שפל: בליכוד השתמשו בחללי צה"ל לקמפיין - סרוגים

שפל: בליכוד השתמשו בחללי צה"ל לקמפיין

שימוש שפל בחללי צה"ל בקמפיין הליכוד נגד מפלגתו של גנץ. נתניהו הנחה מייד למחוק את השידור הערב של הליכוד טי.וי ולנקוט צעדים כדי שהדבר לא יחזור על עצמו

author-image
שפל: בליכוד השתמשו בחללי צה"ל לקמפיין
  צילום מסך

ביקורות חריפות על קמפיין הליכוד שהשתמש בקברי חללי צה"ל כדי לצאת נגד מפלגתו של גנץ. נתניהו הורה מייד למחוק את השידור.

כחלק מהקמפיין, בליכוד טי.וי השתמשו בקברי חיילים ובסרטון שיצא נראה הסאטריקן אבישי עברי שמאחורי חללי צה"ל כשהוא יוצא נגד מפלגתו של גנץ, כחול-לבן, ואומר: "גנץ זה שמאל ושמאל זה מסוכן".

ממפלגת כחול לבן נמסר בתגובה לסרטון ששודר הערב בעמוד הפייסבוק של נתניהו: "חיילי צהל שנפלו בקרב ובני משפחת השכול לא דמיינו שראש ממשלה ישתמש בהם לסרטוני קמפיין פוליטי. נתניהו, לך תתנצל בפני המשפחות מיד, או שהכתם הזה ילווה אותך כל חייך. תתבייש נתניהו".

כתב חדשות החוץ של ערוץ 13, נדב אייל, כתב על כך: "מעניין מי הם חללי צה"ל שהקברים שלהם בהר הרצל בוזו בדרך הזו".

עיתונאי ידיעות אחרונות יהודה שוחט כתב: "ממש מתחת למצבות שמאחוריך, אבישי, טמונים כמה מחבריי הטובים. לו היו יכולים, אני בטוח שהם היו קמים ממשכנם הקבוע רק כדי להקיא עליך ועל פטרונך נתניהו. משאינם יכולים, אעשה זאת במקומם. מקיא עליכם, סוחרי מוות".

 

בעקבות הסרטון, ראש הממשלה ויו"ר הליכוד נתניהו דווח על המקרה והנחה מייד למחוק את השידור הערב של הליכוד טי.וי, לתחקר את האירוע שאותו הגדיר כתקלה מצערת ולנקוט צעדים כדי שהדבר לא יחזור על עצמו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
ערב רב
בושה וחרפה | 26-02-2019 20:09
מה עושה אישה מוזרה עם הקוקו והזקן בבית קברות צבאי?
2
סליחה שבחרתי ליכוד!
מילואימניק גאה | 26-02-2019 20:27
כמתנדב למילואים בגיל 53 הערכתי את העשייה של ביבי, במיוחד בתחום הביטחון.. הפעם הלכתם רחוק מידיי אפילו עבורי. עכשיו החלטתי שחצינו קווים. נשבע שהפעם לא בוחר ליכוד!!!
תמיד בבחירות בעבר השתמשו בחיילים
עידו 2 | 26-02-2019 22:06
אני לא רואה בזה שום סטייה מן המסורת
3
תעמולה חסרת רגש
sbi | 26-02-2019 21:01
טוב עשה ביבי שהנחה לבטל במיידי את הסרטון. אחריותו של ביבי לבקר כל תשדיר היוצא למרקע או באמצעות רפרנט לנושא או שהוא עצמו, תקלה כזו אסור שתחזור על עצמה.
4
נמאס
שלום | 26-02-2019 21:32
לכו לבחירות בלי כל ההכפשות ההדדיות ומי שינצח ירכיב את הממשלה
5
חוסר רגישות. אבל תכלס הכל נכון
רחל | 26-02-2019 21:55
שהשמאל בשלטון נהרגים יותר. זו עובדה סטטיסטית.
6
צבועים. נמאסתם.
אם בישראל | 26-02-2019 22:05
לשמאל מותר הכל. לשמאל מותר לחתום על הסכמי אוסלו! ולהתיר את דמנו!! לשמאל מותר למסור נשק לערבים! לשמאל מותר לשמור על האתרוג, כדי שיגרש יהודים מארצם, ללא תמורה, ויתן חבלי מולדת לערבים. לערבים שיורים עלינו טילים ודורש מילדים להכנס תחת מגן בטון.לשמאל מותר להלשין עלינו לגויים (בצלם, שוברים שתיקה וכו). להשניא אותנו על העולם. לקרוא לנו כובשים!! ולהכפיש חיילים. להכניס את חיילינו לכלא!! להנות מזה שערבים זורקים עלינו אבנים, כי זו בעיה שלכם שבחרתם להיות מתנחלים. לשמאל מותר להפקיר את קבר יוסף וקבר רחל. מותר להם (דיין) למסור לוואקף את המפתח להר הבית ולמערת המכפלה, אחרי שכבש נו אותם. לחלל את קודשי ישראל ושבת (חולדאי) ועוד ועוד. אבל לימין אסור לומר ברול רם - אתם ממיתים אותנו!! אתם הורגים בנו!! אתם קוברים אותנו!! לאט אבל בטוח. אז מה אם נלחמתם גם כן במלחמות??? אז מה אם גם אתם נהרגים?? אז בגלל זה אסור לנו לומר את האמת??
מצטרפת לדעתך
חלי | 27-02-2019 20:08
אין לי כמעט מה להוסיף על דבריך. הכל מדויק, תארת את צביעות השמאל כראוי. אני פשוט חרדה משלטון השמאל. בעקבות הסכמי אוסלו נוספו לעם היהודי בארץ כאלפיים משפחות שכולות. אז איך אפשר למחוק את הזוועה שהשמאל הביא עלינו, ישמרינו האל מאסון השמאל.
7
תגובה
אם בישראל | 26-02-2019 22:15
מדוע אינכם מפרסמים את התגובה ששלחתי???
8
נתניהו שמאלני בעצמו
ליכוד == מרצ | 27-02-2019 1:13
לא רק השמאלנים מביאים עוד ועוד הרוגים ונרצחים, גם הליכוד !!! רק עוצמה יהודית !!!