הרב פרץ בדרום ת"א: "הדרך היחידה להחזרת השפיות היא פסקת ההתגברות"

הרב פרץ בדרום ת"א: "הדרך היחידה להחזרת השפיות היא פסקת ההתגברות"

בסיור בדרום ת״א של איחוד מפלגות הימין, אמר יו"ר הרשימה כי "הדרך היחידה להחזרת השפיות היא פסקת ההתגברות והחזרת חוק המסתננים הראשון". בנוסף הדגיש כי יש "לתת למסתננים תנאים בסיסיים"

author-image
הרב פרץ בדרום ת"א: "הדרך היחידה - פסקת ההתגברות"
  הרשימה ברחובות תל אביב

רשימת איחוד מפלגות הימין סיירה היום (שני) בדרום ת״א. לדברי הרב רפי פרץ, "הדרך היחידה להחזרת השפיות היא פסקת ההתגברות והחזרת חוק המסתננים הראשון". הוא הוסיף כי "מחוייבים להעביר המסתננים לארצות מוצאם ולייהוד דרום ת״א".

עוד הגיעו לשכונות הדרומיות בעיר: ח"כ בצלאל סמוטריץ׳, ח״כ מוטי יוגב, עידית סילמן ואורלי רפפורט בליווי חבר המועצה חיים גורן. הסיור החל בישיבת העוז והאמונה של הרב אטינגר הי״ד, ביקור שנקבע עוד בטרם הרצח הנורא. חברי הרשימה שמעו את התושבים סיירו עוד ברחבי השכונה וקיימו דיון עם התושבים בו עלו הצעות ורעיונות לשיתוף פעולה עתידי.

פרץ הפנה אצבע מאשימה לממשלה: "מדינת ישראל מחוייבת קודם כל לאזרחיה. קודם כל לעם היהודי. בשום מדינה מתוקנת אין אפשרות לעבור את הגבול שלא דרך ביקורת הגבולות ועוד לבקש זכויות. זהו מחדל!". לדבריו, "מי שמשלמים את מחיר המחדל הזה הם תושבי דרום תל אביב שיום בהיר אחד ממשלת ישראל הפנתה להם עורף והותירה אותם לבד אל מול עשרות אלפי מסתננים שאיך לומר בעדינות, לא מאמצים הרגלי שכנות טובה".

לבסוף הדגיש, "זו המחוייבות שלנו כלפיהם. אנו מחוייבים להעביר את המסתננים לארצות מוצאם או למדינה שלישית".

סמוטריץ' טען כי "הדרך היחידה להחזיר את השפיות והחיים הנורמליים לאזרחי ישראל שגרים כאן זה לחוקק את פסקת ההתגברות ולחוקק מחדש את חוק המסתננים הראשון. זה הפתרון היחיד.

ח״כ מוטי יוגב: ״אנחנו מחויבים להשבת דרום תל אביב לתל אביבים ולהשבת המסתננים לארצות מוצאם. שמענו את זעקת תושבי דרום תל אביב, שמודאגים מאוד מקידום מתווה האו"ם. אנחנו נפעל להסיר אותו מעל הפרק, ובכנסת הבאה נוביל את מדיניות ההגירה של מדינת ישראל.״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
לחלוטין מסכים איתו. החזרת בגץ למקומו
כככ | 25-03-2019 13:34
צריך להחזיר את מערכת המשפט לייעודה המקורי, ולשמור עליה מפני החלטות מוטות אג'נדות פוליטית ככל שניתן. קם הגולם על יוצרו - מי שהנהיג את המדיניות של בלמים ואיזונים לא חשב שיום אחד מערכת המשפט תהפוך למערכת בלתי מרוסנת שמכתיבה אג'נדות ותוקעת מקלות בגלגלים לממשלה.
טוב בנדהן/סרוג/מחל עפ הגביר מתחזה לימין/טב=רע
גביר סמוי. | 25-03-2019 14:22
.
2
הצחקת, לאחר סיפוח השטחים, עוד יתגעגעו
רחל | 25-03-2019 14:28
לפליטים.
3
הטיפשות חוגגת באיחוד הלאומי
מה קרה? | 25-03-2019 14:42
למה לתת לפליטים /האנסים/החולירות האלה זכויות ובתי ספר ?? להחזיר אותם מיידית לארצם - כמה שיותר מהר ומוקדם ייטב לעם ישראל בדרום תא. פרץ בגללך לא נצביע לאיחוד הלאומי - עם שטויות כאלה מי צריך אויבים .
אתה קורא מה שרפי פרץ אמר?
ידידיה | 25-03-2019 15:44
מאיפה המצאת שהוא דיבר על זכויות? הוא דיבר על זכות יחידה שלהם, לחזור לארצות מוצאם ברצונם או שלא ברצונם. תתחיל לקרוא לפני שאתה מגיב
4
שימו את חיים גורן בראש הרשימה
אחד שמכיר | 25-03-2019 16:29
האדם הראוי ביותר