נהרס בית המחבל מפיגועי הירי בעפרה וגבעת אסף - סרוגים

נהרס בית המחבל מפיגועי הירי בעפרה וגבעת אסף

כוחות צה"ל הרסו את ביתו של עאצם ברגותי, מפקד החוליה שביצעה את פיגועי הירי בגבעת אסף וצומת עופרה. בשני הפיגועים נרצחו 3 בני אדם, ביניהם התינוק עמיעד ישראל איש-רן הי"ד

author-image
נהרס בית המחבל מפיגועי הירי בעפרה וגבעת אסף
  (צילום: דובר צה"ל)

לוחמי צה"ל הרסו הבוקר (חמישי) את ביתו של המחבל עאצם ברגותי, מפקד החוליה שביצעה את פיגועי הירי בצומת עופרה ובגבעת אסף לפני כחודשיים. זאת לאחר שבג"ץ אישר בתחילת השבוע להרוס את הבית בכפר כובר, כשדחה את הערעור שהגישו בני משפחתו. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל ימשיך לפעול במטרה לסכל טרור ולשמור על הביטחון במרחב".

(צילום: דובר צה"ל)

כזכור, ברגותי ביצע יחד עם אחיו את פיגוע הירי סמוך ליישוב עפרה ב-9 בדצמבר 2018, בו נרצח התינוק עמיעד ישראל איש-רן הי"ד, ו-7 נוספים נפצעו, ביניהם אמו של עמיעד שירה איש-רן שהייתה בחודשי היריון מתקדמים. בנוסף, ברגותי ביצע יחד עם חברי חוליית הטרור את פיגוע הירי בצומת גבעת אסף ב-13 בדצמבר 2018, בו נרצחו הלוחמים סמל-ראשון יובל מור יוסף הי"ד וסמל-ראשון יוסף כהן הי"ד, לצד שני אזרחים נוספים נפצעו.

(צילום: דובר צה"ל)

המחבל אותר לאחר מאמץ מודיעיני ומבצעי מתמשך של שב״כ, ימ״מ וצה״ל, ונעצר בביתו של אחד משותפיו לחוליה בכפר אבו שחידם הסמוך לכפר מגוריו. לטענת כוחות הביטחון, ברגותי היה עסוק בהכנות לביצוע פיגועים נוספים. במהלך מעצרו נתפס רובה קלצ'ניקוב, תחמושת רבה וכן אמצעים לראיית לילה.

(צילום: דובר צה"ל)

במקביל, במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל וכוחות שב״כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש 17 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב"ט. החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון. במהלך סריקות של לוחמי צה״ל למציאת אמצעי לחימה בלתי חוקיים במרחב החטיבה המרחבית "יהודה", תפסו הלוחמים נשק מסוג קרלו. הנשק הועבר לידי כוהב"ט.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
גידור
יוסי אבגי | 07-03-2019 8:32
צריך לגדר את השטח ולחלט את השטח
2
צרוף מקרים מדהים
הייתי שם | 07-03-2019 9:17
מדהים! אמש,בטכנולוגי נחלים היתה הכנסת ספר תורה לזכרו של יובל מור יוסף היד.השתתפו החברים שלו מנצח יהודה הגיבורים.מעולם לא ראיתי חיות אדם כל כך יפים,ערכיים ועדינים. הם רקדו ושרו,צחקו ובכו בערבוב סביב האב השכול שהחזיק בספר תורה.אווירה של התרוממות רוח.
3
למה. לא מלאימים את השטח והרכוש לטובת הנפגעים
ישראל | 12-06-2019 15:51
עונש חזק יותר הוא שכל הרכוש של המשפחה עובר לניפגעים כולל כסף עתידי שיגעה או מגיעה מאירגוני טרור כך אם מחבל עושה פיגועה כל רכושו ורכוש המשפחה הקרובה עד הרחוקה עובר לטובת הנפגעים ואם הרשות תכניס לו כסף כל חודש כפרס לעקל גם את הכספים האלא לטובת הנפגעים וזה כאיין וכאפס למי שנירצח קרוב מפיגועה חבלני את הנפטר אי אפשר להחזיר