בנט תוקף את נתניהו: "תגובה פתטית לטילים" - סרוגים

בנט תוקף את נתניהו: "תגובה פתטית לטילים"

יו״ר ״הימין החדש״, תקף את ראש הממשלה בעקבות התגובה אותה כינה "פתטית" על תקיפת צה"ל לירי הטילים על תל אביב. "נתניהו ראש ממשלה ומדינאי טוב, אבל, כשר ביטחון, ניהל מדיניות כושלת"

בנט תוקף את נתניהו: "תגובה פתטית לטילים"
  (צילום: פלאש 90)

יו״ר ״הימין החדש״, השר נפתלי בנט תקף את ראש הממשלה ושר הביטחון נתניהו בעקבות התגובה אותה כינה "פתטית" על תקיפת צה"ל לירי הטילים על תל אביב.

"צריך לומר את האמת", פתח בנט "אני לא יכול להעלות על הדעת שפוטין היה מסביר לרוסים אחרי ירי טילים על מוסקבה שהאויב עשה את זה בטעות. יש לי בשורה: כדי שטילים יירו על תל אביב, מישהו צריך להציב משגר, להטעין את המשגר, מישהו צריך לכוון את המשגר ומישהו שעושה את כל הדברים האלה פשוט לא מפחד מישראל וזאת האמת".

בנט החמיא לנתניהו שהוא "ראש ממשלה ומדינאי טוב", "אבל, כשר ביטחון", הוא האשים, "ניהל מדיניות ביטחונית מול חמאס ומול המחבלים שנכשלה כשלון חרוץ והם צוחקים עלינו. זה לא רציני. הגיע הזמן למדיניות הפוכה ב-180 מעלות".

בנט שקורא להגביר את הלוחמה טען כי "אין יותר תירוצים" וקרא לראש הממשלה "להוביל מערכה חזקה מול חמאס, ואם הוא לא יודע לעשות את זה, לתת למישהו אחר את תיק הבטחון כדי שאנחנו נשלים את המלאכה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
בנט צודק
יאיר קורס | 15-03-2019 15:35
מה שנכון , נכון.
2
כלות מיוחדים של ישראל
הימין החדש נ | 15-03-2019 23:27
בניו מתאים לראש ממשלה כי הוא לא סונא ערבים ודואג למדינה שלא יש לא מוסר יש לא אבנה בעם למדינה שזה חשוב ולא נפלו טילים בתעות בתוך המדינה לאין נגענו בנט ביבי חלשששששש סמול החרבת מדינהה אין לנו יותר טוב מימך למדינה שלנו
3
כולם חיים בחושך
יהודי מאמין ירושלמי | 16-03-2019 14:26
ולא רואים שראש הממשלה לא מתפקד ועושה דברים הפוכים ולא נכונים הוא עושה דברים טובים לטובת האויב ודברים רעים כמובן לרעת ישראל
4
תיקראו את התגובות
ירושלמי שיודע | 16-03-2019 14:29
ותבינו שהעם חי בחושך ולא מבינים מה שבנט אומר ומאמינים לשקרים של ביבי ממש חשוכים
5
בנט מקשקש
בועז | 16-03-2019 19:46
או מילחמה או כלום אבל מי רוצה מילחמה טיל אחד שלא עשה כלום לא מחיב מילחמה צריך טיל עם עשרות הרוגים לצאת למילחמה
6
פיתוח ובניית אתרים
AngelProgram.net | 16-03-2019 21:07
אנג'ל פרוגרם מספקת שירותי קידום ובניית אתרים מתקדמים עם הבנה והדרכת הלקוח במחירים הכי זולים! עם נסיון של שנים בתחום והמון לקוחות מרוצים התאגדנו מספר שותפים על מנת לספק לכם את השירותים המקצועיים ביותר בנוסף אנו מלווים אתכם בכל שלב מתכנון האתר ועד ניהולו המלא! רק לקוחות אנג'ל פרוגרם יקבלו בכל רכישה של אתר: דומיין (כתובת אתר), אחסון אתרים, עדכוני אבטחה וגיבויים אוטומטיים! אנחנו מתחייבים לתת לכל לקוח מחיר הוגן, הגיוני בהתאם להיקף העבודה, ובעיקר מחיר שיבייש את כל שאר המתחרים שלנו.
7
לא קונים אצלך!
שירה | 16-03-2019 21:21
בנט בגד בנו על מנת לדחוף את הקריירה האישית שלו, ומשלם על כך את המחיר. לא נשכח.