גדעון סער הוחרם מהמפגש עם נתניהו, אך יגיע להשקה - סרוגים

גדעון סער הוחרם מהמפגש עם נתניהו, אך יגיע להשקה

למפגש התדרוך שהתקיים אתמול עם ראש הממשלה, גדעון סער לא הוזמן. עם זאת הוא צפוי להתייצב הערב (שני) בכפר המכבייה לקראת השקת קמפיין בחירות של הליכוד

גדעון סער הוחרם מהמפגש עם נתניהו, אך יגיע להשקה
  (צילום: נועם רבקין פנטון/ פלאש 90)

גדעון סער, לא הוזמן למפגשי התדרוך לקראת השקת קמפיין הליכוד  שהתקיימו עם ראש הממשלה נתניהו, עם זאת הוא צפוי להתייצב הערב (שני) בכפר המכבייה וישב בשורה אחת עם השרים והח"כים של הליכוד.

ח"כ דוד ביטן העריך מוקדם יותר בגל"צ כי "בסוף תהיה ביניהם סולחה. מקווה שסער ישב איתנו בשורה של הבכירים. למען המפלגה הם צריכים להתעלות על העניינים האישיים", קרא לנתניהו.

גם בפגישת התדרוך השנייה שקיים אתמול נתניהו עם בכירים בליכוד מאז החלטת היועץ המשפטי לממשלה, סער לא הגיע. מטרת המפגש היא לשוחח עם השרים וחברי הכנסת ולהעניק להם המלצות למסרים לקראת הראיונות בכלי התקשורת. בין היתר, לפגישה זומנו יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרים מירי רגב ויריב לוין, סגנית השר ציפי חוטובלי וח"כים נוספים.

בין השניים סוררת יריבות רבת שנים שהתפוצצה לאחרונה סביב חוק גדעון סער, בו סבר נתניהו  כי הנשיא ריבלין לא יטיל עליו את הרכבת הממשלה הבאה, אלא על סער. בבית הנשיא דחו את הטענות אמרו לאחר הפרסומים בנושא כי מדובר ב"פרנויה שאינה נשענת על צעד מוחשי או מחשבה שהתרחשו במציאות". סער עצמו אמר בתגובה: "זאת חציית קו אדום. סייעתי לנתניהו להגיע לשלטון ומעולם לא הייתי מאויביו".

סער, שנבחר במקום החמישי ברשימה לכנסת לאחר שהתמודד לאחרונה בפריימריז בליכוד, אמר לאחר ניצחונו כי התוצאה היא הישג גדול אף יותר מהפעמים שבהן זכה במקום הראשון. בהודעה לעיתונות שפרסם ביקש סער להודות לחברי הליכוד. "אני מודה להם על שנתנו בי אמון מחודש ואחרי ארבע שנים של פסק זמן מהחיים הציבוריים בחרו בי מחדש להנהגת הליכוד. אני מודה להם על תמיכתם ואהבתם ועל כך ששמרו לי אמונים כפי שאני שמרתי אמונים לליכוד גם בימים הקשים ביותר", אמר.

עוד אמר: "אני רואה בתוצאה כהישג הפוליטי הגדול ביותר שלי – לאין שיעור אף יותר מהפעמיים שבהן נבחרתי בפריימריז במקום הראשון בעבר. הליכוד הוכיח את עוצמתו הדמוקרטית וחברי הליכוד הוכיחו את תבונתם ואחריותם התנועתית והלאומית בבחרם נבחרת מצויינת, ממלכתית ועשירה בנסיון ובכשרונות. זוהי נבחרת שראויה להוביל את מדינת ישראל בשנים הבאות. מרגע זה כולנו נשלב ידיים ביחד ונפעל למען נצחון הליכוד בבחירות הכלליות ב-9 באפריל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
חחחח לא הוזמן החתרן הבלתי נלאה נגד ביבי
בניטשקה חונטשקה | 04-03-2019 10:43
גדעון שונא את ביבי יותר מאשר חאסאן נאסראללה ימ'''ש שונא את העם היהודי. גדעון חותר כל היום יחד עם אשתו תחת כסא ביבי. גדעון חלם לפני 10 שנים להיות ראש ממשלה. לכן תבינו מדוע ביבי נזהר ממנו
2
ביבי צריך להיות עם הנאמנים לו!! עכשיו יותר מ
ברבי | 04-03-2019 10:52
..
3
גדעון וגאולה מחכים לנפילת ביבי לאחר השימוע
חיים וייס | 04-03-2019 11:05
כבר סיכמו עם בנט וכחלון שהם לא יתמכו בביבי לאחר הגשת כתב אישום. הזוג אבן מחכה בסבלנות וביינתיים משתדל להראות ממלכתי. ברגע המתאים ישלפו את הסכינים.
4
ם
ו | 04-03-2019 12:31
ביבי בפניקה