הליכוד איים בתביעה נגד סרטון של העבודה - סרוגים

הליכוד איים בתביעה נגד סרטון של העבודה

יועמ"ש הליכוד דרש ממפלגת העבודה להסיר סרטון נגד מחדל התחבורה הציבורית בשל שימוש בחיילי צה"ל שנראים בסרטון. בעבודה השיבו: "ניסיון עקר לשנות את המציאות והעובדות באיומים משפטיים"

הליכוד איים בתביעה נגד סרטון של העבודה
  (צילומסך: מתוך סרטון מפלגת העבודה)

עורך הדין מטעם הליכוד אבי לוי דרש להסיר סרטון של מפלגת העבודה על מחדלי התחבורה הציבורית כפי שעלה מדו"ח המבקר, בטרם יפנו לוועדת הבחירות המרכזית.

הטענה של הליכוד כי יש שימוש בשלושה חיילים שנראים בסרטון המהווים הפרה על חוק (תעמולת) הבחירות. בנוסף האשימו שאבי גבאי אמר: "החיילים מתאמנים בלמצוא מקום ברכב"

הפרקליטים אבי בוסי ורונן אביאני מעטם העבודה מסרו: "דוחים את הטענה ממסד עד טפחות ורואים בה ניסיון עקר לשנות את המציאות והעובדות באיומים משפטיים".

נזכיר כי נתניהו עצמו ננזף ע"י היועמ"ש על שימוש פסול בצילומים עם חיילי צה"ל שגם אושרה על ידי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר.

יו"ר העבודה אבי גבאי צייץ הבוקר: "אתמול פרסמתי את הסרטון הזה, כדי להראות את מחדלי התחבורה הציבורית ואיך אפשר לפתור אותם. בליכוד נלחצו ומאיימים לעתור לועדת הבחירות, כדי שנעצור את פרסום הסרטון. במקום להודות בכישלון, נתניהו רוצה לכסות את הבעיה בפלסטר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אכן אבי גבאי מביך...
שם | 14-03-2019 12:41
לא נורא, אם הוא נהנה מזה אז שיהיה לו בכיף. גם ככה לא נשאר לו הרבה זמן בחיים הציבוריים.
2
שמים ז בקלפי
רק זהות | 14-03-2019 13:06
רק פייגלין יציל אותנו מהפוליטיקה הישראלית.
3
אבודה
נוק | 14-03-2019 13:06
קוריוזים של מפלגה.
4
תחבורה ציבורית טובה ויעילה
יערה גבורי | 14-03-2019 15:36
כל הכבוד לאבי גבאי שהתייחס לבעיה הכאובה שנובעת מהזנחה רבה של התחבורה הצבורית והתמקדות בכבישים ובעידןד קניה ונסיעה ברכב פרטי