ה' יקום דמו: הרב אחיעד אטינגר נפטר מפצעיו - סרוגים

ה' יקום דמו: הרב אחיעד אטינגר נפטר מפצעיו

הרב אחיעד אטינגר, שנפצע בפיגוע המשולב בשומרון, נפטר מפצעיו. הרב אטינגר הוא תושב עלי. הותיר אחריו אישה ו- 12 ילדים. המשפחה: "מודים לצוות בית החולים ולכל עם ישראל"

author-image
ה' יקום דמו: הרב אחיעד אטינגר נפטר מפצעיו
  הרב אחיעד אטינגר הי"ד (צילום: נדב גולדשטיין/TPS)

הפיגוע בשומרון. הרב אחיעד אטינגר, שנפצע אתמול בבוקר (ראשון) בפיגוע המשולב בשומרון, נפטר מפצעיו. הרב אטינגר נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים בילינסון שם נלחמו על חייו. הבוקר, כאמור, הוא מת מפצעיו.

הרב אטינגר הוא תושב עלי. הותיר אחריו אישה ו- 12 ילדים.

בהודעה שפרסמה המשפחה לפני סמן קצר, נכתב: "ברוך דיין האמת. בצער רב וביגון קודר, משפחת אטינגר מודיעה על פטירתו של הקדוש הרב אחיעד אטינגר הי"ד אשר נפל על קידוש ה' בידי מרצח שפל במהלך פיגוע שבו גילה תעוזה, תעצומות נפש ואומץ רב תוך שהוא יורה במחבל הנתעב".

"אנו מודים לכל צוות בית החולים בלינסון, לצוותי מד"א ואגף הביטחון שומרון, ולכל עם ישראל אשר התפללו לרפואתו", הוסיפו במשפחה.

הלוויתו של הרב אטינגר תצא באזור 14:00 מעלי דרך מקום הפיגוע ולבית העלמין סגולה. מוקדם יותר תהיה הצהרה של המשפחה בשעה 11:45 בישוב עלי.

אתמול בבוקר הגיע מחבל לצומת אריאל, דקר צעיר בן 20, חטף נשק לחייל שאבטח במקום, ירה באזרח זר וגנב את רכבו. משם המשיך לצומת גיתי אבישר ופתח באש לעבר עוברי אורח נוספים.  כתוצאה מהירי, חייל אחד נהרג ושניים נוספים נפצעו, אחד מהם קשה והשני- הרב אטינגר, באורח אנוש, שהבוקר נפטר מפצעיו. המחבל נמלט מהמקום ומתבצע אחריו מרדף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
ארץ אל תכסי דמם
אהרן דרעי | 18-03-2019 10:23
דמם של הנרצחים בראשם של הדיקטטורא של בגץ והיועמושחט המן דלבליט. וגם התשקורת הצבעת נקמה ימין ימין ימין רק ביבי ומפלגות הימין יהי זכרם של הנרצחים ברוך. כמה דם כמה דם עוד ישפך. צריך לחזור לפעולות התגמול של יחידה 101
רק גירוש ופיזור משפחת רוצח לאומני,ירתיע/יצמצם
כעת קיבעון=אין הרתעה | 18-03-2019 11:09
עונש מוות לא יועיל ולא ירתיע. נקיטת צעדים כלכליים ודאי שלא. הריסת בית לא הוכיחה עצמה. גירוש משפחת סביבת עידוד הרוצח לא נוסתה . גם עי פירסום ענק של עונש הגירוש. יפחיד/ירעיד את הרוצח הפוטנציאלי הבא. רק לרוצח לאומני ולא פלילי. מה שלכאורה אכזרי ולא צודק, בהוראת שעה . הוא הכי רחמני והכי צודק עד לירידה משמעותית של רצח לאומני/סידרתי/שיטתי מסביבה מעודדת. זו זכותה וחובתה של כל הנהגה/ממשלה להגן על כלל אזרחיה ללא הבדלי דת.השקפה וכיוב. בנתיים למרבה הצער הקיבעון החשיבתי נימשך. אין יצירתיות. יש צעדים של כסתח, שלא מרתיעים. על ההנהגה מייד להתעורר. מימין ומשמאל.
2
תהיו גיבורים בשביל עמישראל
תנחומים למשפחה | 18-03-2019 10:39
תנוחמי למשפחה! הדבר היחיד שאני יכולה לנחם מנסיון אישי זה שאנשים שנרצחים על קידוש ה' ,רק כי הם יהודים נמצאים במקומות הכי עליוניים וגבוהים בשמיים, ליד כיסא הכבוד ולפי מה ששמעתי מר' חיים קנייבסקי אין צורך אפילו בעילוי נשמה מרוב שמקומם גבוה!!!!
3
רק גירוש ירתיע.
דיי לקיבעון. | 18-03-2019 11:13
.
4
לחזור בתשובה - כולנו !
דוד | 18-03-2019 11:49
לחזור בתשובה !
5
כנסו כנסו
כנסו | 18-03-2019 12:12
אני לא מוכן שהילדים שלי יהיו שם וישמרו על המתנחלים, בגלל שהמתנחלים כל הזמן מחפשים להילחם! הבן של ביבי לא היה לוחם! הערבים בנו את כל המדינה! רק הערבים עובדים , יהודים לא רוצים לעבוד , מפונקים! ב 1948 , אמרו לערבים , או שאתם הולכים מפה , או שנהרוג אותכם , אמרו הערבים למה שנלך, אנו נשארים, התחילו לירות בהם ולהרוג בהם, ראו ערך - דיר יאסין, וגרשו את הערבים מביתם , ושלחו אותם לגור תחת כיפת השמיים. ובתמורה הם ציפו לקבל מהערבים חיבוק ונשיקה. הערבים לא הם רצחו באירופה 6 מיליון , גרמניה היא זו שעשתה זאת! באו לפה , והוציאו את נקמתם בערבים , הערבים לא עשו להם רעה כל שהיא! אלהים ינקום את נרצחי דיר יאסין!
6
אחיעד ז"ל
גדי לופו | 18-03-2019 14:38
לרב אחיעד אטינגר זל אחיעד אחי אתה, דמך צעק אלי מן האדמה, האור גווע בעיניך, אפלה כיסתה עליהן, ואני הושטתי לך יד בצעקה, ועל קירות לבבי רעד שמך, אחי אתה, אחי היורד אל מצולות דומה, אחי אתה שנגעתי בו, והיית בי לכאב, ועל שפתי רטט שמך, אחי אתה לעד.