קצין נפצע קשה ולוחם קל בפיגוע דריסה בבנימין - סרוגים

קצין נפצע קשה ולוחם קל בפיגוע דריסה בבנימין

מחבלים דרסו ברכבם מספר לוחמי צה"ל שעצרו בצד הדרך בגלל תקלה ברכבם. שניים מהם, קצין ולוחם, נפצעו באורח קשה וקל. הם פונו לקבלת טיפול רפואי. הודעה נמסרה למשפחות

קצין נפצע קשה ולוחם קל בפיגוע דריסה בבנימין
  (צילום: גרשון אלינסון/ פלאש90)

הותר לפרסום כי קצין צה"ל נפצע באורח קשה ולוחם מג"ב באורח קל כתוצאה מפיגוע דריסה בכפר 'נעמה' במרחב החטיבה המרחבית 'אפרים'. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, והודעה נמסרה למשפחותיהם.

מתחקור ראשוני עולה כי מחבלים דרסו ברכבם מספר לוחמי צה"ל שעצרו בצד הדרך ביציאה מהכפר. הכוח ביצע ירי לעבר המחבלים, שניים מהם נוטרלו ומחבל נוסף נפצע קל. כוחות צה"ל נוספים בדרך לנקודה.

לוחם מג"ב סמל-שני א', שנפצע באורח קל בפיגוע הלילה, שוחרר הבוקר מבית החולים עם סיום הטיפול הרפואי. הקצין, שנפצע באורח קשה, נותר מאושפז ונכנס לחדר הניתוח. "אחרי ההערכה ראשונית וייצוב, הוא הועבר לחדר הניתוח ונותח" אמר ד"ר יורם קליין, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים שיבא בתל השומר, על הקצין. "אין סכנה לחייו, אני מקווה שהוא יחלים ללא סיבוכים. זו פגיעה שאופיינית לפגיעת רכב. פגיעה רב מערכתית – גפיים, ראש. מצבו קשה אבל יציב".

הדיווח הראשוני על הפיגוע התקבל בשעה 3:40 לפנות בוקר. תחילה נמסר כי מצבם של הפצועים בינוני-קשה ובינוני-קל, אך בהמשך עודכן כי מצבו של הקצין קשה וכי הוא סובל מחבלה רב-מערכתית. מצבו של לוחם מג"ב שנפצע בפיגוע הוגדר קל והוא סובל מחבלות בגפיים. "כשהגענו למקום הובילו אותנו לכוח רפואה של צה"ל שטיפל בשני צעירים שנפגעו מרכב, שניהם היו בהכרה מלאה" אמר הפרמדיק אהוביה שטרן. "טיפלנו בצעיר שסבל מחבלה רב-מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה ומצבו מוגדר קשה ויציב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
למרות כל הבוגדים מהשמאל, כהנה ינצח.
נאכבה שנייה | 04-03-2019 7:45
אי אפשר להסתתר מהצדק.... הוא כמו אור שמגרש את החשיכה. והשמאל והערבים מפיצים חושך גדול מאוד.
כהנא היה קנאי כסבא שלו פנחס בן אלעזר הכהן
בניטשקה חונטשקה | 04-03-2019 8:48
''כל פיגוע = רצח =פלסטינאי, שנותר בו פלסטינאי חי! עתידין המפקדים לתת את הדין על כך לפני כסא הכבוד''
2
צביעות השמאל
רק האמת | 04-03-2019 9:31
האם אנשי השמאל הקיצוניים כמו אחמד טיבי והגזען, האנטישמי דר עופר כסיף מוכנים לגנות את הפיגוע הזה ? האם הפדופיל, לכאורה בני גנץ ויאיר לפיד שהצהירו שעם נתניהו לא ישבו, האם הם גם יצהירו שהם עם אנשי מפלגת השמאל הקיצונית, השנויה במחלוקת חדש לא ישבו עד שהם יגנו חד משמעית ובתוקף את הפיגוע הזה ?
3
משפחות המחבלים האלה יגידו שמדובר בתאונת דרכים
דרור | 04-03-2019 10:19
היה חושך,כביש,הולכי רגל,כמו עם הדורס בעת פינוי הבדואים לפני שנתיים.