גלי עטרי ספדה לאחותה: "יונה, אוהב אותך לעולמים" - סרוגים

גלי עטרי ספדה לאחותה: "יונה, אוהב אותך לעולמים"

מאות הגיעו לטקס לזכרה של השחקנית יונה עטרי שארונה הוצב מעל בימת תאטרון הקאמרי. הלוויתה תיערך בשעה 15:00 בבית העלמין ירקון. אחותה, גלי עטרי, ספדה לה: אני רוצה להודות לך על הלב הרחב שלך"

גלי עטרי ספדה לאחותה: "יונה, אוהב אותך לעולמים"
  צילום מסך יוטיוב yney

יונה עטרי הלכה לעולמה. ארונה של השחקנית שנפטרה בגיל 85,  הוצב משעה 11 בבוקר היום (שלישי) על בימת תאטרון הקאמרי ונערך טקס אשכבה לזכרה בהנחיית השחקן דרור קרן.

הלוויתה תיערך בשעה 15:00 בבית העלמין ירקון.

אחותה של השחקנית, הזמרת גלי עטרי, ספדה לאחותה על הבמה: "מעולם לא הרגשתי אהבה וחמלה גדולה יותר, מזו שהרגשתי מאז יום ראשון אחר הצהריים ועד יום שני בבוקר. לא הפסקתי ללטף אותך, את הפנים החלקות שלך, לדבר אלייך, להודות לך, קצת לשיר לך שירים מהבית של אמא ואבא, והיה נדמה לי שאת מקשיבה".

"איך היה לך אומץ לעזוב את הבית הדתי שלנו בשעריים בגיל 15 ולעבור לתל אביב הגדולה והחילונית כדי להגשים את חלומותייך? היית לי סמל, דוגמה ומופת מבחינה אישית ומקצועית, ואת עדיין".

"מגיל צעיר עבדת כדי שתוכלי להגשים את השאיפות שלך, שאיפות שאת בחרת ושאיש לא בחר עבורך. אני רוצה להודות לך על כל שלימדת אותי. על שפתחת בפני את העולם. על הלב הרחב שלך. על כל מה שהיית בשבילי. יונה, בלעדייך זה לא היה קורה. לעולם לא אשכח אותך, אחותי. אוהב אותך לעולמים. אחותך הקטנה, גלי".

הקומיקאית מיקי קם שרה על בטקס את שירה של חווה אלברשטיין "שיר ערש", וסיפרה על החוויות המשותפות במהלך התכנית "רחוב סומסום": "כמו שצחקנו שם, לא בכינו שנים, כמו שכתב מאיר אריאל. היא הייתה כל כך אינפנטילית, במובן הטוב של המילה. היו לנו שיחות נפש. היא הייתה חדת לשון, שנונה, קומיקאית אדירה, זמרת נפלאה. בהחלט עמוד תווך פה בתרבות הישראלית והיא תחסר מאוד, לי במיוחד".

עטרי הייתה מכוכבות הבמה והבידור הבולטות בישראל בשנות החמישים והשישים. היא הבכורה למשפחה בת שבעה ילדים. אחיותיה הקטנות הן שדרנית הרדיו שוש עטרי והזמרת גלי עטרי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איזה הספד יפה
ציפה | 12-03-2019 17:38
יפה