הקלטות גנץ חושפות: לא שולל ישיבה עם נתניהו - סרוגים

הקלטות גנץ חושפות: לא שולל ישיבה עם נתניהו

הקלטות משיחה סגורה עם קומץ משתתפים שערך יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, מעלות כי הוא לא פוסל ישיבה בממשלה עם בנימין נתניהו. וכמה רחוק הוא מוכן ללכת כדי לשבת עם החרדים?

author-image
הקלטות גנץ חושפות: לא שולל ישיבה עם נתניהו
  (צילום: תומר ניוברג/ פלאש90)

הכתב הפוליטי של חדשות 13, ספי עובדיה, חושף הקלטות משיחה סגורה עם קומץ משתתפים שערך יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, שבה הוא לא פוסל ישיבה בממשלה עם בנימין נתניהו, למרות הצהרותיו הקודמות ומגלה כמה רחוק יילך במו"מ קואליציוני-עתידי עם המפלגות החרדיות.

בהקלטות נמשע גנץ מתבטא: "בחרתי את צמד המילים 'בסיטואציה שנוצרה', בשביל לא עד הסוף לסגור את הדלת ולנעול אותה, היא תהיה סגורה, לא נעולה. עכשיו כמו שראינו, החיים דינמיים, הסיטואציה יכולה להשתנות, טראמפ יגיש תוכנית, אני אנצח, טראמפ יגיש תוכנית. טוב, מה עכשיו?

מההקלטות עולה כי אם גנץ ינצח בבחירות, הוא גם יהיה מוכן לקבל את נתניהו כשותף בכיר בממשלה בראשותו. לצורך החלפת נתניהו, גנץ בונה בין היתר על שותפות משמעותית עם החרדים, ולשם כך הוא מוכן ללכת רחוק: "על מה אנחנו מדברים? הוא פשוט מכר את המדינה. עכשיו הוא יעשה חוק צרפתי, אז אני עכשיו אשאר אדיש לסיפור הזה ואני לא אמכור את נשמתי ולא אעשה קואליציה עם החרדים. אני שולח לכם דף ריק, חתום למטה בני גנץ, שני שליש דף שלכם תמלאו למטה מה שאתם רוצים, תשאירו לי שליש, אני אמלא מה שאני רוצה".

השיחה נמשכת, ומתגלגלת אל מה חושב גנץ על תפקודו של שר האוצר משה כחלון, אחריו חיזר גנץ כדי שיצטרף למפלגתו: אני יושב עם אנשי אוצר אני עושה עם אנשי תקציבים, אני יודע מה קורה, בשנה הבאה הקטסטרופה. כחלון לא רוצה להחליף את עצמו. כחלון לא רוצה להחליף את שר האוצר שמחליף את כחלון".

על תפקודן הכלכלי של נתניהו, אמר גנץ כך: "המצג הזה שהוא מתבסס על מצב מקרו נכון, הגיע לקצה שלו כי ביבי לא ביצע, את היתרונות שהוא עצמו יצר בראיה מקרו כלכלית, הוא לא לקח את הכסף שהוא הצליח לייצר עם כלכלת מקרו נבונה ושם את זה בתוך מנועי צמיחה מהסוג של חינוך ותשתיות של פיתוח הפריפריה, של חינוך נכון כמו שצריך, הוא לא פתר את בעיית החינוך כמו שצריך, ביבי השאיר פה מקום חרב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מזל טוב
מנשקה | 18-03-2019 21:34
רק ביבי ראש - הממשלה ב 2019 אין על ביבי מעולה מעולה מר - לפיד + בני גנץ שקרנים וגנבים רק ביבי ,
2
נמצא האבדה
מאי | 18-03-2019 21:44
מה דעתכם על זה? גמטריא: אחשורוש; 821 חברו את הגמטריה של השמות הבאים: לפיד 124 אשכנזי: 388 יעלון. 166 גנץ:: 143 ס״ה. 821 כמניין אחשורוש! פורים שמח