"מפגן של אחדות ועוצמה": באיחוד הימין משיקים קמפיין

"מפגן של אחדות ועוצמה": באיחוד הימין משיקים קמפיין

עם ציפייה למאות פעילים, בבית היהודי והאיחוד לאומי ישיקו הערב קמפיין. בלי תקיפות חריפות על בנט ועם מסרים מאוחדים וחיוביים. גורמים במפלגה לסרוגים: "יהיה אירוע עוצמתי ובולט"

author-image
באיחוד מפלגות הימין משיקים קמפיין בחירות
  הרב פרץ מגייס תומכים במחנה יהודה. שבוע שעבר (צילום: Hadas Parush/Flash90)

500 פעילים נרשמו בדף האינטרנט שיצרו איחוד מפלגות הימין, זה בנוסף לפעילים שיגיעו מבלי להירשם להשקת הקמפיין של הבית היהודי והאיחוד לאומי, ללא מפלגת עוצמה יהודית הערב (שני) במלון גני ירושלים. המטרה לפי ארבעה מבכירי המפלגה: "אירוע עוצמתי ובולט, מפגן של אחדות בו השטח יתעורר ובעקבות הסקרים גבוהים", הם מציינים לסרוגים.

ראשי הרשימה הרב רפי פרץ מהבית היהודי ידבר, ובצלאל סמוטריץ' יו"ר האיחוד לאומי יינאם גם כן, האישה ברשימה, עידית סילמן תנחה ומנכ"ל המפלגה ניר אורבך יציג את כלל המועמדים ברשימה לכנסת.

במפלגות לא מתחייבים שלא נשמע בנאומים מתקפות על יו"ר הימין החדש השר נפתלי בנט, אבל  "הרוח שונתה" הם מדגישים. "אנחנו עולים שלב הערב" זאת ברקע הקמפיין שנחשף לראשונה בסרוגים ויתמקד בעיקר במסרים החיוביים: מחוייבים ליותר בהתיישבות, בתורה ובהלכה, במערכת המשפט, מה יתבטא בצבעים של הקמפיין, האותיות וגם ייחשפו המסרים והסלוגנים ומקווים גם שיושמע ג'ינגל הבחירות.

"יהיה פחות דברים נגד האחרים, יותר בעד. גם אם נצטרך להגיד במה הם שונים, יש לנו מספיק בשר ועומק כדי לדבר על על עצמנו ולא רק על אחרים. מפלגות שאין להם בסיס מוצק כזה יכולות להרשות לעצמם לתקוף ופחות לדבר על עצמם, אנחנו נדבר על עצמנו".

הקו של שתי המפלגות אחרי השבוע הראשון של ההתקפה יתמקד בציבור המצביעים הפוטנציאלי של הציונות הדתית "רוצה לראות שהבית קיים ולא הלך למקומות אחרים", מסביר בכיר במפלגה על המצביע הסרוג הפוטנציאלי. ומעריך כאמור: "סביר להניח שיהיו הבדלים בין מה שהרב רפי פרץ יגיד למה שסמוטריץ' יתבטא".

קהל הפעילים הגדול של שתי המפלגות יכול להגיע גם ל- 1000 איש. אחרי השלב הראשון של ההלם עם החיבור לעוצמה, עכשיו מתחילים לעכל. בסופו של דבר הבית היהודי והאיחוד הלאומי מתנהלים בקמפיין לבד, מבליטים את הדברים שקשורים יותר לציונות הדתית הקלאסית, וזה מתחיל לתת את אותותיו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בסייעתא דשמיא
ליאת דוידוביץ | 11-03-2019 17:44
בהצלחה
2
ברכות לבית היהודי איחוד, מפלה לשאר יורקי הבאר
משה | 11-03-2019 18:00
ברכות לאיחוד, מפלה לשאר וליורקי הבאר, שעשו אותם
אין על בן גביר.שרון שלנו בבית האיחוגי.
שלום אכשווא. | 11-03-2019 19:21
עדיף מאבי ישי שהתנגד להתנתקות
3
אחרי שבנט מלכלך, המגמה ברורה- המיינסטרים בבית
רינת. פתח תקווה | 12-03-2019 1:53
הימין החדש רק הולך ומתגלה בתור טעות שקרתה כאן, לא הרחבה ולא קהלים חדשים, רק עוד ניסיון להתקדם הלאה עג המיינסטרים של הציונות הדתית. לגמרי להשתמש ולזרוק..