בית אל: אירוע הירי ביישוב- פיגוע - סרוגים

בית אל: אירוע הירי ביישוב- פיגוע

ביישוב בית אל מבהירים כי אירוע הירי שאירע לפני זמן קצר ביישוב ובו נפצע ילד בן 9 הוא פיגוע ולא פליטת כדור כפי שדווח בתחילה. האירוע בטיפול של הצבא

בית אל: אירוע הירי ביישוב- פיגוע
  ארכיון (צילום: מאיר וקנין/ פלאש90)

ביישוב בית אל מבהירים כי אירוע הירי שאירע לפני זמן קצר (שני) ביישוב ובו נפצע ילד בן 9 הוא פיגוע ולא פליטת כדור כפי שדווח בתחילה.

בהודעה שנמסרה מטעם היישוב נאמר: הערב אירע פיגוע ירי ממנו נפצע ילד כבן 9 בידו. הירי בוצע מהכפר ג׳ילזון הסמוך. כוחות צה״ל מטפלים באירוע.

מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר אירע פיגוע ירי לעבר היישוב בית אל מכיוון הכפר דורא אל קרא שבמרחב החטיבה המרחבית 'בנימין'. כתוצאה נפצע ילד באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. לוחמי צה"ל סורקים במרחב".

שי אלון, ראש מועצת בית אל, מסר: "ילד כבן 9 נפצע הערב בפיגוע ירי, בנס הפציעה הזו קלה אך האירוע היה יכול היה להסתיים אחרת. אנחנו דורשים מכוחות צה"ל להכנס לכפר ג'ילזון ממנו ספגנו לא מעט פיגועי ירי במהלך השנים ולבצע שם סדר ולבוא איתם חשבון. לא ייתכן שילד בן 9 ייפצע מירי של מחבלים, צהל יודע להיות תקיף כשהוא רוצה".

ממד"א נמסר: "בשעה 20:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילד עם פציעה קלה ביישוב בית אל. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק ילד כבן 7 במצב קל עם פציעה באצבע וכף היד. נסיבות הפציעה אינן ברורות".

מביה"ח שערי צדקנמסר: "הילד בן ה-7.5 עבר טפול בחדר הטראומה ומתוכנן לעבור נתוח בהמשך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
צבא ההגנה למחבלים שוב יוצא להגנת בני עמו של ה
נמאס! | 25-03-2019 21:12
מה יהיה הסוף?!
המשטרה- שפוטה של השמאל
צהל? כבול בידי ביבי | 26-03-2019 12:28
אז מה אתם רוצים? שיוויון זכויות? אפילו ילד יהודי כמו ינון שעשה מעשה של ילד בגיל ההתבגרות, אינו מקבל כל זכות בסיסית (לא שירותים, לא פגישות עם האשה וההורים, לא טלפונים מההורים, כמו המחבלים יש). היד- איזה סיכוי יש לו להפוך לאדם אנושי אחרי התעללות כזאת של 3 וחצי שנים ועוד היד נטויה? איזה בעל הוא יהיה אם אחרי 5-10 שנים בכלא הוא יפגש עם אשה שהוא לא מכיר בכלל, רק רואה אותה מאחורי המחיצה פעם ב6 שבועות ואפילו לא טלפון? ועל מעשה שעשה כשהיה קטין?
תודה לבורא עולם ששלחת לנו מנהיג כמו נתניהו
עמוסי | 26-03-2019 8:14
ביבי הפך את המדינה לגן עדן
2
כל עוד הרפיסות רובצת על הממשלה
כן, נמאס כבר | 25-03-2019 21:25
האזרחים יסבלו בכל מקום בארץ .
3
כי מדובר בילד יהודי שכגר ביש"ע
פליטת כדור, כמובן... | 25-03-2019 21:26
אם הוא היה גר בגבעת שמואל או בלוד- זה היה אירוע פלילי. אם הוא גר בישע- מבזבזים זמן יקר על המצאה שהוא פלט כדור. מאיפה? מהרובה של אמא או סבתא שלו?
4
אנטביוטיקה
eli | 25-03-2019 21:39
רק ביבי התרופה שלהם
5
כשערבי מצית כנסיה או מסגד האשמה נופלת על נער
איפה המשטרה? | 26-03-2019 12:25
כשנער חוטף כדור, מיד מאשימים אותו בפליטת כדור. איך ילד בן 9 יכול להחזיק רובה ולפלוט כדור על היד שלו, כשהוא בקושי מחזיק אותו. במקום להוציא כוחות ולירות במחבל מיידי על מנת להרוג, מאשימים את הילד בפליטת כדור. זאת פליטת פה של המשטרה, כמו שהעלילו על האדם שנרצח יחד עם בנו התינוק יונתן באוטו בעקבות לבנה שנזרקה על המכונית. האשימו אותו כמובן בתאונה. בדקו בדיקת ינשוף על אדם מת!!! לא חשבו שאולי בישע לפלשתינים יש חופש פעולה לזרוק אבן שפגעה וניפצה את השמשה וגם את האבא והעולל