הרב אטינגר דרך את הנשק אך המחבל ירה ראשון - סרוגים

הרב אטינגר דרך את הנשק אך המחבל ירה ראשון

גיסו של הרב אחיעד אטינגר, סיפר על הרגעים לפני שכדורי המחבל פגעו בגיסו ואמר כי הוא זיהה את המחבל, דרך את נשקו, אך כדורי המחבל פגעו בו

הרב אטינגר דרך את הנשק אך המחבל ירה ראשון
  (צילום: נדב גולדשטיין/ TPS)

הפיגוע בשומרון.

זאב גולדשטיין, גיסו של הרב אחיעד אטינגר, שנפצע באורח קשה מאוד בפיגוע המשולב הבוקר (ראשון) בשומרון, סיפר על השניות לפני שהרב אטינגר נפצע. לפני זמן קצר הותר לפרסום כי ההרוג בפיגוע הוא חייל צה"ל, גל קיידאן, בן 19 מבאר שבע. בפיגוע נפצע אדם נוסף באורח קשה ובבית החולים בילינסון נלחמים על חייו.

גולדשטיין סיפר לאתר ynet על פעולותיו של הרב אטינגר לפני שכדורי המחבל פגעו בו: "ממה שאנחנו מבינים, ככל הנראה הרב אחיעד זיהה את המחבל השפל והספיק לדרוך את נשקו האישי בניסיון לפגוע בו, אך כדורי המחבל פגעו בו".

הגיס הוסיף: "הבוקר בסמוך ל-9:45 אירע פיגוע קשה בו נפצע קשה אוהבנו הרב אטינגר. אנו מבקשים להודות לצוותי מד"א ואגף הביטחון בשומרון על פעולתם המהירה לפינויו לבית החולים בילינסון. כאן הוא מטופל בטיפול נמרץ ואנו מודים לצוות הרפואי שעושה את המרב להחלמתו. אנחנו מבקשים מכל הציבור להתפלל לרפואת הרב אחיעד אהוד בן כרמית. אנחנו דורשים מממשלת ישראל לפעול בתקיפות נגד הטרור ולהביא לחיסול המחבל במהרה".

בתוך כך, בבית החולים בילינסון עדכנו כי "מצבו של הפצוע אנוש ללא שינוי, והוא מאושפז בטיפול נמרץ. הפצוע קשה מאוד יצא מחדר ניתוח ועבר לטיפול נמרץ. עדיין נשקפת סכנה לחיי שני הפצועים".

מוקדם יותר ביקרו את הפצועים בבית החולים נשיא המדינה ראובן ריבלין וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן. "ראיתי מקרוב את הטיפול המסור בהם מצד צוותי הרפואה בביה"ח ואני משבח אותם על תושייתם לטובת הנפגעים", אמר ליצמן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
השקם לאורגו
אלי | 17-03-2019 18:25
גם לפני שמרים נשק.