הצהרת גנץ: "הפריצה לטלפון סיפור פוליטי רכילותי"

הצהרת גנץ: "הפריצה לטלפון סיפור פוליטי רכילותי"

יו"ר כחול לבן, טען לאחר ירי הטילים מעזה לגוש דן: "לנקוט במדיניות קשוחה שחמאס ירצה לחזור לשקט, כמו בסופו של צוק איתן". על הפריצה האיראנית לטלפון: "סיפור רכילותי"

הצהרת גנץ: "הפריצה לנייד סיפור פוליטי רכילותי"
  גנץ בגבול עזה (קרדיט: יובל כהן אהרונוב)

יו"ר כחול לבן, בני גנץ כינס מסיבת עיתונאים, אך לבסוף קיים הצהרה לתקשורת ללא שאלות והגיב לירי הטילים מעזה לגוש דן: "מה שאנחנו רואים בתקופה האחרונה, זה אובדן ההרתעה של ישראל".

בקיבוץ ניר עם בגבול עזה הוסיף הרמטכ"ל לשעבר: "מי שקובע את סדר היום הוא לא מדינת ישראל, אלא יחיא סנוואר והגורמים בעזה. חייבים להחזיר את היוזמה לידיים, לנקוט במדיניות קשוחה ומתמשכת"

סיפור פוליטי רכילותי

גנץ הגיב לפרסום על הפריצה האיראנית לטלפון הנייד שלו: "אנחנו נמצאים בארוע בטחוני מתמשך, ובמהלכו מישהו מוציא פתאום סיפור פוליטי רכילותי. יש כאן שני ארועים גדולים ושאף אחד לא יטשטש את זה: יש מלחמה על הבית, ועל הדמוקרטיה. בני גנץ הוא לא הסיפור".

גנץ שנמצא בפעם השנייה ביישובי העוטף השבוע, אמר: "הפעם השנייה שאני מגיע לכאן השבוע היא על רקע הסלמה ביטחונית פוטנציאלית חמורה מאוד. הוא טען: "חייבים להחזיר את היוזמה לידיים, לנקוט במדיניות קשוחה, קשה ומתמשכת, באופן שבו חמאס ירצה לחזור לשקט מוחלט, בדיוק כפי שהיה בסופו של צוק איתן. אחרי שמשיגים את העניין הזה, לא מבזבזים שלוש וחצי שנים מבלי לעשות כלום, אלא פונים לאפיקים אחרים. קודם כוח, קודם חיזוק ההרתעה, קודם שקט מוחלט.

פגשנו השבוע את האנשים הנהדרים מיישובי העוטף. עובדים, מעבדים פה את השדות עד המטר האחרון. מפתחים פה את התשתיות, מפתחים את הישובים, קולטים אנשים חדשים. הם עומדים בגבורה ומצפים לגיבוי. זה נכון לכאן, זה נכון לקריית גת זה נכון לתל אביב, זה נכון לכל מקום במדינת ישראל. מה שאנחנו רואים זה אובדן דרך ביטחונית. חייבים – ודחוף לחזור למקום הזה".

הצהרה ביטחונית מגבול עזה – בני גנץ

הצטרפו להצהרה ביטחונית מעוטף עזה של רא"ל (במיל') בני גנץ – Benny Gantz – המועמד לראשות הממשלה מטעם כחול לבן .

פורסם על ידי ‏מפלגת כחול לבן‏ ב- יום שישי, 15 במרץ 2019

זמן קצר לפני ההצהרה, אישרה ועדת הבחירות המרכזית לשדר את הצהרת יו"ר כחול לבן בני גנץ בעיכוב של עשר דקות בעקבות עתירת הליכוד, זאת כמו שהורה לראש הממשלה נתניהו. הליכוד עתר לוועדת הבחירות למנוע את השידור בטענה לתעמולת בחירות.

אחרי הצהריים תקפו ב"כחול לבן" את ראש הממשלה בנימין נתניהו על פרסום הפריצה האיראנית לטלפון הנייד האישי של יו"ר המפלגה בני גנץ. לדבריהם, "אין שחר לתדרוכים המתבצעים על ידי מקורבי נתניהו. בטלפון האישי של גנץ לא היה מידע ביטחוני או סרטונים מביכים והוא מעולם לא עמד בפני סחיטה. ברור לכולם שתזמון ההדלפה אינו מקרי, התדרוכים מטעם מקורבי נתניהו מוכיחים מי עומד מאחורי הפרסום ולמה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נתניהו אנחנו אוהבים! מחל! מחל! מחל!
בני | 16-03-2019 18:34
שבוע טוב!