הקשר בין לשכת רגב לתלונה נגד גנץ: "לחקור מידית" - סרוגים

הקשר בין לשכת רגב לתלונה נגד גנץ: "לחקור מידית"

לאחר שנחשף קשר בין לשכת השרה מירי רגב למתלוננת שפרסמה פוסט נגד בני גנץ, במפלגת כחול לבן תוקפים בחריפות: "עלילת דם נוספת העושה שימוש בקרבנות הטרדה מינית כדי לטפול תלונת שווא תוך ניצול המתלוננת"

author-image
הקשר בין לשכת רגב לתלונה נגד גנץ: "לחקור מידית"
  צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחר שנחשף קשר בין לשכת השרה מירי רגב למתלוננת נגד בני גנץ, תוקפים במפלגת כחול לבן: "תלונת שווא שמחייבת חקירה פלילית מיידית".

מוקדם יותר הבוקר (חמישי) נחשף באתר וואלה כי אנשי לשכתה של שרת התרבות והספורט מירי רגב סייעו לנאווה רון ג'ייקובס להגיע לעיתונאים כדי שתפרסם את סיפורה.

האישה, שמציגה עצמה כנאוה רון ג'קובס מתגוררת לפי הפרופיל בדף הפייסבוק שלה כיום בארצות הברית, אך גדלה בכפר הירוק. בפוסט היא טוענת כי כשהייתה בת 14, לפני 40 שנה במהלך עבודה ברפת "גנץ הגיח לעברי והיה לא מבט מפחיד נורא… היה לי מזל שחבר שלו הופיע ומשך אותו ממני ברגע האחרון".

במפלגת "כחול לבן" הגיבו על חשיפת הקשר בין לשכת השרה מירי רגב לתלונתה של ג'ייקובס: "מחייבת חקירה פלילית מיידית", עוד הוסיפו כי "יום אחרי השימוש בדמם של חללי צהל לצרכי קמפיין נתניהו, מתבהרת עלילת דם נוספת העושה שימוש בקורבנות הטרדה מינית כדי לטפול תלונת שווא תוך ניצול המתלוננת. גורמי האכיפה מחויבים לשים קו אדום בוהק מול עיניהם של רגב ושותפיה ולהעמידם לדין אם יתברר שהיו שותפים לעלילה".

"אי אפשר יהיה לטעון שוב שזו טעות של עורכים – יש כאן שיטה של נתניהו-רגב שאין בה שום גבול ושום דבר קדוש למעט הישרדותם הפוליטית. אנחנו מאמינים שהציבור יוכיח להם שנמאס כבר משיטת נתניהו-רגב".

כזכור, השבוע פורסם פוסט בפייסבוק בו האשימה נאווה רון ג'ייקובס את בני גנץ כי בעברו הטריד אותה מינית

כמה שעות לאחר התפוצצות הפרשה, מפרסמת רון ג'קובס מכתב ששלחו עורכי דינו של גנץ בדרישה להורדת הפרסום."פרסומייך כוזבים ושקריים בפייסבוק". הם מבהירים, ייאמר באחת, אין שחר לדברים, מדובר בפרסומים כוזבים ושקריים, לא היו דברים מעולם".

עורכי הדין התלבטו אם כלל להגיב לדבריה של המאשימה, אך בשל מועד העלאת הטענות, שבועות ספורים לפני הבחירות לכנסת העשרים ואחת, הם אומרים, "ביחס לאירועים כוזבים שהתרחשו כביכול לפני יותר מארבעה עשורים – מראה בבירור כי מאחורי פרסומייך הכוזבים עומדים גורמים פוליטיים בעלי אינטרס להזיק ולפגוע במרשנו".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
מירי רגב, לא יהיה לביבי משעמם בכלא, תדברו דרך
אביב | 28-02-2019 11:47
מירי רגב, לא יהיה לביבי משעמם בכלא, תדברו דרך
2
איזה חצוף.
א’ זה אזרח. | 28-02-2019 12:30
איזה חצוף הבן של גנץ איך הוא דיבר אל המיתלוננת?חצוף,יכול להיות שהיא אימא שלו.
3
בני גנץ=בני סלע
א’ זה אזרח. | 28-02-2019 12:43
בני גנץ = בני סלע
4
גנץ ס''ה רצה להוכיח בכפר הירוק כי הוא יהודי
בניטשקה חונטשקה | 28-02-2019 12:48
הרי ברית המילה ברית קודש היא
5
לא הגיוני שהייתה מפרסמת בשמה אם לא היה נכון
רק אומר | 28-02-2019 12:50
חוץ מזה, אין כל פסול בזה שמירי רגב סייעה לפרסום, אם אכן סייעה. אחרי שאמרתי את כל זה, אני לא בטוח אם מה שבן אדם עשה בשנות העשרה שלו צריך לרדוף אותו כל החיים.
אם הוא אנס או הטריד מישהיא שזה רודף אותה אז כ
ספיר | 03-03-2019 7:43
כ
6
את מרי רגב לחקור
יעדי | 28-02-2019 12:59
מה בית משוגעים הפכה המדינה את גנץ האנס צריך לחקור
7
לחקור כמו שחקרו את גב' בלייזי פורד?
ד | 28-02-2019 13:45
או את גב' מוריה גיבור? או את רחלי רוטנר ?
8
מכה עולמית
ארווין | 28-02-2019 22:45
כדאי שאנשיו של גנץ יבדקו את התיק הרפואי של המתלוננת נגדו. מדובר באירוע מלפני ארבעים שנה כשהיא הייתה בת 14 וגנץ בן 17. מדובר ב התערטלות של בנץ בפניה. כבר היו דברים מעולם, שנשים המציאו אחרי שנים רבות, כל מני האשמות שווא. יש גבר אחד, בארהב, שבתו התלוננה שאנס אותה, שהיה כבר לפני גזר דין לעשרים שנות מאסר, כשהתגלה שהכול בדייה של חולת נפש. כשמדובר באישיות ציבורית כל כך מדוברת, כמו גנץ, בני אדם יכולים בהחלט לפתח אילוזיות ודמיונות שווא, לגביהם, שישמשו להם לפתח להחצין טראומות שונות. דבר כזה אפשר לגלות, לא במכונת אמת, אלא רק בעזרת היפנוזה. כן, אלו הן התפתחויות אפשריות בהחלט, בעידן של ME TOO. זאת תקופה של היסטריית ההמונים בקשר להטרדות מיניות. היסטרייה שהפכה למכה עולמית! הסטייה המוגזמת, של תקופתנו, המעמידה את הנשים כקרבן הקבוע של הגבר, אכן פוגעת יותר ויותר בחברה שלנו.
9
מירי רגב לכלא
דוד | 01-03-2019 14:19
בנינו בסכנה, כל מי עכשיו שירוץ לתפקיד יאשימו אותו בהטרדה , מירי רגב תפקה זו ומסכנת אותנו