אבישי עברי: "מתנצל בכנות בפני כל משפחה שכולה שנפגעה"

אבישי עברי: "מתנצל בכנות בפני כל משפחה שכולה שנפגעה"

איש התקשורת והמדיה, אבישי עברי, מתנצל על חלקו ב"סרטון הקברים": "הלוואי שמי שנפגע מהסרטון יראה בהתנצלות הזאת התנצלות אישית''

אבישי עברי מתנצל: "כל מי ששותף לכאב הזה הוא אחי"

סערת סרטון הקברים.

איש התקשורת והמדיה, אבישי עברי, פרסם הבוקר (שישי) התנצלות על חלקו ב"סרטון הקברים" בו הוצגה חלקת קברים של חללי צה"ל במטרה להמחיש עד כמה שלטון השמאל מסוכן למדינת ישראל.

עברי ביקש בראש ובראשונה להתנצל בפני המשפחות השכולות ואמר: "עד כה נבצר ממני לכתוב כאן דבר אחד שחשוב לי יותר מלהיות צודק בויכוח הפוליטי: אני מתנצל בכנות בפני כל משפחה שכולה שנפגעה מהסרטון שעלה בליכוד TV הכאב של השכול הוא מה שהניע אותי מלכתחילה לעסוק בתחום הזה ולהשפיע פוליטית".

עברי הוסיף כי "כל מי ששותף לכאב הזה הוא אחי, בלי קשר לדעותיו, והלוואי שמי שנפגע מהסרטון יראה בהתנצלות הזאת התנצלות אישית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
שיעלם מהחיים שלנו...
יאיר | 01-03-2019 11:15
איש בזוי. מנוול.
2
אבישי עברי
דרומי | 01-03-2019 11:17
אחיה הדביל של אושרת קוטלר
3
אידיוט מושלם
הבייתה | 01-03-2019 11:58
לך הבייתה
4
ארור
השמאל האשכנזי | 01-03-2019 11:59
ימח שמכם המלא
5
כל
התמים | 01-03-2019 12:40
ההרוגים ב 10 השנים האחרונות וכן בחלק מהשנים הקודמות - על ראשו של הימין. איזה משחק וסירטון נבזה. אין פתרון קסמים לטרור והכל הפחדות וזריעת שינאה בין מחנות פוליטיים.
6
הסרטון
ראיתי | 01-03-2019 14:42
הסרטון הזה ירדוף אותו כל חייו
7
מה נסגר איתכם ?
רחל | 03-03-2019 2:19
בסד ואני חשבתי שרוב הצביעות בעולם יושבת אצל השמאלנים מה יש לכם ?? אז הוא צילם קברים להמחיש הכאב .. הנה הרגשתם!! איזה יופי!! אולי תהיו זהירים בקלפי לפני שתמכרו את המדינה לצמד ליצנים. זה שמתים אצל הימין זה בגלל שהוא אוסף את השברים של מהלכים שמאלניים הזויים (ולא משנה מי המבצע משנה מה המהלך ) להשתמש במילה נאצי נגד כל מי שלא חושב כמוכם זה בסדר (למשל מפלגת עוצמה יהודית.. למשל.. ) ?? לחפש בכוח להכניס בנאדם לכלא (נגיד רוהמ מכהן) רק כדי להוריד אותו בדרך לא דמוקרטית זה בסדר ?? זה שהשמאל מנפח את הסרטון של עברי לנוחיותו זה לא מפתיע. זה כל מה שהם יודעים לעשות. אבל אולי דיי עם ההלקאה העצמית המתנצלת הזו של ריקודי מה יפית כל דקה וחצי חלאס הם תוקפים אותנו ומתחנפים לערבים אז אתם באים יורים בנגמש הולכים מתחנפים לשמאלנים. שימו לב לכרוניקה האומללה אתם לא תומכים בדרך שלהם? אתם בעצמכם הולכים בה! ולקורא אבישי עיברי: טוב שיש אנשים אמיצים כמוך לא תמיד החוצפה הזו מתיישבת עם דעתי (ולא צריך תמיד לעשות דווקא ולהתריס זה לא לעניין) אבל הפעם היא הייתה במקום לגמרי . לא הייתי הולכת להרבות בעוד פרובוקציות שיזיקו בהחלט. אבל זו הייתה במקומה!
8
אבישי הוא מוקצה, בזיון לימין
שירה האומללה | 05-03-2019 4:51
העיתונאי אבישי החרטטן עברי התנצל. חה חה חה. כמה אופייני לחסר החוליות הזה. הימני שרוקד על כל החתונות ומלקק לעכו-זים הנכונים, לא שוכחת לו את הקמפיין של האיחוד האירופי. מתפלאת שביבי הכניס אותו לצוות, זאת פאדיחה שהוא בוודאי מצטער עליה. לא שולחים ילד עם כינים לעשות עבודה של מבוגר אחראי. עשה נזק עצום לקמפין של הליכוד. איש בזוי ובוגדני שהותיר אחריו עדת שונאים בכל מקום שדרך, בכאן, בלטאמה. כדאי לשאול במיוחד נשים שעבדו לצידו , מה הן חושבות עליו...