אף פעם לא מאוחר: המלכה אליזבת, בת ה-92 העומדת בראש הממלכה הבריטית השמרנית, החליטה היום (ה') לטעום מהלהיט שמעסיק את "דור הסלפי".
במהלך ביקורה במוזיאון המדע בלונדון, שם לפני חמש שנים פרסמה את הציוץ הראשון שלה בטוויטר, החליטה המלכה לפרסם היום לראשונה בחייה פוסט באינסטגרם הרשמי של הממלכה.
"במהלך ביקור היום במוזיאון המדע, גיליתי מכתב מהארכיון המלכותי, שנשלח בשנת 1843 לנסיך אלברט" סיפרה המלכה בפוסט הראשון שלה באינסטגרם לצד תמונה של המכתב, בו צ'ארלס באבג', האיש שהמציא את המחשב הראשון, הזמין את הנסיך לראות את המחשב שהמציא, וסיפר לו על היכולות שלו.
בהמשך הפוסט כתבה על ההחלטה המפתיעה שלה: "נראה לי מתאים מאד שהפוסט הראשון שלי באינסטגרם יהיה על המכתב הזה, המוצג במוזיאון המקדם את הטכנולוגיה וההמצאות."
הפוסט הראשון של המלכה:
לסרוגות שבינינו ששולטות היטב באינסטגרם, איזה טיפ הייתן שולחות למלכה?
תגובות