מריאליטי להרי האלפים: מתי שריקי משיק קליפ חדש - סרוגים

מריאליטי להרי האלפים: מתי שריקי משיק קליפ חדש

הזמר והיוצר מתי שריקי משיק היום את הסינגל החדש "מחר", אותו מלווה קליפ מרהיב שצולם בטמפרטורה מתחת לאפס על הרי האלפים- צפו בתוצאה המיוחדת

author-image

(צילום: שניאור אנטבי)

לאחר שחשף את התמודדותו עם הגמגום, בתכנית הריאליטי 'אביב או אייל' וריגש אלפים. הזמר והיוצר הסרוג מתי שריקי ממשיך לעשות מוזיקה ומשיק היום את הסינגל "מחר", אותו כתב והלחין כשועל העיבוד וההפקה אחראי המפיק המוכשר נעם עקרבי (עידן רייכל, עברי לידר, אליעד ועוד).

את הסינגל החדש והשני מתוך אלבומו השני, מלווה קליפ מרהיב שצולם בהרי האלפים. הרעיון לצלם קליפ בטמפרטורה מתחת לאפס נולד לאחר שסיפורו האישי המרגש של מתי התגלגל לאזני במאי וצלם צעיר מכפר חב"ד, וכשהגיע השיר החדש החליטו השניים להגשים חלום משותף: לצלם את הקליפ בהרי האלפים.

הקליפ שצולם בהרים ממחיש את המסר בשיר שאומר: תמיד להמשיך ולטפס, ולעולם לא לוותר על החלומות שלכם. ואכן, החלום הוויזואלי קרם עור וגידים והפך לחוויה בת חמישה ימי צילום בפסגות ההרים שלאוסטריה וסלובניה, בטמפרטורה מתחת לאפס, עם סיפורי 'גבורה' של התבוססות בשלג מאחורי הקלעים, וצילומי אוויר מדהימים ממעוף ציפור באמצעות רחפן הצילום של שריקי.

בקליפ משתתף גם הבן הצעיר של שריקי, שנשאר בארץ ומתרוצץ בשדות ארץ בנימין, כחלק מהעלילה הוא נבחר לבטא את המסר "שהאוצר נמצא מתחת לגשר…".

בניגוד לעבר, "מחר" מסתמן כתפנית מרעננת של קוליות וגרוב שמח. שיר קצבי ואופטימי שפותח את הריאות והעיניים ומאפשר לנו לראות, את הרגע שמעבר לרגע – מחר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שיר של ציפייה
מרים | 24-03-2019 14:47
מתכתב עם מחר אחר בשירה הישראלית האופק הוא בבית לשוב מוותר על המר הביקורת השלילה מביא את היום מחר! רצתי רצתי וחזרתי ומאוד מאוד מאסתי! אוי! כואבת המכה ילד! התגעגעתי לך! אני שב הביתה לשון טה מי קאנטרארה והגיטרה אימונו אה לאלפיונו!