קמפיין הימין החדש מכוון לבטן הרכה של המגזר - סרוגים

קמפיין הימין החדש מכוון לבטן הרכה של המגזר

הסקרים האחרונים מראים ירידה במספר המנדטים של הימין החדש מה שמביא את המפלגה להוציא קמפיין חדש על הראש של הבית היהודי והאיחוד הלאומי, המכוון ישירות למגזר הסרוג

author-image
קמפיין הימין החדש מכוון לבטן הרכה של המגזר
  (צילום: נועם רבקין פנטון/ פלאש 90)

הסקרים האחרונים מראים ירידה במספר המנדטים של הימין החדש מה שמביא את המפלגה להוציא קמפיין חדש על הראש של הבית היהודי והאיחוד הלאומי, המכוון ישירות למצביעים מהציונות הדתית.

בעיתוני ועלוני השבת יתפרסמו מודעות בהם נראים בחורי ישיבה סרוגים רוקדים בכותל המערבי בריקודגלים ביום ירושלים, ותחתיו רשימת ההישגים של בנט ושקד שלהם בתחום החינוך בהם: קיצור עשרה ימי חופשה בבתי הספר בפסח ובחנוכה, הוספת סייעת שניה בגני הילדים וצמצום מספר התלמידים בכיתה, חיזוק תנועות הנוער, מסע ישראלי וזהות יהודית.

עד כאן הישגים אוניברסליים שאינם בהכרח קשורים למגזר. הסעיף האחרון הוא "חיזוק הציונות הדתית". סעיף שאין פירוט כיצד נעשה ואיך?

מתוך קמפיין הימין החדש

על המודעה חתומים "שקד ובנט זה הימין החדש". המודעה העוסקת בחינוך היא אחת מתוך סדרה של מודעות בקמפיין של הימין החדש בעיתונות הסרוגה, שיעסקו בנושאים הקרובים למגזר כמו חיזוק היהדות, חיזוק התיישבות וכו'.

מפלגת הימין החדש החלה עם 10-14 מנדטים בסקרים, עם הקמתה לפני כחודש וחצי. מאז נמצאת המפלגה בירידה עקבית, בשבוע האחרון צופים לה הסקרים 5-7 מנדטים בלבד, כשבחלק מהם היא נמצאת מתחת ל'איחוד מפלגות הימין' שהחלה מתחת לאחוז החסימה וכעת עומדת על 6-8 מנדטים בסקרים האחרונים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
לא לדאוג - בנט הבטיח לרבנים ...
א | 06-03-2019 10:01
שקרן עלוב. הוא גם קרא לבית היהודי להתאחד עם עוצמה - ואז אמר שאין להם מקום בכנסת... בנט שקרן צבוע.
אתה לא פוחד מיום כיפור
עוד חרדלניק | 06-03-2019 14:22
אתה קורא בציבור כל מיני גנאי ליהודי אחר, חשבת על יום כיפור?
2
מעולם לא היה להם 14 רק בפנטזיות של נוני ובנט
נ - זה נוני | 06-03-2019 10:30
שניסו יחד להעביר חוק נגד ישראל היום
3
השקרנים והנוכלים הנאלחים, אסור להצביע להם.
גנבו את כספי הבית | 06-03-2019 11:14
היהודי, על חשבונם נבנו, תמיד היו נוכלים רמאים וגנבים, עכשוו כולם יודעים, להבטחות שלהם אין שום כיסוי, ראינו, לא להבציע להם, הם גם לא ממשו שום בדבר מההבטחות שלהם, שני רפורמים שמאלנים כל תכליתם, הרס היהדות והימין כולו, בנט ושקד הם הם שחוללו את כל חקירות ראש הממשלה, אלה המשלשינים הגדולים לדרוקער על בביטורס, אלה משתפי הפעולה עם נוני מוזס נגד הנוכל בתמונה חשב שיהיה ראש הממשלה והימין כולו, אולי ברוטציה עם זוגתו השקדיה הנוכלת, אשת האיש שאתה מסתובב בלי סוף, כמו שכתבו באמת לא היה להם 14 מנדטים גם לא יהיה להם 5 מנדטים, מי יצביע להם, אחרי שליברמן ברח ממשרד הביטחון ובנט לא קיבל את משרד הביטחון זרקו הוא וזוגתו השקדיה המשופצת את הבית שכל כך הטיב עמם, אסור בשום אופן להצביע להם, רק קמפיינים ותגובות נגדם, אלה שקנו קולות בכסף מחרדים וכך גברו על אורלב והבית, למה לא חקרו את שני הפושעים הללו עד היום, לאן נעלמו מעל מיליון שח לפי דוח הבמקר כשהתמודד בינואר 2015 לרשות הבית, ,אסור בשום אופן להצביע להם עד שיתרסקו כמו ליברמן, הם גרמו לבחירות ביחד עם ליברמן, נוכלים נתראה בבחירות בתקווה שתקבלו סתירה מצלצלת לכל החיים שלכם.
4
בושה לבנט!!! בגד ועזב אותנו אז שיתנתק אל תבוא
מן ההר | 06-03-2019 13:08
אל תבוא עכשיו לקחת את הקולות! ועוד במקום לקחת חלק מהגרעון לקחת את התקציב ... פשוט בושה!!!
5
בנט פשוט הפך את עצמו למאוס ומיותר
טל | 06-03-2019 15:08
לא מייצג שום כיוון או דרך. שום בשורה. כלום. רק הישרדותו ממחיקה והיעלמות מוחלטת בבחירות האלה
6
די עם זה כבר!!!
נו באמת | 06-03-2019 16:08
אני רק שאלה: לאיחוד מותר לתקוף אותם יום אחרי יום מעל כל במה כולל שקרים שהם גאילו לא יתנגדו לתכנית טראמפ (אין הזוי מזה), ילכו עם גנץ ושאר קשקושים שהם בעצמם לא מאמינים להם והם חייבים לשתוק כי משטרת החרדל לא מרשה להם לדבר עם דתיים? אני בעד שסמוטריץ' יעמיד פקחים בקלפיות בריכוזים דתיים ויאסור הכנסת פתקים של הימין החדש. ולכל מי שאומר שבנט הבטיח לא לפנות לדתיים - זה שקר מוחלט. הוא אמר מראש שהוא מקים מפלגה של דתיים וחילונים. מה הרבנים חשבו לעצמם, שרק חילונים יצביעו למפלגה כזו?? בנט לרגע לא הסתיר את זה מהרבנים תוך שהבטיח וקיים לפנות למגזרים נוספים. איך בדיוק זה אוסר עליו לפנות לדתיים? בעוד שבבית לא הפסיקו מאז לטנף עליו לא אמר מילה רעה אחת עליהם. וכמובן הנהי המוזר על גניבת קולות - כאילו שאם מישהו היה בבני עקיבא או בישיבה תיכונית הוא הופך לרכוש המפלגה. די כבר עם הנהי הזה. זה מגוחך!!
7
כמה שקרים הכלומניקים האלה יכולים לשקר, כמה???
2 חילונים | 06-03-2019 20:06
מפלגה חילונית שמקדת חילול ה' ורמיסת התורה ברגל גסה
8
רבות מחשבות בלב איש...
חיים | 07-03-2019 5:52
אם זה נכון שבמצע ישנו סעיף שאומר שהכותל שייך לכל הזרמים ביהדות, אני לא שם. מבחינתי הריפורמים הם הסכנה הגדולה ביותר לעם היהודי והם הסרטן שמכלה אותנו לאט לאט. ולכן לא יהא חלקי עימהם.
9
בוגדים!
אלרועי | 07-03-2019 8:59
מצידי שלא יעברו את אחוז החסימה, נטשו אותנו ברגע האמת... במקום לתקוף את נתניהו על זה שהוא לא באמת ימין הם תוקפים את הבית היהודי. בנט לעד שרוף בעיני הציונות הדתית!
10
גועל נפש - נגעל מזה.
דוד | 07-03-2019 9:03
.