תחרות "הנהג שלנו" של אגד: מי הזוכה של השנה? - סרוגים

תחרות "הנהג שלנו" של אגד: מי הזוכה של השנה?

לאחר אלפי עדויות שזרמו למערכת אגד, תחרות "הנהג שלנו" של אגד הגיעה לקו הסיום: הסיפור המרגש שהפך את דניאל יצחקי לנהג של שנת 2018

author-image
תחרות "הנהג שלנו" של אגד: מי הזוכה של השנה?
  השר כץ ויו"ר מזכירות אגד מעניקים את התואר לנהג הזוכה. צילום: יח"צ

באירוע חגיגי ומרגש הוכרז השבוע הנהג הזוכה בתחרות "הנהג שלנו" לשנת 2018. במעמד שר התחבורה ישראל כ"ץ, יו"ר מזכירות אגד אבי פרידמן, בכירי החברה ומאות נהגים, הוענק התואר "הנהג שלנו" לנהג דניאל יצחקי.

יצחקי, הוא חלק ממשפחת אגד כבר למעלה משני עשורים והעדות שהגיעה עליו הצליחה לרגש את צוות השופטים שהכריע עליו למקום ראשון בתחרות. בנוסף, תשעה נהגים נוספים שעדויות עליהם הצליחו לרגש את השופטים, זכו במקומות שונים וקיבלו תעודות הוקרה מהשר ויו"ר אגד.

"אני חלק מאגד כבר שנים רבות", אמר השר כ"ץ. "ושמחתי לגלות שהם זכו במכרז להפעלת הרכבת הקלה בתל אביב. אגד היא חברה לאומית שפועלת כאן כבר למעלה מ-80 שנה והיא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. מדובר בחברה ששורשיה נטועים עמוק בהוויה הישראלית, אבל ענפיה נוגעים בקדמה ובעתיד. גם כשהובלנו את מהפכת ה'רב קו', אגד היו הראשונים שהמערכת פעלה אצלם כמו שצריך. גם עכשיו, כשהחברה ניצבת בפני רפורמה חשובה, אין לי ספק שהיא תמשיך להוביל את התחבורה הציבורית בישראל לאחד המקומות הראשונים בעולם".

השר הוסיף עוד ואמר כי "יש לנו את הטכנולוגיה המובילה ביותר, מערך של אוטובוסים חדשים ונהגים יוצאים מן הכלל שאצילותם ורגישותם הגיעו לידי ביטוי באמצעות למעלה מאלפיים עדויות מרגשות. אין סיבה שלא נהפוך למעצמה עולמית גם בתחום התחבורה".השר כ"ץ התייחס למהלך ההיסטורי שבפניו עומדת אגד – הפיכה מקואופרטיב לחברה והדגיש: התחבורה הציבורית היא גם ענף כלכלי. הזמנים משתנים, וגם אגד, כמובילת הענף, חייבת להשתנות ולהתחדש. אגד פועלת היום בתנאי שוק תחרותי שעובר תמורות טכנולוגיות מרחיקות לכת. כדי לשרוד ולהצליח, נדרשות החלטות אמיצות. בראש וראשונה הפיכת אגד מקואופרטיב לחברה, כדי להבטיח את עתידכם. כפי שאמרתי בעבר: תהיו מובילי העתיד. אני גאה במהלך שהובלנו ביחד, למען אזרחי המדינה, למען החברה ולמענכם חברים ועובדים".

השר הזכיר את ההסכם שנחתם בין אגד למשרד התחבורה: "אחרי משא ומתן ממושך, הגענו לאחרונה להסכם טוב והוגן, שיאפשר לאגד להתמודד עם כל השינויים, היום ובעתיד.  החלק החשוב בהסכם היה הדאגה לחברים, בדגש על השוואת התנאים של עובדי דור ב' ודור א'".

בדבריו החמיא השר כ"ץ לאגד ולחבריה: "אנחנו מציינים מלאת 85 שנים לייסודה של אגד, המכונה "המוביל הלאומי"  של מדינת ישראל במהלך שנים אלה, נהגי אגד מובילים אותנו ביום ובלילה, בחום הקיץ ובסערות החורף, בימי שלום ובעתות מלחמה, לפעמים ממש בקו החזית".

בדברים שנשא יו"ר מזכירות אגד, אבי פרידמן, הוא ציין את הערכת החברה לכל אותם נהגים מסורים שהוכיחו אנושיות יוצאת מן הכלל. "אנו מעריכים מאד", אמר פרידמן לשר כ"ץ, "שעל אף שרק זה עתה הסתיימו שבעת ימי האבל, מצאת לנכון להשתתף ולכבד את האירוע בנוכחותך". בדבריו התייחס יו"ר אגד ליוזמה המיוחדת של הנהג שלנו.

"בתוך למעלה ממיליון מפגשים יומיומיים בין נהגי אגד לנוסעים, מתרחשים הרבה אירועים מרגשים, משמעותיים, לצד רגעים קטנים של אכפתיות ועזרה. הרגעים הקטנים הם אלה שקובעים את תדמית אגד אצל הנוסעים, ואנו רוצים להביא אותם לידיעת הציבור הרחב, ועם זאת להציב לעמנו רף גבוה של מחויבות לשירות מצוין, מקצועי ואדיב של אגד ונהגיה". בסיום דבריו, הודה יו"ר מזכירות אגד לנהג הזוכה. "אני מבקש להביע הערכה מיוחדת ל"נהג שלנו" שזכה במירב הקולות וכן לנהגים המופלאים שלנו, אנשי מופת המחזיקים בהגה. כמה טוב שההגה בידיים שלהם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הבעייה בענף
יחזקאל | 13-03-2019 13:27
שיש עודף נהגים הנהג הזוכה יקבל מענק ענק מאה אלף שקל