הסרטון השנוי במחלוקת של מפלגת הימין החדש, בו נראית שרת המשפטים איילת שקד מציגה את הבושם "פאשיזם", עורר סערה נרחבת בישראל וזכה גם לסיקור נרחב ברחבי העולם. באתרים גדולים בעולם העלו כתבות על הסרטון, כשרבים פירשו את כוונת הקמפיין בצורה מוטעית.

"כל מי שאינו דובר עברית עלול לפרש את כותרת הסרטון כפשוטה, ולהניח ששקד מקדמת פאשיזם" נאמר בעיתון ה"גרדיאן" הבריטי. לטענתם, העובדה ש"פאשיזם" היא המילה היחידה שנכתבה באנגלית, בעוד שהשאר נכתבו ונאמר בעברית, עלול להותיר רושם מוטעה בקרב אלו שאינם בקיאים במצע הפוליטי של שקד. גם בעיתון "בלומברג" האמריקני נטען כי "המטרה הייתה אולי אירונית, אך שרת המשפטים הישראלית זכתה בפרס הסרטון השערורייתי במערכת הבחירות הנוכחית".

"הקמפיין המוזר" של שקד:

https://www.youtube.com/watch?v=TW__3X1cXD0

"ישראל מוכרת בזכות קמפיינים פוליטיים מוזרים ולעיתים מביכים, ומערכת הבחירות הנוכחית אינה שונה כלל. אבל שרת המשפטים איילת שקד לקחה כנראה את המקום הראשון עבור הקמפיין המוזר ביותר" אמרו בעיתון "וושינגטון פוסט". "המטרה הייתה לתקוף את השמאל, הפרסומת גרמה לסערת ברשת וזכתה לשלל ביקורות על חוסר המחשבה כיצד זה ייראה לקהל הבינלאומי: שרה שמוכרת פאשיזם".

מנגד, אחרים טענו כי מדובר בסרטון סאטירי, ביניהם סוכנות הידיעות הרוסית "ספוטניק", שם השוו בין הסרטון של שקד למערכון מתכנית הטלוויזיה האמריקנית "סאטרדיי נייט לייב", שבו הציגו פרסומת פארודית של איוונקה טראמפ המשיקה בושם בשם "משתפת פעולה". בסרטון דמותה של טראמפ תיארה את הבושם בתור "הבושם לאישה שיכלה לעצור את הכול, אבל לא עשתה זאת"- זאת בהתייחס לטענות למעורבות רוסית בבחירות לנשיאות.