הרפורמים נוהרים לקו הטלפון של חזון - סרוגים

הרפורמים נוהרים לקו הטלפון של חזון

נמשכת הסערה סביב הפרובוקציה של נשות הכותל ביום שישי האחרון. בתנועת חזון מדווחים כי הם מקבלים טלפונים רבים מחברי הקהילה הרפורמית לקו החם שהם פתחו בתחילת השבוע, שמטרתו לייעץ משפטית לבנות שנפגעו מאלימות של הרפורמים.

הרפורמים נוהרים לקו הטלפון של חזון
  המהומה בתפילת נשות הכותל ביום שישי (הדס פרוש/פלאש90)

נמשכת הסערה סביב הפרובוקציה של נשות הכותל ביום שישי האחרון. בתנועת חזון מדווחים כי הם מקבלים טלפונים רבים מחברי הקהילה הרפורמית לקו החם שהם פתחו בתחילת השבוע, שמטרתו לייעץ משפטית לבנות שנפגעו מאלימות של הרפורמים.

המתקשרים הרבים מנסים לפגוע בפעילות של הקו, ובתוכם גם ראשי התנועה הרפורמית שהתקשרו על מנת להטריד את פעילי תנועת חזון שמתנדבים על מנת לאייש את הקו.

בין המתקשרים למוקד זוהה גם מספרו של יזהר הס מנכ"ל התנועה המסורתית בישראל ומספרם של פעילים נוספים בארגונים הרפורמיים. מתקשרת מעניינת נוספת וביקשה סיוע כביכול כאישה שנפגעה מאלימות מצד הרפורמים, הייתה גם העיתונאית לינוי בר גפן (יהיה בסדר בגלי צה"ל).

יזהר הס מתקשר למוקד חזון

בשיחה עם מוקד חזון שאלה בר גפן את המוקדנית איזה סיוע הם יכולים לתת לה. משהתחילה המוקדנית לשאול פרטים את בר גפן ולבקש את פרטיה על מנת שהצוות המשפטי יוכל לחזור אליה בהמשך, גילתה בר גפן שהניסיון שלה להטריד את קו הסיוע לא צלח והיא ניתקה את השיחה.

לינוי בר גפן

לינוי שלום,מתנצלים שבגלל עומס הפניות, לא יכולנו לענות לך מיד. אבל כשחזרנו אליך הופתענו לגלות שבסה"כ רצית להטריל את המוקד בפניית שווא. (מצורפת הקלטה)חבל שזה היחס המזלזל שלך כלפי נערות שנפגעו מאלימות.<><><>חזון – מציבים סדר יום יהודי במדינה

פורסם על ידי ‏חזון‏ ב- יום שני, 11 במרץ 2019

 

בחזון מיהרו והעלו פוסט בו הקלטת השיחה. בתגובה לפרסום של חזון פירסמה בר גפן בטוויטר שלה ציוץ "אם ניסיתי לחייג לקו שתנועת "חזון" ל"נערות ונשים שנפגעו מרפורמיות בכותל", בו היא מבטיחה לתת לי עורך דין שיטפל לי בקייס, אבל אף אחד לא עונה אז אין לי עורך דין, אני יכולה לתבוע על עבירה על תיקון 24 לחוק הגנת הצרכן ("חוק הטכנאים")?" בתגובה ענו לה בתנועת חזון "מתנצלים שבגלל עומס הפניות, לא יכולנו לענות לך מיד.

אבל כשחזרנו אליך הופתענו לגלות שבסה"כ רצית להטריל את המוקד בפניית שווא. חבל שזה היחס המזלזל שלך כלפי נערות שנפגעו מאלימות" הוסיפו בתנועה.

נפגעת מאלימות רפורמית? חייגי אלינו

נזכיר כי בעקבות תלונות רבות שהגיעו מאז יום שישי האחרון לתנועת חזון על אלימות של רפורמיות כלפי מתפללות, פתחו בתחילת השבוע (ראשון) בתנועת חזון קו סיוע לנשים ונערות שנפגעו. באמצעות הקו יכולות נשים ונערות שנפגעו מהאלימות של הרפורמיות ברחבת הכותל, לחייג אל הקו, לקבל ייעוץ משפטי חינם וכן אפשרות להגשת תלונה נגד מי שפגעה בהן.

במודעה שפרסמה התנועה בדף הפייסבוק שלה נכתב "נפגעת מאלימות רפורמית? תנועת חזון מעמידה בשובע הקרוב קו סיוע לנשים ונערות שנפגעו ביום שישי האחרון מאלימות של נשות הכותל. הסיוע יינתן על ידי עורכי דין ומטפלים מקצועיים ללא תשלום". כמו כן פורסם מספר הטלפון של הקו, שמספרו: 055-6844546.

בתנועת חזון מציינים שמלבד ההטרדות וההטרלות של רפורמים וגופים נוספים, התקשרו נשים ונערות רבות שנפגעו מאלימות ביום שישי האחרון ברחבת הכותל. הבנות שהתקשרו אל הקו החם קיבלו את הסיוע המשפטי ואת העזרה הנכונה על מנת שיכולו לתבוע את מי שפגע בהן, כפי שמחייב החוק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
יזהר אשדות
נועם | 23-07-2019 17:50
אבל הראפ של יזהר אשדות הוא לא לילדים
2
שחיתות
נועם | 02-08-2019 10:10
שחיתות זה פשע
3
מרוקאים
נועם | 05-08-2019 5:25
מרוקאים דרוזים סודנים מוסלמים אריתראים נוצרים אתיופים יהודים
4
רד הוט צ'ילי פפרס
נועם | 06-08-2019 18:16
אבל הראפ של רד הוט צ'ילי פפרס זה לא לילדים
5
מפלגת אמצע ישראל
נועם | 06-08-2019 18:22
מפלגת אמצע ישראל בראשות נועם בן ישראל שלום דתי ומדיני די לגזענות ולאלימות ולמלחמות מפלגת אמצע ישראל עם הרב יואל קרויס
6
הרבי מלובביץ'
נועם | 06-08-2019 18:22
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף