הכר את המועמד: שלמה קרעי- הליכוד - סרוגים

הכר את המועמד: שלמה קרעי- הליכוד

בפינתנו 'הכר את המועמד' אנחנו מנסים להכיר את אלו שהחליטו לקפוץ אל המים הפוליטיים הסוערים ולרוץ לכנסת ה-21. בקשנו מהם לענות על כמה שאלות ולשלוח תמונה מייצגת

author-image
הכר את המועמד: שלמה קרעי- הליכוד

שם: שלמה קרעי

גיל: 37

מצב משפחתי: נשוי לאפרת ואבא לגלאור, נעם, רני, טל ויעלה

מגורים: עוטף עזה – במקור ממושב זמרת וכיום בשדרות

מפלגה: הליכוד

מקצוע: מרצה חבר בסגל הבכיר במחלקה לניהול באוניברסיטת בר אילן – רו"ח וד"ר להנדסת תעשייה וניהול

איך היית מגדיר את עצמך במשפט אחד: איש משפחה, רגיש ואוהב אדם, שונא עושק ומשתדל לשאת חן בעיני אלוקים ואנשים.

איך אתה מתחיל את הבוקר שלך: בתפילה לבורא עולם, מודה על הטוב שאף פעם לא מובן מאליו ומבקש על העתיד שתמיד אזכור מאין באתי ושאעשה טוב לעם ישראל. משתדלים גם לשבת לשתות עם המשפחה את הקפה של הבוקר לפני היציאה לעבודה וללימודים.

למה לי פוליטיקה עכשיו: כבן בכור למשפחה עם 17 אחים ואחיות וכתושב הפריפריה הדרומית של מדינת ישראל, אני פוגש באופן יומיומי משפחות וצעירים שלא יודעים איך להתחיל את החודש ובטח שלא מצליחים לגמור את החודש, בכלכלה השוטפת, בנושא הדיור, חינוך ולימודים גבוהים ועוד. כנגד כל הסיכויים, הצלחתי להגיע לאן שהגעתי ואני רוצה לשפר את הסיכוי ולתת הזדמנות טובה יותר לצעירים בפריפריה ובנגב. אני מתכוון להרים את הדגל החברתי – כלכלי גבוה בתוך תנועת הליכוד ואף עשיתי זאת בכנסת האחרונה עם מספר הצעות חוק שיזמתי בשיתוף עם חה"כ קיש. כמי ששייך למחנה התורני – לאומי, אני מאמין שחיזוק הליכוד במנדטים נוספים ובנציגים ראויים, נאמנים לתורה ולארץ, ירתמו את מנופי העשייה האדירים של מפלגת השלטון להשגת מטרות חברתיות ולאומיות שהן במרכז הקונצנזוס הלאומי.

האישה שאיתי: מיוחדת במינה. אפרת, כשמה כן היא, מפרה אותי בעשייה לאורך כל הדרך ונושאת על כתפיה הדקות את כל משא הבית וגידול הילדים. כך למשל, כשהייתי יום לפני פגישה חשובה, היא לא סיפרה לי שאחד הילדים לא מרגיש טוב, כדי לא להדאיג אותי ולהסיח את דעתי. היא גם עודדה אותי לעבור דירה לשדרות כדי להתגבר על מכשול טכני בהתמודדות, למרות שהיא הפכה להיות נהגת הסעות של הילדים כתוצאה מכך.

אם לא הייתי במפלגה הנוכחית הייתי רץ ב-: בכל מפלגה בראשות בנימין נתניהו – ראש ממשלה מצוין שהביא את מדינת ישראל לשיא של כל הזמנים. בביטחון, בכלכלה וביחסי חוץ שטרם נראו כמותם מאז מלכות שלמה בשעתו.

כך נראה שולחן השבת שלי: הילדים הקטנים, טל ויעלה, מתיישבים סביבי ועל ברכיי ומתפנקים עליי ואני מאכיל אותם בהנאה. הגדולים יותר, גלאור, נעם ורני, מספרים על פרשת השבוע בין מנה למנה בשילוב שירי שבת ומשחקי חברה מהנים. בניגוד לכל ימות השבוע שבהם כמעט ולא מתראים, בשבת יש לנו את ההזדמנות להשלים שעות איכות ולצמצם פערים.

אני הכי אוהב: ברמה הציבורית, כל תוצאה שהושגה בעמל, מתוקה יותר מתפוח בדבש. ברמה האישית, תודה לאל שאף אחד לא יכול לקחת מאיתנו את השבתות והחגים, הרגעים האלו ללא תקשורת חיצונית, לשכב על הדשא עם אישתי והילדים ולהתרפק אחד על השני, אילו הרגעים היפים ביותר שמלווים אותי בשליחות הציבורית.

מעצבן אותי כש: אני רואה מקהלה של צבועים שרוממות חברתית כלכלית בגרונם אבל חרב פיפיות בידם. גורמים שמנסים להצטייר כחברתיים אבל למעשה לא מעיזים לנגוע בטייקונים ובעושקי הציבור ואף עוצרים כל יוזמה וכל רפורמה משמעותית בנושא.

ספר שאני קורא עכשיו: עולמו של ז'בוטינסקי. מרתק. החידוש הכי גדול בעיניי היה לראות שההתיישבות היהודית הלאומית בארץ ישראל היא בעיניו המטרה העיקרית וכל שאר העקרונות למיניהם הם רק האמצעי להשגת המטרה. כך למשל, סוגית הדיור לזוגות צעירים, בעיניי צריכה להיפתר בין היתר על ידי חלוקה או מכירה מסובסדת של קרקעות באיזשהו אופן לצעירים / חיילים משוחררים, פתרון שבוצע הלכה למעשה בקום המדינה. פתרון זה לא מצא חן כל כך בעיני חלק מהליברלים בתואנה שזה לא ממש קפיטלסטי. אבל כאמור, כל עוד זהו אמצעי להשגת מטרת העל של ההתיישבות הלאומית בארץ ישראל, לטעמו של ז'בוטינסקי זה כנראה בסדר.

בחרתי את התמונה הזאת כי, אחרי ההקרבה של המשפחה והילדים בשבילי לאורך תקופה ארוכה. עם ברכה ובלונים למחרת הפריימריז..

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יפה.בכור ל-17 אחים.אז קודם כל כל הכבוד להורים
מבחנך בכנסת לחלשים | 04-03-2019 14:19
כשייתחיל לחוקק יראה את מכשולי הביוקרטיה.