הרב משה שפירא הובא למנוחות: "היית חיים אלוהיים"

הרב משה שפירא הובא למנוחות: "היית חיים אלוהיים"

מאות תלמידים חברים ומשפחה ליוו את הרב משה שפירא למנוחות. בנו, הרב יהושוע ספד לו: "אבא אהוב, אבא מופלא. כמה אור וחום והקרנת והפצת בכל מקום שהגעת אליו. כמה נשמות הארת כמה נשמות הדלקת"

author-image
הרב משה שפירא הובא למנוחות: "היית חיים אלוהיים"
  הרב יהושע שפירא (באדיבות המצלם)

עשרות תלמידים, בני משפחה שכנים ומכרים הגיעו להלווייתו של הרב משה (מוייש'ה) שפירא ז"ל, ראש מדרשת שובה ואביו של הרב יהושע שפירא, שנערכה הערב (מוצ"ש) ביישוב עפרה.

הרב משה שפירא זצ"ל (באדיבות המשפחה)

הרב יהושע שפירא ספד לאביו ואמר: "אבא אהוב, אבא מופלא. פני משה כפני חמה. כמה אור וחום והקרנת והפצת בכל מקום שהגעת אליו. כמה נשמות הארת כמה נשמות הדלקת. אש של נשמה שמתגעגעת כל החיים; מתגעגעת לעצמה, לאלוקים חיים".

הרב יהושוע סיפר: "אני זוכר את עצמי ילד קטן בפיג'מה בליל שבת. חבורה של בעלי תשובה סביב השולחן בירושלים. אתה מלמד ניגון, אתה מדבר. אני הייתי אמור להיות במיטה אבל התחבאתי מאחורי הדלת. הייתי צמא אבא ואתה היית מין חיים אלוהיים, אלוקי החיים. פתאום אמא שמה לב שאני עומד שם והיא קוראת לי. אני זוכר שאתה אומר להם כל יהודי הוא אות בתורה. ראיתי אותך, ראיתי שאתה אות בתורה, ראיתי שהנשמה שלך בוערת וביקשתי גם להידלק מאותן פני חמה מאותה השלהבת".

הרב יעקב אריאל (באדיבות המצלם)

פנחס ולרשטיין, שכנו של הרב משה שפירא בעפרה, ספד לו אף הוא: "אין משבר אישי וציבורי שהרב משה לא נתן כוחות ועצות איך לעבור אותו. אני לא מכיר צדיק עם אהבת ישראל כמו הרב משה". ולרשטיין הוסיף כי "הרב משה והרבנית רבקה חתומים על הקמת בית הספר בעפרה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צדיק אמיתי
אני | 17-03-2019 22:03
רק תראו מהם בניו