שבת מתוחה בדרום: רקטה שוגרה מעזה, צה"ל תקף בתגובה - סרוגים

שבת מתוחה בדרום: רקטה שוגרה מעזה, צה"ל תקף בתגובה

מטוסי קרב של צה"ל תקפו מתחם צבאי של חמאס ותשתיות תת קרקעיות ברצועת עזה, זאת בתגובה לשיגור רקטה לעבר שטח ישראל במהלך השבת. מדובר צה"ל נמסר: "נמשיך לפעול בתקיפות"

author-image
שבת מתוחה בדרום: רקטה שוגרה מעזה, צה"ל תקף בתגובה
  העימותים אמש בגבול עזה (צילום: עבד ראהים חאטיב\פלאש 90)

המתיחות בדרום נמשכה בכל סוף השבוע: חיל האוויר תקף מטרות טרור בדרום וצפון הרצועה, זאת בתגובה לשיגור של רקטה במהלך הלילה (שבת) מרצועת עזה לשטח ישראל.

הרקטה נפלה בשטח פתוח במועצה אזורית אשכול, ובעקבותיה הופעלה התרעת צבע אדום באזור. לא היה נזק או נפגעים. מעט לאחר מכן דיווח דובר צה"ל, כי היעדים שהותקפו כללו מתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה, וכן תשתיות תת-קרקע בצפון הרצועה.

"צה"ל רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל וימשיך לפעול בתקיפות כנגד פעולות טרור אלו" נמסר עוד בהודעת דובר צה"ל. "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

אמש הפגינו כ-9,000 פלסטינים בחמישה מוקדים על גבול רצועת עזה, כשבמהלך ההפגנות הפעילים השליכו מטענים, יידו אבנים, ניסו לחתוך את הגדר והבעירו צמיגים. צה"ל השתמש בגז מדמיע ובצלפים נגד מפרי הסדר. במקביל, משרד הבריאות בעזה דיווח שצעיר בן 23 נהרג ממזרח לרפיח, ו-42 נפצעו.

עוד במהלך ההפגנות נרשמו שלושה צרורות בלוני נפץ ששוגרו לעבר ישראל ואותרו במועצה אזורית אשכול. כמו כן, שני פלסטינים לא חמושים חצו את גדר הגבול של רצועת עזה, ונתפסו בתום מצוד כשבבגדיהם נמצאו רימון וסכין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
...
| 10-03-2019 1:27