מטוסי קרב תקפו מתחם צבאי וכלי שיט של חמאס - סרוגים

מטוסי קרב תקפו מתחם צבאי וכלי שיט של חמאס

בתגובה להתפוצצות הרקטה, שיגור בלוני נפץ וניסיונות החדירה לישראל, תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל יעדי טרור: מתחם צבאי בצפון עזה ושני כלי שיט של ארגון הטרור חמאס

author-image
מטוסי קרב תקפו מתחם צבאי וכלי שיט של חמאס
  (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הלילה (ראשון) מספר יעדי טרור, בהם מתחם צבאי בצפון רצועת עזה ושני כלי שיט של ארגון הטרור חמאס.

התקיפה בוצעה בתגובה להתפוצצות הרקטה במועצה האזורית אשכול מוקדם יותר הערב, היא נחתה בשטח פתוח באחד היישובים במועצה. לא דווח על נפגעים. ובהמשך לאירועי הטרור מרצועת עזה ובהם שיגור בלוני נפץ וניסיונות החדירה לישראל בימים האחרונים.

"צה"ל רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל", נמסר מדובר צה"ל. "נמשיך לפעול בתקיפות כנגד פעולות טרור אלו. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

המהומות בגבול עזה, אתמול (צילום: Abed Rahim Khatib/ פלאש 90)

התקיפה הלילה מצטרפת לתקיפות האחרונות, כאשר חיל האוויר תקף גם במהלך השבת מטרות טרור בדרום וצפון הרצועה, זאת בתגובה לשיגור של רקטה ביום שישי האחרון מרצועת עזה לשטח ישראל. הרקטה נפלה בשטח פתוח במועצה אזורית אשכול, ובעקבותיה הופעלה התרעת צבע אדום באזור. לא היה נזק או נפגעים.

מעט לאחר מכן דיווח דובר צה"ל, כי היעדים שהותקפו כללו מתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה, וכן תשתיות תת-קרקע בצפון הרצועה.

בנוסף, הפגינו כ-9,000 פלסטינים בחמישה מוקדים על גבול רצועת עזה, כשבמהלך ההפגנות הפעילים השליכו מטענים, יידו אבנים, ניסו לחדור את הגדר והבעירו צמיגים. צה"ל השתמש בגז מדמיע ובצלפים נגד מפרי הסדר. במקביל, משרד הבריאות בעזה דיווח שצעיר בן 23 נהרג ממזרח לרפיח, ו-42 נפצעו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו