הסערה השתלמה: שלג ראשון החל לרדת. צפו - סרוגים

הסערה השתלמה: שלג ראשון החל לרדת. צפו

מזג האוויר הסוער שפוקד את הארץ ביממה האחרונה, גרם ללא מעט נזקים, תאונות וסגירת כבישים, אך בדקות האחרונות הגיעו גם רגעים של נחת כאשר פתיתי שלג ראשונים החלו לרדת בכפר בוקעתא בצפון רמת הגולן

מזג האוויר הסוער שפוקד את הארץ ביממה האחרונה, גרם ללא מעט נזקים, תאונות וסגירת כבישים, אך בדקות האחרונות הגיעו גם רגעים של נחת כאשר פתיתי שלג ראשונים החלו לרדת בכפר בוקעתא בצפון רמת הגולן.

(צילום: עלי זהוה)

מוקדם יותר פעלו כוחות של משטרת ישראל וכיבוי אש באזור עמק הארזים בירושלים, לאחר שהוזעקו למקום בעקבות מספר כלי רכב שנקלעו לשיטפון ונתקעו כתוצאה ממזג האוויר הסוער. שני בני אדם נפצעו באורח קל באירוע.

במשטרה ציינו כי אדם אחד נעדר בזירה, וישנה סכנה לחייהם של הנוסעים שנתקעו ברכב. הכוחות פעלו על מנת לחלץ את יושבי הרכב בבטחה, כאשר מסוק הוזנק למקום. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 50 שחולץ מהמים ופינו אתו לבית החולים שערי צדק. גבר נוסף כבן 30, שנמצא על גג הרכב, חולץ גם כן מהאתר. עוד דווח כי צוות יל"מ המחוזי של יהודה ושומרון הוזעק לטובת סיוע למחוז ירושלים במבצע החילוץ, כשהם מצויידים בסירה וציוד יעודי לחילוץ ממים.

מהמשטרה נמסר כי לכוד אחד שנלכד ברכבו בזרם החזק, חולץ ע"י לוחמי האש והועבר להמשך בדיקות רפואיות. כמו כן, ישנו לכוד נוסף ברכב אחר שחולץ בשלום.  לוחמי האש ויחידת היל"מ של כבאות והצלה ירושלים מבצעים סריקות בתוואי הנחל השוצף, בכדי לשלול הימצאותם של לכודים נוספים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו