הסערה הבאה? הבקשה הבעייתית של מדונה למפיקי האירוויזיון

הסערה הבאה? הבקשה הבעייתית של מדונה למפיקי האירוויזיון

כוכבת הפופ הבינלאומית, מדונה שלחה בקשה בעייתית למפיקי האירוויזיון בנוגע להופעתה המתוכננת בגמר האירוויזיון שיתקיים בתל אביב

author-image
הבקשה הבעייתית של מדונה למפיקי האירוויזיון בישראל
  (צילום: שטארסטוק)

כוכבת הפופ הבינלאומית, מדונה שלחה בקשה בעייתית למפיקי האירוויזיון בישראל, הנמצאים מולה במגעים מתקדמים עבור הופעה בגמר שייערך ב-18 במאי בתל אביב.

על פי הפרסום ב-ynet אחת מהשירים מתוך רשימת השירים שהכוכבת ביקשה לבצע בהופעתה על במת האירוויזיון בתל אביב- מעורר התנגדות בקרב גורמים בהפקה.

מדובר בשיר חדש של מדונה שטרם יצא, שהתוכן שלו בעייתי עבור משדר האירוויזיון, ככל הנראה עקב כך שהוא עוסק בפוליטיקה.(דבר שאסור על פי חוקי התחרות האירופית).

בעוד שכמה גורמים בהפקת האירוויזיון הביעו התנגדות לביצוע השיר בבמת הגמר, אחרים קראו לתת לה חופש אמנותי ולא להתערב בתוכן הופעתה.

על פי הפרסום בynet מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי, אלדד קובלנץ, ביקש מההפקה שלא להתערב בבחירות האמנותית של מדונה.

מהפקת האירוויזיון נמסר: "הפקת האירוויזיון עובדת מטעם ובכפוף להחלטות הנהלת תאגיד השידור הישראלי. עם זאת חשוב לציין, האירוויזיון בארץ כפוף להנחיות איגוד השידור האירופי שהוא זה שמאשר את כלל התכנים המופיעים באירוויזיון".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
יופי של קידום לשיר החדש
פייק ניוז | 13-03-2019 19:13
יחצנות מיקצועית
2
וואו. להתערב באמנות ? אתם משוגעים ?
בנצי | 13-03-2019 21:24
תנסו להביע דעה או להתערב בתכנים של "אמן" ישראלי (כגון דגל ישראל בישבן). וואו ! יש חופש ביטוי, לאומנות! גזענות! וכ'ו.... אבל לאירופאים הנאורים מותר... ואנחנו נכנעים.
3
בכל מקרה מדונה תשלוף משהו.
עמית | 14-03-2019 1:39
נראה לכם שהיא תעלה, תשיר וזהו? למדונה תמיד היה ויהיה מה להגיד על הסכסוך הישראלי-פלסטיני. נא לצאת מהבועה. היא כבר תמצא איך לעשות זאת. אחרי הכל כבר שנים שהיא לא עוררה סקנדל תקשורתי ברמה עולמית. :)