נתניהו חוזר לארץ: "התקפה נפשעת על מדינת ישראל" - סרוגים

נתניהו חוזר לארץ: "התקפה נפשעת על מדינת ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע על קיצור ביקורו בארה"ב בעקבות נפילת הטיל במושב משמרת בשרון. המשמעות: נתניהו יפגש עם טראמפ אך לא ינאם באיפא"ק

author-image

ראש הממשלה בנימין נתניהו, השוהה בארה"ב, הודיע לפני זמן קצר (שני) על קיצור ביקורו וחזרתו לארץ בעקבות נפילת הטיל במושב משמרת בשרון. המשמעות: נתניהו יפגש עם הנשיא טראמפ אך לא ינאם באיפא"ק.

"לפני דקות אחדות סיימתי שיחת עדכון והתייעצות עם הרמטכ"ל, ראש השב"כ וראש המל"ל", עדכן נתניהו. לדבריו: "הייתה כאן התקפה נפשעת על מדינת ישראל ואנחנו נגיב בעוצמה. לאור האירועים הביטחוניים החלטתי לקצר את הביקור בארה"ב. בעוד שעות אחדות אפגש עם הנשיא טראמפ ומיד לאחר מכן אשוב לארץ כדי לנהל את הפעולות שלנו מקרוב".

כאמור, טיל ששוגר הבוקרמרצועת עזה לעבר ישראל פגע בבית במושב משמרת שבאזור השרון. שבעה בני אדם נפצעו, בהם אשה כבת 60 במצב בינוני עם פגיעות הדף, כוויות קלות ופציעות מרסיסים, אשה כבת 30 במצב בינוני עם פציעות מרסיסים, וחמישה נפגעים קל. הפצועים פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא.

דובר צה"ל אישר כי זוהה שיגור טיל מהרצועה. ממשרד החינוך נמסר כי על פי הערכת מצב שקיים פיקוד העורף, בשלב זה אין מגבלות – והלימודים יתקיימו כסדרם.

(צילום: דוברות המשטרה)

ממד"א נמסר כי לבית החולים מאיר בכפר סבא פונו שבעה פצועים מפגיעת הטיל בשרון. אישה בת 59 נפצעה באורח בינוני מפגיעות הדף, כוויות קלות ופציעות מרסיסים, והיא בהכרה מלאה. בנוסף פונה לבית החולים זוג הורים כבני 30 – האישה נפצעה בינוני מרסיסים ברגל והבעל נפצע קל. בין הפצועים לפחות ארבעה ילדים שמצבם קל – נערה בת 12, ילד בן 3 ותינוקת בת חצי שנה.

בנוסף טופלו נפגעי חרדה וכמה שנפצעו קל מאוד בדרכם למרחב מוגן. כלב שהיה במקום הנפילה נהרג, ואחר נפצע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
ביבי
יויו | 25-03-2019 8:38
תמשיך לתת שוחד לחמאס
2
ירי טיל בשרון
אבי בר | 25-03-2019 8:43
חברים. הימין.ביבי. הולכים להפסיד את השלטון. או שהבחירות תידחנה בעקבות תגובה כואבת שלנו.
3
המסמר האחרון
אלי | 25-03-2019 8:56
יתכן שזה יהיה המסמר האחרון בארונו הפוליטי של נתניהו. אלא ישכיל לחסל את החמס באופן טוטלי. ברגע שגם מימין ומשמאל הוא מותקף ... הסיכויים להישרד קלושים.
4
הבוקר הליכוד איבד את השלטון
רק ימין אמתי | 25-03-2019 10:02
הכיפות הסרוגות הן הסקטור היחיד בחברה הישראלית שמסוגל להציל את המדינה מן התוקפנות הערבית. אין ברירה אלא לקחת את ההובלה.
5
הזדמנות חיים
אהרן דרעי | 25-03-2019 10:34
ביבי זו לא רק הזדמנות חייך.זו הזדמנות חד פעמית של עם ישראל.מינימום חיסול טוטאלי של חמס וגי'הד.חורבן עזה.נצחון בסדר גודל של ששת הימים
6
ביבי תלמד אותי לעשות פרצוף מאיים
ישראלי | 25-03-2019 12:34
כמורה למשחק מאוד הייתי מעוניין שתשאר ראש הממשלה , אבל זהוא , די נימאס מימך אתה כניראה לא מספיק טוב , לפחות לא בשבילי .