בחמאס טוענים: "שיגור הרקטה בוצע בטעות" - סרוגים

בחמאס טוענים: "שיגור הרקטה בוצע בטעות"

גורמים בחמאס טענו כי ירי הרקטה לעבר המושב משמרת לא היה מכוון, והתחייבו לחקור את האירוע. מנגד, בג'יהאד האיסלאמי איימו: "פגיעה בעזה תגרור תגובה עוצמתית"

בחמאס טוענים: "שיגור הרקטה בוצע בטעות"
  (צילום: עבד ראהים חאטיב,פלאש 90)

גורמים בארגון חמאס אמרו הבוקר (שני) כי ירי הרקטה לעבר המושב משמרת שבשרון לא היה מכוון ולדבריהם "בוצע בטעות". על פי הדיווחים הפלסטינים, בחמאס הבטיחו למצרים לבצע תחקור של הירי, שהביא לפציעתם של שבעה בני אדם.

מנגד, בארגון הג'יהאד האיסלאמי פרסמו הבוקר אזהרה לישראל מפני ביצוע תקיפות ברצועת עזה בתגובה לשיגור הרקטה. "אנו מזהירים את ישראל מפני ביצוע תוקפנות כלשהי נגד רצועת עזה" אמר מזכ"ל ארגון הטרור זיאד נחאלה. "על ההנהגה של ישראל לדעת כי פגיעה בעזה תגרור תגובה עוצמתית".

מוקדם יותר הודיע מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף במיל' אבו רוקון, על סגירת המעברים ארז וכרם שלום, וכן על צמצום מרחב הדיג ברצועת עזה עד להודעה חדשה.

כאמור, קטה ששוגרה לפנות בוקר מעזה פגעה בבית במושב משמרת שבאזור השרון. ממד"א נמסר כי שבעה בני אדם נפצעו, בהם אשה כבת 60 במצב בינוני עם פגיעות הדף, כוויות קלות ופציעות מרסיסים, אשה כבת 30 במצב בינוני עם פציעות מרסיסים, וחמישה נפגעים קל. הפצועים פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אכן טעות.
יחיאל | 25-03-2019 10:50
כנראה הנבלות רצו רק לבדוק מה יהיה המזג אויר מעל עזה, והופ הרקטה עפה לה לכפר סבא. אבל אנחנו נגיב, נשלח את מירי רגב להתקפה.
בהמת התרבות
מרגלית | 25-03-2019 12:11
בהמת התרבות תיפתח עליהם את הג'ורה שלה ואקוניס המטומטם יציע הצעות ואלקין ולוין ילקקו ושטייניץ המלקק הלאומי ילקק ואז ניראה אותם.... נתניהו--ח--ל--ש ח-לש-לו-ש
2
חמס מכוון את הרקטות שלו לכוון תל אביב פעם לצד
מנשה | 25-03-2019 12:07
ופעם לצד אחר כדי לטווח את הטילים שלו
3
האמת
שוקי | 25-03-2019 16:24
החמאס ותושבי עזה קיימים בטעות
4
התגובה
הרצל בגים | 25-03-2019 17:50
תכובה של צהל צריכה ליהיות חזקה וכואבת ובטעות כמו החמס טעות טעינו
5
כמה פעמים אפשר לעבוד על ביבי ??
משה | 26-03-2019 0:39
עם ישראל לא מורכב רק מטיפשים.