נתניהו הגיש תלונה ליועמ"ש: "הרצח הפוליטי מעבר לפינה"

נתניהו הגיש תלונה ליועמ"ש: "הרצח הפוליטי מעבר לפינה"

ראש הממשלה הגיש תלונה ליועץ המשפטי לממשלה על הסתה: "אהוד ברק, בוגי יעלון, אלדד יניב ואפילו מר בני גנץ מלבים את 'שיח הבגידה' ושופכים אש על מדורת ההסתה"

author-image
נתניהו הגיש תלונה: "הרצח הפוליטי מעבר לפינה"
  (צילום: נועם רבקין פנטון/ פלאש 90)

ראש הממשלה נתניהו הגיש היום (ראשון) תלונה ליועץ המשפטי לממשלה על הסתה, כך פורסם ב'ישראל היום'.

לדבריו, "מנהיגי שמאל בולטים כגון אהוד ברק, בוגי יעלון, אלדד יניב ואפילו מר בני גנץ מלבים את 'שיח הבגידה' ושופכים אש על מדורת ההסתה. הרצח הפוליטי מעבר לפינה".

התלונה מצטרפת לתביעת דיבה, שהנחה נתניהו את פרקליטיו להגיש נגד גנץ ויעלון על עלילת הדם שהם מפיצים נגדו ברקע פרשת הצוללות. אולם יעלון הכחיש שקרא לו כך:  "אני אמרתי מיד כששאלו אותי, כי פרשת 3000 עלולה להידרדר עד כדי בגידה. אף אחד לא קרא לביבי בוגד, על מה הוא מדבר? מה הוא קופץ? על ראש הגנב בוער הכובע", אמר בתגובה לנתניהו לאחר שטען כי "הקריאה 'בוגד' היא הסתה חמורה".

"לפיד גנץ ויעלון מוכנים להליל נגדי כל עלילה שפלה על מנת לעלות לשלטון. אין שום קשר בין המניות שרכשתי לפני שנים לרכש הצוללות, עליו הכרי הקיבנט רק משיקולי ביטחון", אמר נתניהו.

יעלון לנתניהו לתבוע אותו דיבה ובמקביל הכריז לפיד כי הוא מסיר את חסינותו :"ביבי. תתבע אותי. אני מודיע לך חגיגית, אני מסיר את חסינותי. מפני ששנינו יודעים שבסרטון ששיגרת הערב היו אינסוף שקרים. אתה יודע היטב שלא קראנו לך בוגד בפרשת הצוללות, מעניין שזו המילה הראשונה שקפצה לך לראש".

בראיון אמש לערוץ 12, קרא לו נתניהו, "אמרת שתסיר את חסינותך אז תסיר. בבקשה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
ביבי ששיחרר את הנמר מתקשה ללכוד אותו
הרצחת וגם | 24-03-2019 13:08
ביבי, הסר דאגה מליבך, אם מישהו ירצח זה לא אתה. אתה פשוט תהיה בקרוב מוגן מאחורי סורג ובריח
המקובלים:כל הסתה נגד ביבי המלך מוסיפה מנדטים
עידו 2 | 24-03-2019 16:07
עוד מעט כולם יצעקו: רבותי מספיק עם ההסתה כי לליכוד יש כבר למעלה מ 40 מנדטים. חחחחחחחחח
הקוזק הנגזל
התמים | 24-03-2019 14:50
אדם ללא בושה. שקרן פתולוגי. אדרבא, שיגיש תביעת דיבה - אם כי ברור שנועדה לצרכי הבחירות והיא תבוטל לאחריהם. איזה איש מגעיל ומשפחה הזויה. אין קווים אדומים - תשדיר בחירות שצולם כביכול בטעות על יד קברי חללי צהל, ועכשיו תשדיר נוסף, כביכול בטעות, שלועג לכוויות של אמנון אברמוביץ שניכווה במלחמת יום הכיפורים וקיבל צלש על תיפקודו. ביבי כמובן לא ידע. כמו שלא ידע שמיליקובסקי גוזר קופון על עיסקת הצוללות וכך גם עורך דין שימרון ומקורבים אחרים. ביבי לא יודע כלום. רק יודע לקחת כסף ומתנות מכל העולם : מזומנים, שמפניה, סיגרים, חליפות, רהיטים - הכל הולך. פשוט הזוי. והשחיתות פוגעת גם בבטחון המדינה כי הכל אינטרסים כספיים של ביבי וחבורתו. לכן אישר ביבי את הצוללות למצריים - הרווחים זורמים וכך גם ביבי ומקורביו גוזרים קופון על חשבון המדינה.
2
הסטה
אלמונית | 24-03-2019 13:23
הגחע הזמן. להתעורר. האסון שהיה בא מהמילגה שלך וכדאי שתפנימו אתם וראש הממשלה בראשם ראש המסיטים. להתמקד בנושא של החקירות ולא להסיח את הדעת מהחקירות זכות הציבור לדעת כל מי ששותף למיפלגה הזאת אבל כל מיכולל החרדים הוא מושחת בעצמו שותף לפשע צדק צדק תירדוף נאמר בכתובים לא כיסא תירדוף
3
הסתה ?
שאול | 24-03-2019 13:44
אולי נניף מחדש את הכרזה של רבין בכאפיה ?
4
ביבי המלך לא יעזור לאף אחד הוא ימשיך למשול עד
יהודי כשר | 24-03-2019 14:39
ביבי את אדם ישר לא מאמין שבגדת במדינה
5
ב''ה
אלון | 24-03-2019 15:44
ב''ה בעוד שבועיים ימים נוכל לברך שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה וברוך שפטרנו מעונשו של זה. ביבי תתחיל לארוז כבר עכשיו. יומך הגיע. בגד בנשותיו ובגד במדינה. אלה הערכים שלו. וכי הוא לא הסית לרצח רבין????
6
למטומטם שקורא לעצמו התמים - ולזה שהגיב מעליו:
אוראור | 13-01-2020 18:29
לכו תגיבו באתר של הארס - גם ככה חבל שאף פעם אי אפשר למחוק פה את התגובות המסיתות האלה שלכם!