בפעם השנייה: נתניהו הורה למחוק את שידור הליכוד TV - סרוגים

בפעם השנייה: נתניהו הורה למחוק את שידור הליכוד TV

ראש הממשלה הורה למחוק את השידור של 'הליכוד TV' בו חיקו את הפרשן אמנון אברמוביץ', זאת אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות המערכון הלועג לכוויותיו. לדברי נתניהו, לא הכיר את הריאיון המפוברק

author-image
בפעם השנייה: נתניהו הורה למחוק את שידור הליכוד TV
  צילום מסך)

ראש הממשלה נתניהו הורה למחוק את השידור של 'הליכוד TV' בו חיקו את הפרשן אמנון אברמוביץ', זאת אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות המערכון הלועג לכוויותיו.

המגיש באולפן הליכוד TV, אלירז שדה, פירסם אתמול פוסט התנצלות לטובת אלה "שלא הבינו את הבדיחה". בתשדיר ששודר ביום חמישי נראה שדה מראיין שחקן שאופר כמו אמנון אברמוביץ', ששואל אותו: "אני נראה טוב?". שדה השיב לו: "אתה נראה טיל, כמו תמיד".

אחרי מבול של ביקורות ברשת, פרסם שדה פוסט הבהרה בו כתב: "בתכניתנו בליכוד טיוי יצרנו מערכון בין דמותו של אמנון אברמוביץ' לביני, את דמותו הציג החקיין יוסי וידר. בפתח השיחה "אמנון" שאל אותי "איך אני נראה?" ואני עונה לו "אתה נראה טיל".

זו הפעם השנייה בתוך פחות מחודש שנתניהו מוחק תשדירי תעמולה ברשתות החברתיות. ראש הממשלה, שמנהל את קמפיין הבחירות של הליכוד, טען שלא הכיר את הריאיון המפוברק, כך דווח בכאן 11.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
סירטון מצויין ונעים. מגיע לאברומוביץ יריקות
עידו 2 | 23-03-2019 23:33
היו עוד גיבורים בצה''ל. לא צריך לנצל את העבר לרמוס אנשים ואת תורת ישראל. אברמוביץ הוציא את עצמו מכלל היהודים הכשרים
2
על מה הצעקה?
חלי | 24-03-2019 12:07
כאשר ארץ נהדרת משדרת חיקויים פרובוקטיבים ונלוזים, זה יותר ממקובל, כל השמאל מתמוגג..אז גם בארץ נהדרת היה חיקוי של אברהמוביץ ולא שמעתי שום ציוץ של הברנזה. נכון לשמאל מותר לכנות אותנו אספסוף, עדר בהמות בנונים ועודואין פוצה פה ומצפצף. גם אברהמוביץ לא חוסך בעלבונות לכיוון הימין, ולכן אני לא צופה בו, ברור שהוא פרשן בעל מותק שמאלי מובהק. מה קרה? על מה כל הבלגן הזה, לדעתי אין שום מקום להתנצל. כאשר השמאל יתחיל להתנצל על הרפש שהוא פולט, אז נדון גם אנו בדבר. חונטה שמאלית תפסיקו להתבכיין. אתם יורים ובוכים.
טיפש מדובר בנכה צה''ל
טיפש מדובר בנכה צה'' | 26-03-2019 1:32
טיפש מדובר בנכה צה''ל
3
מריונטות ירקן מקלל זה האיש שהליכוד בוחר...
אנטיאל שלפר | 25-03-2019 7:25
כדי לצחוק על כתב מוכשר פצוע צהל כמה נמוך אפשר לרדת ?איך ביכלל אפשר להתיחס לירקן מלל שהופך לדובר למשימות מלוכלכות של הליכוד ?
4
אלירז שדה
אילנית | 25-03-2019 21:44
להחרים את אלירז שדה הטיפש כמו נעל !!!
5
כי הבן שלו לא היה קרבי אז הוא מפחד מהביקורת
שקרן לא מאמין לו | 05-04-2019 23:32
לא מאמין שהוא לא ידע אין מצב כל דבר הוא יודע
6
גם בתכנית טלויזיה הוא שטחי חא מעמיק אבל פה
אלירז שדה | 05-04-2019 23:34
פה הוא יכול היה לקום וחהגיד עד כאן...לא מקבחים את התנצלותו סתם מהפה לחוץ כי מעניין אותו זה הכסף אם הוא יופע באיזו תכנית לא אסתכל. אישתח מקסימה הוא כלומיניק