לקח לו זמן: רוג'ר ווטרס קורא להחרים את האירווזיון - סרוגים

לקח לו זמן: רוג'ר ווטרס קורא להחרים את האירווזיון

חבר להקת פינק פלויד לשעבר, רוג'ר ווטרס, שם גם את האירוויזיון על הכוונת וקורא ברשתות החברתיות להחרים את התחרות שתתקיים בתל אביב - "עיר האפרטהייד"

לקח לו זמן: רוג'ר ווטרס קורא להחרים את האירווזיון
  צילום: שאטרסטוק

חבר להקת פינק פלויד לשעבר פירסם מכתב פתוח היום (שני) לנציג פורטוגל וקורא לו שלא ישתתף באירוויזיון בתל אביב עם שלל הגינויים הידועים והמוכרים: "תל אביב – עיר האפרטהייד".

רוג'ר ווטרס ידוע כמוביל חרם על ישראל, והפעם גם האירוויזיון שיתקיים בחודש מאי,  על הכוונת. בחשבון הפייסבוק והאינסטגרם שלו, קורא ווטרס לנציגי המדינות שיחרימו את התחרות בתל אביב כי לדבריו ישראל אחראית לטיהור אתני של הקהילות הפלסטיניות וקיים בה משטר אפרטהייד.

ווטרס כותב לנציג פורטוגל, קונאן אוסיריז, שלדבריו הודיע כי הוא מתלבט אם להגיע לישראל: "חברים אמרו לי שישנה אפשרות שאוסיריז יצטרף לקבוצה הרחבה של אמנים שנענים לקריאה הפלסטינית להחרים את האירוויזון בתל אביב – עיר האפרטהייד", כתב ווטרס, והוסיף כי "כתבתי לו שיש לו אפשרות להשמיע קול למען החיים על פני המוות ובעד זכויות אדם".

איך עושים את זה? לפי ווטרס, "עמידה לצד הפלסטינים המדוכאים וגילוי סולידריות עם אלו שמחו ונורו למוות על ידי צלפים ישראלים בעזה, כולל לפחות 35 ילדים, כולם בשנה החולפת בלבד".

"האירוויזיון יכול להיות נקודת מפנה", סיכם ווטרס.  אוסיריז טרם ענה לבקשתו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו