פרוטקציות וביטולים: חקירת הכרטיסים לאירוויזיון נמשכת - סרוגים

פרוטקציות וביטולים: חקירת הכרטיסים לאירוויזיון נמשכת

מנכ"ל כאן תאגיד השידור הישראלי, אלדד קובלנץ, דרש ממשרד הכרטיסים לאן לבטל מיידית את כל עיסקאות הכרטיסים שנמכרו לאירוויזיון בדרך לא מקובלת לבכירים בתקשורת. ''נמכרו עשרות כרטיסים לגמר בניגוד להנחיות, הבדיקה נמשכת"

author-image
פרוטקציות וביטולים: חקירת הכרטיסים לאירוויזיון נמשכת
  (צילום: דנה לוי)

לאחר שבתחילת השבוע מכירת הכרטיסים לאירוויזיון הוקפאה, עקב "אי סדרים" שגילה התאגיד בהליך המכירה, לפיו עשרות כרטיסים למקומות הטובים ביותר באולם, נמכרו לבכירים בעולם התקשורת והספורט במקום לציבור הרחב. הבוקר (ג') מנכ"ל כאן תאגיד השידור הישראלי, אלדד קובלנץ, דרש מ"לאן", המשרד שנבחר במכרז למכירת כרטיסי האירוויזיון 2019– לבטל מיידית את כל עסקאות הכרטיסים שנמכרו לאירוויזיון בניגוד להנחיות הרשמיות של התאגיד.

מדובר בשלב הראשון של בדיקת הנושא שמסקנותיו העלו כי נמכרו עשרות כרטיסים לגמר במקומות מרכזיים ששורינו מראש, לפני פתיחת המכירה הרשמית ובניגוד להנחיות. הבדיקה נמשכת.

עשרות כרטיסים לגמר שוריינו לבכירים בתקשורת (צילום: באדיבות כאן)

על פי הפרסומים בין רשימת הבכירים בעולם התקשורת, שרכשו כרטיסים לא בדרך המקובלת, נמצאים גם מנחי האירוויזיון: אסי עזר, בר רפאלי וארז טל.

הסיבה טמונה בכך שלמנחים אושר כרטיס אחד בלבד בחינם, והם כאמור רצו לרכוש נוספים במחיר מלא עבור מקורביהם, על ידי הזמנות שנשמרו עבורם מראש.

לצד כך משרד הכרטיסים ״לאן״ החלו הבוקר בביטולי הכרטיסים שנרכשו לאירוויזיון 2019 באמצעות קשרים ולא כמקובל. הכרטיסים צפויים להימכר לקהל הרחב.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו