האמנית נורית גזית - מתנחלת בנשמה - סרוגים

האמנית נורית גזית – מתנחלת בנשמה

כשנחשפים לראשונה לציוריה של נורית, קשה שלא להבחין בעומק הרב שיש בהם! במבט נוסף העומק אף גדל וחושף מעט מעולמה הפנימי העשיר, כהגדרתה: "דיאלוג של האדם עם הקב"ה וכמיהה להתקרב אליו".

author-image
האמנית נורית גזית - מתנחלת בנשמה
  שרה לנשמה. גזית (יח"צ)

כשנחשפים לראשונה לציוריה של נורית, קשה שלא להבחין בעומק הרב שיש בהם!  במבט נוסף העומק אף גדל וחושף מעט מעולמה הפנימי העשיר, כהגדרתה: "דיאלוג של האדם עם הקב"ה וכמיהה להתקרב אליו".

נורית גזית, דור שביעי בארץ, נולדה בארגנטינה בשנת שליחות חינוכית של הוריה וגדלה בירושלים, שם ספגה מהמסורת הירושלמית הוותיקה של המשפחה.

כיום, מתגוררת נורית עם משפחתה ביישוב עתניאל בהר חברון ויוצרת בסטודיו שלה הנקרא: "סטודיו פתוח".

העיסוק האמנותי פרץ אצלה במפתיע, ממש כהתגלות, כשבהיותה אם צעירה, התבוננה בספר צילומים של הרבי מלובביץ.

מספרת נורית: "אין לי כל הסבר רציונלי, למה שהתרחש אחר כך! לקחתי נייר ועיפרון וציירתי את דיוקנו, נדהמתי מהתוצאה! באותו רגע הרגשתי שהרבי מלובביץ נתן בי הארה לכישרון שהיה חבוי בתוכי ופרץ דרכו החוצה". מאז, לא הפסיקה לצייר כחלק נלווה לגידול שמונת ילדיה.

את דרכה האמנותית פיתחה נורית במשך השנים באופן עצמאי, תוך כדי מפגשים עם אמנים גדולים אחת לכמה שנים, מהם קיבלה משוב חיובי להמשיך וליצור.

מלבד היותה ציירת, חובשת נורית בגאווה את הכובע המוסיקלי. המוסיקה מלווה אותה מאז שהיא זוכרת את עצמה בנגינה ובשירה. כמו כן הכתיבה התפתחה אצלה במהלך השנים וכמעיין המתגבר השירים נולדים זה אחר זה, מתוך חוויות החיים והתפתחותם.

באתר האינטרנט שלה ניתן למצוא עשרות מציוריה בהם דיוקנאות של רבנים, מפורסמים וסתם אנשים. בנוסף נמצא שם ארכיון שלם של שיריה הנוגעים בנשמה.

חתונה בטבע (נורית גזית)

מוזמנים לבקר:  www.nuritgazit.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו