אותה בפני הקבינט. גם הצבא החזק ביותר במזרח התיכון לא יכול לנצח כשאין אומץ לדרג המדיני".

בנט ואלונה ברקת (צילום: חיים גולדנברג/ סרוגים)

על הפסקת אש: "היה תבוסה קשה שתעלה לנו בדם. אני פונה לציבור ואומר תנו לי את הכוח לטפל בחמאס. כשר ביטחון אנער את הממסד הביטחוני שהוא שבלוני והססן"

הוא פנה לחמאס: "לעולם לא תנצחו אותנו יגיע יומכם וזה יגיע מהר".

לאחר שנתניהו ינחת יש לתת לצה"ל את הפקודה לנצח את חמאס, במצב כזה אגבה את נתניהו, מרוב הרתעה כבר הבוקר שורה של בלוני תבערה לעבר עוטף עזה את חמאס צריך למעוך

"תנו לי את הכוח לטפל בחמאס. אני יודע מה ואיך צריך לעשות. אנחנו נפסיק את הנוהל שמפציצים דיונות או בניין ריק ונעקר את יכולתו של חמאס לפגוע בנו"

מהלך מסיבת העיתונאים חשפה ברקת את תכניתה לניצחון הדרום שתקדם במהלך הקדנציה הקרובה תחת הכותרת "דין הדרום כדין תל אביב", היעדים אותם הציבו במפלגה:  הכרעת חמאס, מתן הטבות בשווי עשרות אלפי שקלים לתושבים, בניית נתב"ג 2 בבסיס נבטים והקמת ביה"ח חדש בדרום.

ברקת, "כשהגעתי להפועל באר שבע", אמרה ברקת, "הבטחתי לתושבים שנגשים חלום, שנסתכל למרכז בעיניים ונוכל לו. פעם לא ספרו את הדרום בכדורגל, היום הוא חזק על המפה ותחושת השוויון קיבלה ביטוי במציאות.  הגעתי לפוליטיקה כי לא סופרים את הדרום. החלטתי שאני הולכת לשנות את זה. רוצה להיות שרת הדרום והצפון בממשלת נתניהו".

צילום: חיים גולדברג/ סרוגים

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
17 תגובות - 15 דיונים מיין לפי
1
מר בנט
רונן | 26-03-2019 12:01
בוא נתחיל עם זה שתפסיק לקשקש ולפטפט
ברקת
יאיר | 26-03-2019 14:17
נו באמת אז בעחך ואחיו עשו כסף מפיתוח תוכנת הימורים אם אני זוכר נכון..ועשו כסף רב.זה עושה אותך למנהיגה פוליטית
2
שבנט מחליף את הליכוד
הסקרים מראים | 26-03-2019 12:02
אבל הציבור שלנו לא יקבל שקל אם לא יצביע למפלגה דתית. כבר עכשיו אין בירושלים אולפנא אחת חדשה ב-10 השנים האחרונות!!! כל אולפנא שרוצה לקום צריכה להיות חלק מסמינר, כדי לקבל הכרה. זה אומר: שכירת כמה חדרים בלי חצר, בלי אוורור, בלי תקציב לכסאות ובוודאי שבשעה 4 נסגר המקום ואין אפשרות ללמוד לבגרויות או להכין שיעורי בית יחד, רק כל אחת בביתה, בוואטסאפ שלה... יוצאים מהבית ברבע לשבע. חוזרים ב-6 אחרי נסיעה ארוכה, ובלי אוכל פרט לסנביצ'ים, מה שגורם להפרעות אכילה, בעיות שינה וגם- לא לומדים כמו שצריך (כי בסמינר לא עושים בגרויות ואצלנו- כן, אבל בלי עזרה ובלי עידוד כי אין מי שיעזור את אין לבת שלך ליקוי למידה מוכר (אם היא לא יודעת לסכם- בעיה שלה, קשב וריכוז- תוספת רבע שעה לא תעזור, רק שינון ועזרה נוספת, אבל לא על חשבון שיעורים אחרים. ואנחנו ממשיכים להיות פראיירים ולהצביע ליכוד!
3
לצביקה מהפייסבוק
בועז | 26-03-2019 12:08
סוף סוף יש פה מישהו אמיץ, שמוכן להגיד דברים לא פופולריים וגם לשלם מחיר ציבורי וגם אישי, מאחר וביבי אוהב יסמנים כמו הבית היהודי שעכשיו פתאום שותקים מחשש שלא יכנסו לקואליציה. אני בטוח שאם היית גר בדרום היית מדבר אחרת.
4
למה הוא הצית? כי אין מקום בישיבות לבחורים
ינון ראובני- מזעזע | 26-03-2019 12:21
אין כמעט ישיבות תיכוניות חדשות בשנים האחרונות. אין בכלל אולפנות חדשות והוותיקות לא מקבלות מכל מקום בארץ. בירושלים אין כמעט . ישיבות תיכוניות חדשות עם פנימיות . נתיב מאיר עומדת לעבור כבר 5 שנים. תבנו ישיבה בהר חומה ותעמידו את הבניין לאופנא לבנות לפני שגם הבנות שלנו שאין להן מקום עם מסגרת יומית, תתקלקלנה גם הן
5
נו באמת כל זה נזכרת בחודש האחרון לממשלה
אמיר | 26-03-2019 12:41
תהיה קצת אבל קצת לואילי
אולי תהיה קצת לויאלי מהדרום??
ג'ורג' | 26-03-2019 13:16
ועם זיכרון קצת פחות סלקטיבי? אולי הוא היה צריך להיות יותר לויאלי ולא לדחוף מתוך הקבינט לפעול נגד מנהרות החמאס בדרום בצוק איתן. היית מקבל אחלה לויאליות, אבל עם עוד כמה משפחות שכולות. אבל,הי מה זה מזיז, הלויאליות מעל הכל, לא?? אולי עדיף באמת שהיה לויאלי מול איזקוט וביבי לפני כשנה, כאשר התחילו הצעדות והבלונים, והוא קרא מעל כל במה לחסל את המטרד הקטן לפני שיהיה גדול. ולא להכיל, ולהיות מוסרי. את זה אתה ודומיך מעדיפים שלא לזכור... אבל, למי אכפת מהסבל של תושבי הדרום, העיקר להיות לויאלי, לא??
6
ילד,אולי תפסיק כבר לחפור לנו ? תודה.
אלי | 26-03-2019 13:50
מספיק ודי.
7
נצחון
איילת | 26-03-2019 14:19
יא בנט אחד, בשתי ידיים סומך שתקריב את עצמך בנצחון על חמס.
8
איווט ליברמן 2
אבי | 26-03-2019 15:01
קשקשן כמוהו, לא ישנה כלום בלון נפוח
9
מקווה שבקרוב ישאל תזכה בשר ביטחון כמו נפתלי,
כ | 26-03-2019 16:20
נמאס כבר מתפיסת התיקו של הצמד נתניהו-גנץ. ישראל זקוקה לתפיסת הכרעה, ויפה שעה אחת קודם.
10
חחחחחחחחחחחחח
ברקאת חחחחחחחחחחחחחח | 26-03-2019 17:18
מתנחלת סמויה
11
ברקותה
חסן | 26-03-2019 17:19
החייזרים בפעולה
12
נפתלי בנט הזוי ומסוכן
ליאור | 27-03-2019 8:37
האיש מוטרף. במקום לעסוק בחינוך. אותו הפקיר לחלוטין. מנסה להיות שר הביטחון. אבוי לנו אם יהיה
13
במילים פשוטות: לשפוך עוד דם וזה יפתור הכככולל
בני | 27-03-2019 8:43
בני מנהיג מפלגת גזענות עם בושם כידוע. אבל עם מעט מחשבה רק ריח הגזענות הימינו-פאשיסטי נשאר מצחין באוויר.
14
בנט
אני | 27-03-2019 18:02
בנט נימאסת...בשביל במה לפני בחירות הכול תעשה אפילו השמצות נגד ביבי..בושה!! כהרגלך יורק בצלחת ממנה אתה אוכל..אפילו פירקת את בית יהודי והישארת חובות זה יחס חברי?? אז אתה ואישתך מוזמנים לשתוקקק..נמאסתם!!
15
השר בנט
יורם ג | 27-03-2019 21:27
מר בנט היקר! כמעט כל דבריך נכונים חוץ משליטה אחת והיא כוונה שוב חיבור נתניהו. אם אתה רוצה באמת להשפיע על המצב למה שלא תחשוב לחבור למי שרוצה גם הוא לחסל את המצב בעזה. כמובן שזה לא ראש הממשלה שכבר קיבל 10שנים ולא ניצל אותו אלא רק בני גנץ.