תמורת פרישה: ההצעה של בני גנץ לאורלי לוי - סרוגים

תמורת פרישה: ההצעה של בני גנץ לאורלי לוי

יו"ר מפלגת 'גשר' חושפת כי קיבלה הצעה מגנץ לתפקיד בכיר בממשלתו תמורת הסרת המועמדות מריצה לכנסת: "לא תהיה לי אפילו אצבע להרים בכנסת". על אחוז החסימה: "נקבל 8-9 מנדטים"

author-image
תמורת פרישה: ההצעה של בני גנץ לאורלי לוי
  (צילום: גילי יערי/ פלאש90)

יו"ר מפלגת 'גשר', חברת הכנסת אורלי לוי, שעל פי הסקרים האחרונים אינה עוברת את אחוז החסימה ואף נמצאת רחוק ממנו, חושפת כי קיבלה הצעה מיו"ר מפלגת 'כחול- לבן', בני גנץ, לפיה הוא יתן לה תפקיד בכיר בממשלה שהוא יקים בתמורה לכך שהיא תסיר את מועמדותה ותפרוש מהריצה לכנסת.

בראיון ל'חדשות הבוקר' בערוץ 12, אמרה לוי: "מה גנץ אומר לי? 'בואי תקבלי ג'וב, תקבלי תפקיד שרה, ואל תרוצי לכנסת, תקפלי את הנבחרת המצויינת שלך'. לא תהיה לי אפילו אצבע להרים בכנסת, כי כשאתה לא חבר כנסת אתה מוצנח מבחוץ בתפקיד מקצועי והיכולת שלך להשפיע על המערכת מבפנים היא אפילו לא כמו של חבר כנסת בודד. לכן אני אומרת תודה אבל לא תודה, אם הסקרים שלו בעייתיים והוא חושב שפה הוא ימצא איזו רשת ביטחון, אז לא".

כשנשאלה אם היא מנהלת איתו מו"מ, השיבה לוי: "לא. לא איתו ולא עם כחלון. יש פה פאק באמינות. הזירה הפוליטית היא לא זירה סטרילית, למדתי את זה עוד מהיותי ילדה. חשבתי ששחקנים חדשים יבואו עם תדמית נקייה, אבל מסתבר שפוליטיקאים הם פוליטיקאים, בין אם בתחילת הדרך ובין אם בהמשך. יש דברים מסויימים שהם ערכיים והוא בחר בהתנהגות הזאת. אם הייתי רוצה תפקיד בשבילי נטו הייתי דואגת לזה, לא לשם כך נכנסתי לפוליטיקה. אני מאמינה שאפשר וצריך לשנות פה".

על הסיכוי הגדול שלא תעבור את אחוז החסימה, אמרה לוי: "אם היינו מפחדים בכל פעם שהיו אומרים לנו מה כדאי לעשות, איך לשמור על איזור הנוחות שלי, או 'בואי תקבלי תפקיד ביצועי ובזה תגמרי את הסיפור', יש פה חוצפה. לבוא ולהכניס לאנשים שיש פה סכנה לקול, זה לבוא ולהגיד הקול שלכם לא משמעותי. המנדטים לא ילכו לפח, אם כל האנשים שחושבים גשר יצביעו גשר, נהיה גם שמונה ותשעה מנדטים".

על ישיבה בממשלת נתניהו במידה ויוגש נגדו כתב אישום, אמרה לוי: "אמרתי גם קודם, אני לא חושבת שמדינה כמו שלנו עם כל האתגרים יכולה להרשות לעצמה ראש ממשלה שלא במשרה מלאה, אין חיה כזאת. לא יכולים לחיות בהפקרות כזאת. היה ויהיה כתב אישום שיוגש נגד ראש הממשלה, אני חושבת שהוא יסיק את המסקנות בעצמו. אמרו את זה גם השותפים שלו. אני מקווה שפה הציבור יבין שאנחנו רוצים את טובתו הוא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
זאת לא אורלי שישבה במפלגה של ליברמן המושחת?
ישעיהו | 21-03-2019 10:21
לא ברור לי על מכה מתלוננת אורלי לוי? כל הסקרים השונים מראים בעקביות שמפלגתה לא תעבור את אחוז החסימה. היא פרשה נישראל ביתנו ולכן לא הייתה יכולה לחבור לרשימה קיימת דבר שחסם את הצטרפותה לגנץ שהיה מעוניין גם באיחוד עם יש עתיד (רשימה קיימת). האפשרות השניה שנותרה על מנת שהקולות לא ילכו לאיבוד הוא להציע לה תפקיד של שרה בממשלה הבאה במידה כחול לבן תהיה חלק מהמממשלה. מה רע בהצעה הזאת?
ההצעה של גנץ היא ''הצכה מגונה''. חחחחחח
בנימין מבנימינה | 22-03-2019 7:58
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחח גנץ חחחחחחחחחחחח
אורלי לוי
דודו אוהד הפועל חיפה | 21-03-2019 15:29
אין לה על מה להתלונן. כחול לבן באה הידיים נקיות ורוצה לתרום למדינה. לא רוצים(עדיין....) ג'ובים וגם לא תאגידי מים ושוחד ברשויות המקומיות. חייבים לתת להם צ'אנס.
2
המקובל הרב לסרי אמר מזמן שהיא תעוף מהכנסת
עידו 2 | 21-03-2019 12:05
כי היא סטתה מן הדת והזיקה לחרדים ולדתיים. גם אביה נזרק מכל המדרגות
3
אורלי לוי מעולה
ליאת דוידוביץ | 21-03-2019 13:25
אני תומכת בה.
4
אורלי שחצנית , חושבת שהנצחון שלה בכיס
דודי | 21-03-2019 15:59
היחידה כמעט שלא עושה קמפיינים וחושבת שהאוכלוסיה החלשה בידיים שלה . גם אני חשבתי להצביע לה ורק בגלל השחצנות שלה לא אצביע לה .
5
גי'רף אתה לא תהיה ראש ממשלה
רובי | 22-03-2019 10:46
לא יעזור לך אתה נשען על ערבים אחרת אתם 40 מנדטים רוב הציבור ימני
6
מה לא עושים
זאב | 22-03-2019 15:52
מה לא עושים כדי להפיל את ביבי אבל לא תצליחו בעזרת השם אנחנו ננצח וביבי יהיה ראש הממשלה הבא
7
חיה בסרט
טל | 22-03-2019 17:06
סתם הולכת לבזבז קולות
8
אורלי לוי
מירה | 24-03-2019 7:06
אני מצדיעה ומצביעה לאורלי לוי- אישה חזקה עם עקרונות . אנחנו צריכים אותך אורלי.