נתניהו מגיב לדו"ח האו"ם: "שנאה אובססיבית לישראל" - סרוגים

נתניהו מגיב לדו"ח האו"ם: "שנאה אובססיבית לישראל"

ראש הממשלה גינה את דו"ח המועצה לזכויות אדם של האו"ם, שהאשים את ישראל בביצוע פשעי מלחמה. לדבריו, "המועצה קובעת שיאים חדשים של צביעות ושקרים, מתוך שנאה אובססיבית לישראל"

נתניהו מגיב לדו"ח האו"ם: "שנאה אובססיבית לישראל"
  נתניהו במועצת האו"ם (צילום: קובי גדעון\לע"ם)

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה היום (חמישי) את דו"ח המועצה לזכויות אדם של האו"ם, שהאשים את ישראל בביצוע פשעי מלחמה במהלך ההפגנות השבועיות ואירועי "צעדת השיבה" בגבול רצועת עזה.

"ישראל דוחה על הסף את דו"ח המועצה לזכויות אדם של האו"ם. המועצה קובעת שיאים חדשים של צביעות ושקרים, מתוך שנאה אובססיבית לישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון" תקף נתניהו. "חמאס הוא שיורה טילים על אזרחי ישראל, משליך מטעני נפץ ומבצע פעילות חבלנית במהלך ההפגנות האלימות על הגדר".

עוד הבהיר כי ישראל תמשיך לפעול להגן על עצמה. "ישראל לא תאפשר לחמאס לפגוע בריבונות הישראלית ובאזרחיה ותשמור על הזכות להגנה עצמית" הדגיש. חיילי צה"ל ימשיכו להגן בנחישות על אזרחי ישראל מפני התקפות החמאס וארגוני טרור שממומנים ע"י איראן המכריזה על כוונתה להשמיד את ישראל".

שגריר ישראל באו"ם: "עיוורת משנאה לישראל ולצה"ל"

במקביל, שגריר ישראל באו״ם, דני דנון, תקף בחריפות את המועצה לזכויות אדם של האו״ם על פרסום הדו"ח, וקרא לחברות המועצה לפרוש מהארגון.

״מדינות העולם צריכות היום לשקול את חברותן במועצת זכויות אדם שמצדדת בארגון טרור רצחני" טען. "זוהי מועצה עיוורת משנאה לישראל ולצה״ל, שמנצלת את משאביה וזמנה לניגוח פוליטי והפצת שקרים. הדו״ח מתעלם מהאמת היחידה- שחיילי צה״ל פעלו במוסריות להגן על אזרחי ישראל בזמן שחמאס שלח ילדים לגדר והשתמש בהם כמגנים אנושיים״.

מוקדם יותר מ"מ שר החוץ אמר על הדו"ח כי "תאטרון האבסורד של המועצה לזכויות אדם הפיק עוד דו״ח עוין, שקרי ומוטה נגד מדינת ישראל" טען. "מדובר בדו״ח שמתבסס על מידע מסולף, שבו כלל לא נבדקו העובדות ושכל מטרתו היא להכפיש את הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון ולפגוע בזכותה להגנה עצמית מפני טרור של ארגון רצחני. ישראל דוחה את הדוח על הסף" הבהיר. "אף גורם לא יוכל לשלול מישראל את הזכות להגנה עצמית ואת החובה להגן על תושביה וגבולותיה מפני מתקפות אלימות. מי שדוחף את תושבי עזה לגדרות, כולל נשים וילדים, הוא ארגון החמאס, שמטרתו המוצהרת היא השמדת מדינת ישראל והוא הנושא באחריות".

בעקבות הדו"ח ארגון "בצלמו" פנה בעצמו לאו"ם בתגובה. "פנינו לאו"ם למעלה מארבע פעמים שונות, בבקשה להיפגש עם נציגיו ולכל הפחות לשוחח ולהוסיף פרטים חרף התחייבות נציג האו"ם שהדבר יקרה. סירבו בסוף מהאו"ם לשמוע את עמדתנו, ורק את עמדת ארגון הערבי הקיצוני עדאלה, יש דין ועו"ד מיכאל ספרד- המייצגים שוליים של החברה הישראלית" אמר המנכ"ל שי גליק. "בעקבות כך שלח הארגון מכתב נזעם וציין שאפילו משחק אין כאן אלא אנטישמיות ושנאה טהורה. "האו"ם זוכה בכבוד המפוקפק להכשיר את ארגון החמאס ולהכשיר רצח יהודי שוב ושוב. הדו"ח של האו"ם ישלח לפח האשפה של ההיסטוריה, ועם ישראל ימשיך לשגשג למרות אויביו מבית ומבחוץ".

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הגיב גם כן בחריפות לדו"ח. "מועצת זכויות האדם של האו"ם היא גוף פיקטיבי שכל קשר בינו לזכויות אדם מקרי בהחלט. הדו"ח השקרי הוא צעד צפוי מגוף שאיבד מזמן את הלגיטימיות שלו" טען. "ישראל תמשיך להגן על אזרחיה מפני ארגון הטרור חמאס, ורק מחבלי החמאס וראשיו צריכים לתת דין וחשבון על מעשיהם. לא נקבל הטפות מוסר ממועצה המובלת על ידי מדינות דיקטטוריות שפוגעות יום יום בזכויות האדם בעולם".

"כשהאו"ם מתעלם מהניצול הציני של החמאס את ה'צעדות האזרחיות' כדי לייצר מתקפות טרור, ומהזכות של ישראל להגן על אזרחיה, הוא הופך להיות שותף של הטרור החמאסי" הוסיף ותקף. "כל מדינה שמחויבת למאבק נגד הטרור חייבת לבחון את המימון שלה לאו"ם כגוף שמעודד בפועל את הטרור של החמאס. חיילי צהל וכוחות הביטחון ימשיכו להגן על אזרחי ישראל בדרום ללא חשש מדוחות שקריים והזויים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למה גנץ לא מצטרף למחאה נגדם? או לפיד?
יהודי פשוט | 28-02-2019 16:03
שקט תעשייתי. חס וחלילה לא לתמוך בביבי. רק לא ביבי. ולעזאזל המדינה