יאיר נתניהו למצביעי הימין: "להחרים את מירי מסיקה" - סרוגים

יאיר נתניהו למצביעי הימין: "להחרים את מירי מסיקה"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט תגובה לדבריה של הזמרת מירי מסיקה וקורא לכל מצביעי הימין להחרים אותה ואת הופעותיה

author-image
יאיר נתניהו למצביעי הימין: "להחרים את מירי מסיקה"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט תגובה לדבריה של הזמרת מירי מסיקה וקורא לכל מצביעי הימין להחרים אותה ואת הופעותיה.

"בחיים היא לא העלתה פוסט אחרי פיגוע", כתב נתניהו הבן. "לא העלתה אחרי האונס והרצח המזעזע של אורי אנסבכר לא מזמן. היא שוכחת כנראה שרוב העם הוא ימני והיא תלויה בעם הזה כדי להתפרנס".

בשלב הבה כתב נתניהו כי הוא "קורא לכל ימני וימנית להחרים את מסיקה ולא ללכת להופעות שלה. הגיע הזמן שהאמנים האלה שרגילים לירוק לעם בפנים ואז להתפרנס מהם, ילמדו את הלקח".

בפוסט שהעלתה מסיקה היא תקפה את משפחת נתניהו וכתבה: "אבא אמר; 'והמשכיל בעת ההיא יידום'. תשתקי ילדתי או שיעלו אותך על הגרדום. המלך ערום המלכה מטורפת והעם מאמין ומוחא כפיים. מי שחושב אחרת יוציאו לו את העיניים ושלך הרי כל כך יפות חבל להתלכלך באמירות קשות. היי שקטה ולא צודקת דברי בזמן אחר. הבן של ראש הממשלה עם כפית של זהב בפה וצוללת בחצר לנשיא המדינה: ״בני עמך בחרו בטרור..״מה יגידו אזובי הקיר? מה יגידו עניי העיר? החכם יידום החלש יסתתר.."

עוד המשיכה מסיקה: "זה לא זמן טוב לדבר, בסוף הטוב מנצח ההיסטוריה כבר הוכיחה בסוף אנשים מבינים עד אז שנאת חינם עד אז הסתה פרועה. אין דין ואין דיין בסוף יש סוף. השעה שתיים לפנות בוקר ואני לא נרדמת. לא הייתי פה כשרותם כתבה וראש הממשלה הגיב ואז הנשיא הגיב (וגם וונדר וומן) ואחרון אבל ממש לא חביב, יאיר נתניהו הבן החשוך של ראש הממשלה שהרשה לעצמו להשתלח בנשיא המדינה ובעוד כמה על הדרך.

ולא קראתי (אולי פספסתי) שום גינוי מצד ראש הממשלה או התנצלות בשם בנו שאולי, רק אולי הגזים הפעם. קראתי את כל השתלשלות העניינים ואני לא מצליחה להרדם.

"סליחה אבא על כל תגובות הנאצה שאתה עומד לקרוא"

"הדעה הפוליטית שלי היא ( כמו המציאות הישראלית) מאוד מורכבת – יש לי חברים מכל קצוות הקשת הפוליטית שאיתם אני מנהלת דיונים עמוקים ונוקבים, מתוך הבנה שיש אחוז אחד שאולי אני טועה, שאולי אני יכולה ללמוד משהו גם מאנשים שאני לחלוטין לא מסכימה איתם. אבל יש דבר אחד שאני בטוחה בו ואלחם עליו תמיד והוא הזכות להביע דעה במדינה שהיא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון.

במדינה שלי! שלנו! לא יתכן מצב שבו כל אדם שאומר משהו שלא מתיישב עם הדעה הרווחת , מקבל איומים על חייו, תגובות אלימות ומכוערות ואין אף מנהיג מהימין אף לא אחד!!!!! שמגנה את התגובות, שמרגיע ואומר (לדוגמא) שלמרות שהוא לא מסכים עם הדברים שנאמרו (מצד רותם סלע לדוגמא) הוא מגנה כל תגובה אלימה ומתלהמת. שלמרות שהוא לא מסכים עם מה שנאמר, הוא מברך על האפשרות לנהל דיון, שזה בסדר ואף רצוי שאזרחים יביעו דעות מגוונות שאחרת אין נתקיים כמדינה דמוקרטית?!?!? אבא שלי אומר לי: ״והמשכיל בעת ההיא יידום״. מבקשת סליחה אבא יקר על שלא הקשבתי לך (שוב) ועל כל תגובות הנאצה שאתה עומד לקרוא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
22 תגובות - 20 דיונים מיין לפי
1
יאיר צודק
התמים | 17-03-2019 20:01
צריך לסתום את הפה לכל מי שדעתו שונה. אם יש צורך נשנה את החוק. נכניס לכלא את כל השמאלנים. אם לא יהיה מקום - נפתח מחנות . מה יש ? היו כבר משטרים פטריוטים שעשו זאת. אבא שלי, ניצול השואה, זוכר זאת היטב. וכן, יאיר : חוץ מלחיות על חשבוננו - מה עשית עבור המדינה חוץ מלהשתלח בכל מי שלא מסכים עם משפחת נתניהו ? ואבא שלך שהחזיק במניות של חברה שהיא ספקית לטיסנקרופ לא רק הכריח את הצבא להזמין צוללות בהן הצבא לא רצה, אלא גם אישר מכירת צוללות למצרים - הכל כדי להרוויח עוד כסף על חשבון בטחוננו. השחיתות מגיעה עד לבטחון המדינה. הסירחון הזה עוד יתפוצץ יום אחד וכולכם תלכו לכלא.
2
מיקי מסיתה תהפוך מהר מאוד לעוד ניני אחינועם
חנוך | 17-03-2019 20:13
ניני גם חשבה שמרת תביע את דעתה על כל מה שזז במדינה, מבלי להבחר לכך. היום היא יושבת ליד הטלפון ומחכה להזמנה להופעה, אבל מה עושים כשההזמה לא מגיעה, נוסעים לשתות תה/קפה בקריית ארבע ומתחנפים למתנחלים. אולי משם תגיע הישועה. מסיקה /מסיתה, ראי הוזהרת
3
יאיר הבן של..,
מאמינה בצדק | 17-03-2019 20:19
אתה כותב להחרים את מירי מסיקה הזמרת הנהדרת והמקסימה,מי אתה בכלל שמעז לכתוב דברי נעצה על אנשים שלא מסכימים עם אביך. לך ותמצא עבודה על מנת שתהיה עסוק ולא תחיה על חשבון האנשים העובדים. אתה פשוט בחור מגעיל שמרוב שפינקו אותו הוא לא יודע מה לעשות עם עצמו
4
בושה לעדה שלנו
אבי הטריפליטאי | 17-03-2019 20:30
חבל שההורים שלך עלו לארץ מלוב והביאו ילדה כמוך.
ממש
התמים | 17-03-2019 22:51
בושה. אישה דעתנית שמעזה לומר את דעתה - היא בושה.....לאן הגענו. אמרו פעם שהיהודים חכמים.... כשקוראים תגובות כאלה - לא ברור לאן נעלמה החוכמה של היהודים.
5
ילד מגעיל
איילת | 17-03-2019 20:43
תסלחו לי על הלשון הרע - אבל למה לתת לבן אדם הזה במה?? מה לו ולציונות הדתית? ילד מפונק שחי כנסיך על הקופה הציבורית. אם ככה ביבי גידל את בנו, אין פלא שמערכת החינוך בעייתית
6
תתביש - אתה איש אלים וגס רוח ובכותרת בגלל אבא
עופר | 17-03-2019 20:44
טיפש
7
ילד מפונק בגיל 27, מטייל בעולם על חשבון ההורי
טמבלולי | 17-03-2019 21:04
או יותר נכון יל חשבוננו (להורים אין כרטיס אשראי)
8
אולי מספיק.. שחרר אותנו , לא מונית ואתה רק
ישראלי | 17-03-2019 21:32
מזיק
9
יאיר נתניהו מגעיל אותי
עמיר | 17-03-2019 22:07
להחרים זמרת בגלל דעותיה הפוליטיות? באיזה עולם גס ואלים אתה חי?
אברהם
רק לשמאלנים מותר | 17-03-2019 23:26
רק לשמאלנים מותר להחרים.....
10
ילד של אמא
פטר | 17-03-2019 23:11
הוי הוי יאיר הקטן. הבן של אמא. מתי תתבגר? מתי תשקיע את התיסכולים (המיניים?) שלך במשהו חיובי? טיפשות ורוע לב הם צירוף נוראי (בעיקר אם זה בנו של ראש הממשלה).
11
בג''ץ = 95 בגימטריה: ''המן''
בג''ץ = 95 בגימטריה: | 17-03-2019 23:40
בג''ץ = 95 בגימטריה: ''המן''
12
החיידק האלים
גבי | 17-03-2019 23:56
חדר למוחותיהם של הישראלים. הטירוף משתולל והפוליטיקאים מחייכים מתחת לשפם. הרי יום אחרי הבחירות הם ישבו יחד כאילו כלום לא קרה. הם ישבו כמו סחבקים ותיקים מול עינינו המשתוממות ואנחנו הנאיביים נהיה ברוגז אחד עם השני ונשמור טינה. איזה אהבלים אנחנו.
13
נע זאת הפריחה הזאת מסיקה
גד | 18-03-2019 1:10
מי זאת הפריחה הזאת מסיקה
14
עמלק בשטח
גימי | 18-03-2019 3:20
וְהָיָה בְּהָנִיחַ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לְךָ מִכָּל אֹיְבֶיךָ מִסָּבִיב בָּאָרֶץ אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לְךָ נַחֲלָה לְרִשְׁתָּהּ תִּמְחֶה אֶת זֵכֶר עֲמָלֵק מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם לֹא תִּשְׁכָּח. אלו עמלקים בוודאות. פרקליטות בגץ שמאל = סמאל = שטן = מלאך המוות. הם לקראת סיום תפקידם בעולם. יעלו בתוהו ויאבדו.... מצווה למחות אותם מעל פני האדמה . לא הסוס וללא מצמוץ עיניים .... וכל הקודם זוכה: פִּינְחָס בֶּן אֶלְעָזָר בֶּן אַהֲרֹן הַכֹּהֵן הֵשִׁיב אֶת חֲמָתִי מֵעַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל בְּקַנְאוֹ אֶת קִנְאָתִי בְּתוֹכָם וְלֹא כִלִּיתִי אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל בְּקִנְאָתִי. לָכֵן אֱמֹר הִנְנִי נֹתֵן לוֹ אֶת בְּרִיתִי שָׁלוֹם. !
15
מי זאת מסיקה ששוה כתבה
מוני | 18-03-2019 6:33
מי זאת מסיקה ששוה כתבה .בא ללמד עם שלם מוסר ולהטיף לנו שבדמוקרטיה מותר לפגוע ולהכפיש אזרחים אבל להם אסור להגיב .הם צריכים לשתוק ולהקשיב לדברי ההסתה של מסיקה.
16
הבן של ביבי
איש | 18-03-2019 9:30
פישר לך לאמא שתנקה לך את האף לפני שאתה מדבר
17
מסיקה כתבה
שמשון | 18-03-2019 11:38
אולי כדאי שאביב ילחין?
18
"כל חכמתם תתבלע"
אלי | 18-03-2019 13:07
וְהָיָה בְּהָנִיחַ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לְךָ מִכָּל אֹיְבֶיךָ מִסָּבִיב בָּאָרֶץ אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לְךָ נַחֲלָה לְרִשְׁתָּהּ תִּמְחֶה אֶת זֵכֶר עֲמָלֵק מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם לֹא תִּשְׁכָּח. אלו עמלקים בוודאות. פרקליטות בגץ שמאל = סמאל = שטן = מלאך המוות. הם לקראת סיום תפקידם בעולם. יעלו בתוהו ויאבדו.... מצווה למחות אותם מעל פני האדמה . ללא הסוס וללא מצמוץ עיניים .... וכל הקודם זוכה: פִּינְחָס בֶּן אֶלְעָזָר בֶּן אַהֲרֹן הַכֹּהֵן הֵשִׁיב אֶת חֲמָתִי מֵעַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל בְּקַנְאוֹ אֶת קִנְאָתִי בְּתוֹכָם וְלֹא כִלִּיתִי אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל בְּקִנְאָתִי. לָכֵן אֱמֹר הִנְנִי נֹתֵן לוֹ אֶת בְּרִיתִי שָׁלוֹם. !
19
ממש הילד המפונק של המלך משפחת אפסים
אייל | 19-03-2019 11:29
תגנבו את כל הכסף שאתם רוצים תמעלו לכו לזונות לחשפניות תעשו מה שאתם רוצים רק תעזבו אותנו כבר לכו תעלמו מהנוף תעזבו אותנו בשקט כמה אפשר לסבול אתכם איףףףף כמה רעל ושנאה משפחה אחת יכולה לפזר . האפס המושתן הזה יבוא ויבטל אישה שבונה קריירה עשרים שנה אתם מבינים לאן המדינה הזאתי הולכת ??? זה לא מפחיד אתכם ??? ממש כמו גבלס הוא מחליט על מה ראוי ומה לא ראוי בתרבות
20
יאיר היהיר נמאס ממך והשטויות שלך תפסיק לבלבל
שמיל | 25-07-2019 19:25
יאיר היהיר לך תמצא עבודה תתפרנס צא עם החברה שלך תעשה חיים ותפסיק לאכול לנו את הראש עם השטויות שלך אז אבא שלך ראש ממשלה אז מה