צה"ל מאשר: מטוסי קרב תקפו מתחם צבאי בעזה - סרוגים

צה"ל מאשר: מטוסי קרב תקפו מתחם צבאי בעזה

לאחר בלוני נפץ ששוגרו מרצועת עזה, והתפוצצו בשטח פתוח באחד מהקיבוצים בשטח מועצת שער הנגב, צה"ל תקף בצפון רצועת עזה מתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס

author-image
צה"ל מאשר: מטוסי קרב תקפו מתחם צבאי בעזה
  אילוסטרציה (Abed Rahim Khatib/Flash90)

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הלילה (שלישי) מספר יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, בתגובה לבלוני הנפץ ששוגרו מרצועת עזה.

הסלמה בדרום קבעה היום שיא חדש, כששישה בלוני נפץ שוגרו מרצועת עזה לישראל.  זהו היום השלישי ברציפות שבו משוגרים בלוני תבערה מרצועת עזה, זאת לצד מטען חבלה שהופרח באמצעות בלוני נפץ ביום חמישי האחרון.

אמש בלון נפץ התפוצץ במועצה אזורית אשכול בין שני מבנים ביישוב- אך איש לא נפצע מכיוון שלא היו בביתם בעת האירוע. בתגובה מסוק של חיל האוויר תקף בדרום הרצועה באיזור דיר אל-בלאח וירה שלושה טילים.

גם ביום ראשון נרשמו שיגורים מהרצועה לעבר ישראל, כאשר מטעני חבלה הושלכו לעבר גדר המערכת בצפון רצועת עזה- ובתגובה תקף צה"ל פעמיים עמדה של חמאס בדרום רצועת עזה. כמו כן, ברביעי האחרון זר בלוני תבערה ועליו מטען התפוצץ בחצר בית בקיבוץ במועצה אזורית אשכול. במועצה דיווחו כי אין נפגעים, אולם נזק נגרם לחלונות של מבנה הסמוך למקום הפיצוץ. בתגובה לשיגור, מטוסי ומסוקי קרב של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס במרכז רצועת עזה.

מדובר צה"ל נמסר מוקדם יותר כי "צה"ל רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל וימשיך לפעול בתקיפות כנגד תופעות אלו. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה ולכל ההשלכות מפעולות הטרור שמקורן ברצועת עזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
רקטות מעזה
תמרי | 06-03-2019 2:14
לא יעזור כלום !! רק להיכנס בהם בלי הפסקה שלא יהיה להם מנוח . ושאלוקים יתן להם מכה משמיים שלא יוכלו לקום מממנה אמן . לא מספיק להם מליונים , ופה אנשים מתים מרעב וחיים מתחת לקו העוני , מה זה ???? ועוד מקבלים על זה קטיושות וחיילי צהל חיים בסכנה מדמדת , למה מחכים ??? פה גיחה שם גיחה יאלה כנסו בהם אל תתנו להם מנוחה ולא כסף אנו צועקים עד מתי הפינוקים ונקבל בתמורה קטיושות די באמת שנימאס .
2
עזה- שליחת בלוני נפץ
איה- חולון | 06-03-2019 8:41
כל בלון ובלון או קבוצת בלונים צריכה להענות בתגובה של צהל חייל האויר לא להשאיר למשלחים רגע של פנאי. תגובה ,תגובה,תגובה שלנו להגן על הגבול הדרומי וכל תושבי האזור.
3
תגובה ראויה תהיה
יניב | 06-03-2019 9:20
על כל בלון לשלוח פגז טנק למקום אקראי במרכז עזה