חדשות

אולמרט: "נתניהו גנב כסף ברמה העלובה ביותר"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שהורשע בקבלת שוחד והפרת אמונים תקף את בני משפחת נתניהו: "כשאתה גונב בקבוקי פלסטיק שצריך להחליף אותם, זו הרמה הכי עלובה, גם בזה הם עוסקים"

((Photo by Ben Dori/Flash90))

אולמרט הוסיף על נתניהו: "אדם שבלא בושה הוא ובני משפחתו גנבו ביודעין מאות שקלים, החל מכספים קטנים.. אבל לפעמים גנב גדול נמדד בדברים קטנים, "כשאתה גונב בקבוקי פלסטיק שצריך להחליף אותם, זו הרמה הכי עלובה, גם בזה הם עוסקים"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

48 תגובות
42
קובי
12.03.19

פלברות יותר טוב שישב בשקט

הצטרפו אלינו