נתניהו: "סיכמנו עם פוטין על הוצאת כוחות מסוריה" - סרוגים

נתניהו: "סיכמנו עם פוטין על הוצאת כוחות מסוריה"

לאחר שנפגש בשבוע שעבר נשיא רוסיה, ראש הממשלה חשף כי סיכם עם פוטין על פעילות משותפת להוצאת הכוחות הזרים מסוריה: "לא נאפשר את ההתבססות האיראנית, נמשיך לפעול צבאית נגדה"

נתניהו: "סיכמנו עם פוטין על הוצאת כוחות מסוריה"
  (צילום: חיים צ"ח\לע"ם)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לפגישתו בשבוע שעבר עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, במסגרתו תיאם את המשך הפעילות הישראלית בסוריה נגד ההתבססות האיראנית.

"בשבוע שעבר נפגשתי עם פוטין במוסקבה, וכפי שהבטחתי מוקד הדיונים היה הנושא האיראני. הבהרתי בצורה חד משמעית שישראל לא תאפשר את ההתבססות האיראנית, ואנחנו נמשיך לפעול צבאית נגדה" הבהיר. "אנחנו סיכמנו על המשך מנגנון התיאום הביטחוני של צבא רוסיה וישראל, וסיכמנו על הוצאת הכוחות הזרים שהגיעו לסוריה לאחר תחילת מלחמת האזרחים. נקים צוות משותף שיפעל לקדם את המטרה הזאת".

עוד ציין כי "הזמנתי את פוטין להיות נוכח בטקס האנדרטה לנופלי לנינגרד. הוא נענה להזמנתי מיד, וזה לא עניין של מה בכך. יש לנו קשרים כל כך טובים עם מנהיגי העולם, וקשרים אלה רק משבחים את מדינת ישראל".

נתניהו גם התייחס להחלטה של בריטנה להכיר בחיזבאללה כארגון טרור ולהוציאה מחוץ לחוק. לדבריו, "זו החלטה חשובה, מכיוון שחיזבאללה היא מכונת טרור וזרוע טרור מרכזי של איראן. אני קורא לעוד מדינות להצטרף למהלך של בריטניה".

בסיכום דבריו התייחס לגל התקריות האנטישמיות ברחבי העולם, ביניהם השחתת האנדרטה לזכר בית הכנסת בשטרסבורג אמש: "אני מגנה בתוקף כל גילוי של אנטישמיות ואני קורא לכל מדינה להוקיע את האנטישמיות ולגנות אותה חד משמעית. הדרך הראשונה להילחם באנטישמיות היא לגנות אותה. אני מברך מדינות שכוללות תחת הוצאת האנטישמיות מחוץ לחוק גם את האנטי ציונות- הביטוי האחרון והמעודכן ביותר של האנטישמיות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו